Dr X
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 111kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die woont tegenwoordig in Limburg volgens mij?Onze vrienden in t blauw zouden zich eens bezig moeten houden met pedofielen etc.
Dit is gewoon bodybuildertje pesten
Die hoofddorper is gpro ?
Spijtig.
“Politie moet zich bezig houden met andere zaken” maar ondertussen zelf zitten raden wie het eventueel is geweest![]()
FBIIk kan de link niet leggen?
Je bedoelt dat ik van de politie ben?
Ik kan de link niet leggen?
Je bedoelt dat ik van de politie ben?
als een wallet providor zich in europa bevind kan de belasting dienst daar ook bij , sterker nog als je een belasting schuld heb ben je op antartica nog niet veilig . de macht van de belasting dienst rijkt vrij ver als ze nog geld van je moeten krijgenEn het is misschien net daarom dat ze in beslag genomen zijn. Omdat de hardwallets gevonden zijn waar de bitcoins op staan.

Ja, want drugscriminelen zijn lieverdjes die geen vlieg kwaad doen...Onze vrienden in t blauw zouden zich eens bezig moeten houden met pedofielen etc.

eensch waarde forum collega iemand die je met het grootste gemak coke of iets dergelijks bij je tren verkoopt zal een persoon zijn die waarschijnlijk al meerdere lintjes ,oorkondes en verklaringen omtrent goed gedrag hebben hahhahah .jongens we kunnen speculeren wat we willen ,one lab down en 10 springen er in het gat dat onstaan is .Ja, want drugscriminelen zijn lieverdjes die geen vlieg kwaad doen...![]()
eensch waarde forum collega iemand die je met het grootste gemak coke of iets dergelijks bij je tren verkoopt zal een persoon zijn die waarschijnlijk al meerdere lintjes ,oorkondes en verklaringen omtrent goed gedrag hebben hahhahah .jongens we kunnen speculeren wat we willen ,one lab down en 10 springen er in het gat dat onstaan is .
ook mogeljk , was natuurlijk speculatieik gok niet dat die down is eerder dat ze wat minder kunnen produceren
zijn er toevallig ook afgeknipte vingers gevonden ,hihihi
klassieker