AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

Opvallend hoeveel stoere DBB'ers er actief op Pokemon jagen :o

Geeuw, goed voor jou maatje.

@SkyBlazer Ben je zo iemand die ieders profiel wil bekijken en dan boos is omdat iemand het begrenst? Als ik kijk wat er zoal in jouw postgeschiedenis staat (manipulerende stemmen tijdens forumcontest) wil ik mensen als jij niet op mijn profiel.

Laatst bewerkt:
Wat heeft iemand zijn sport te maken met wat hij speelt/doet?:o

Stel je voor: 2 +100kg BB'ers die ergens door een centrum van een stad stappen. Roept de ene heel enthousiast tegen de ander: daar, een pickachu!!!

Geef eens toe, best een grappig beeld toch.

Effe serieus: iedereen speelt natuurlijk wat hij wil, ik ben gewoon visueel ingesteld en het idee vind ik grappig :D

Stel je voor: 2 +100kg BB'ers die ergens door een centrum van een stad stappen. Roept de ene heel enthousiast tegen de ander: daar, een pickachu!!!

Effe serieus: iedereen speelt natuurlijk wat hij wil, ik ben gewoon visueel ingesteld en het idee vind ik grappig :D

Ja best grappig idee dat er mensen van +100kg op DBB zitten :p

Om deze reden zoeken we nu allemaal massaal naar Pokemon :cool:
2cgesjm.jpg
ZEEZ IS THAT U

Iemand een werkende gps spoofer voor pokemon go?

Laat ik nou net android 5.0 hebben:o

Dat ziet er nog redelijk "veilig" uit. Iemand al een softban door spoofing of niet?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

160kg'ish :trollface:

Ik ben gelukkig niet zo buff dus mag gewoon pokemonnen

Terug
Naar boven