AndroidHealthClinic

Vermiste Marokkanen dood gevonden (Verdachte Lau Geeraets)

Uiteindelijk wat ik bedoel hij zit vast niet omdat hij iets goeds heeft gedaan,en nog iets lau g is behalve moordenaar zelf ook crimineel voordat die jongens die vermoord zijn geboren waren. Als jullie criminelen zo erg haten,begin maar met lau g dan wie weet hoe vaak hij heeft ingebroken of wat dan ook,doe niet alsof lau g een eerlijke wiet kweker was dan moet je echt wakker worden. Die inbraak was geen 2 moorden waard,zijn jullie nou ziek of hoe zit dat nou,ik wil niemand uitschelden of beledigen,maar wat hij heeft gedaan kan gewoon niet.

Uit al die reacties quote je Leberecht Hahahhaa

Uiteindelijk wat ik bedoel hij zit vast niet omdat hij iets goeds heeft gedaan,en nog iets lau g is behalve moordenaar zelf ook crimineel voordat die jongens die vermoord zijn geboren waren. Als jullie criminelen zo erg haten,begin maar met lau g dan wie weet hoe vaak hij heeft ingebroken of wat dan ook,doe niet alsof lau g een eerlijke wiet kweker was dan moet je echt wakker worden. Die inbraak was geen 2 moorden waard,zijn jullie nou ziek of hoe zit dat nou,ik wil niemand uitschelden of beledigen,maar wat hij heeft gedaan kan gewoon niet.

Ben je nou een latente homo of niet? Je praat meer over konten nken dan Elton John en Ricky Martin gecombineerd.

Ik vind het terecht en ik vind dat Lau volledig in zijn recht staat.
Het lijkt me ook een erg sympathieke man die niet zomaar iemand kwaad doet

Hij komt toch uit Limburg ?

Alleen maar lieve mensen daar. Kan ook niet anders met zo'n accent

wat een zin man! Ik nomineer deze voor niet de alleen de langste zin, maar ook eentje met groote bullshit gehalte.
je gaat niet iemand crimineel noemen als die eerlijk zijn geld verdient. je kan niet eerlijk je geld verdienen door alleen maar in verbode middelen te handelen... welke verboden middel kan je eerlijk verhandelen?
:roflol:
misschien weet 'Venlo' niet wat de definitie van eerlijk is :dunno:

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Denk je nou serieus dat ik deze troep ga lezen ?
Wat mankeer jij man ???

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Nee dan was ik dood.

En ik haat niet op Mocro's. Maar goed als je dat wel denkt moet je dat lekker blijven denken :)
Ik wist niet dat je op mocro's kon haten? haat je wel onder mocro's dan?

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

gvd die Turken en Marrokkannen moeten niet zo zeuren allemaal gewoon terug naar allahastan die zooi wat had Lautje dan moeten doen gewoon afmaken die bende als ze aan zijn plantjes komen ja toch niet dan ga allemaal lekker je moeder ppen en je vader likken beftekkels dat jullie zijn dat typen achter elkaar is eigenlijk best leuk geen rekening houden met leestekens en grammatica gewoon lekker doorgaan Lau dat motorzwijn moeten ze ook gewoon opknopen en napalm over die hele Limburgse enclave wel grappig dat Venlo het heeft over goede criminelen is zeker zelf ook zo'n goede crimineel dan die eerlijk zijn geld verdient met dingen verkopen en daarnaast nog lekker een uitkering trekken ga gewoon werken man en leer eens Nederlands en maak gelijk even je broek schoon je hebt het maar over schijten denk dat je moest poepen toen je die hele epistels opschreef het lijkt in ieder geval wel op verbale diarree dat al die criminelen in Limburg maar worden verkracht door een zwijn van 300 kilo in ieder gaatje volledig uitgescheurd.
Ik weet niet of venlo de ironie ervan in ziet :D

• Like
Waarderingen: mat
Als je fan bent van Lau ga hem dan maar helpen want hij is nu zo zielig dat hij zijn advocaat niet meer kan betalen die dikke zwijn,zijn advocaat verkoopt nu zijn gouden breitling voor hem zo zielig is hij geworden,maar dat is de straf van god en binnenkort is hij ook niet meer dik,ik hoop als ik ooit een keer vast kom te zitten bij hem wordt geplaatst krijgt hij een vet pak slaag die varken,mensen met pistool dood maken kan een peuter nog zo gevaarlijk is hij niet hij is alleen een vieze zwijn dat hij de lichamen 8 jaar lang heeft verstopt,goed voor hem vuile dikke zwijn,nogmaals voor de fans van lau hoop ik dat ze hun kinderen ook door hun hoofd schieten al bij een winkeldiefstal kapotschieten,want voor hun is diefstal toch diefstal of het wiet is of niet,als je een gezond normaal mens bent vermoord je niemand,een goede crimineel verdient eerlijk zijn geld met dingen te verkopen wat bijvoorbeeld verboden is en niet met diefstal daar heeft iedereen gelijk in. daarom hebben hun ook de jackpotstraf gekregen de dood,nogmaals tot daar is het allemaal te begrijpen. maar niet als Lauje de lichamen gaat begraven en verstoppen. Omdat hij een schijter was mensen doodmaken en dan verstoppen en zeggen dat hij het niet heeft gedaan omdat hij net als de fans van lau himself broekeschijters zijn.
als je mensen vermoord moet je ook zeggen dat je het hebt gedaan dan ben je een man en niet net als lau nu gaan huilen in de cel wat ben je voor man dan oh ja hij is geen man maar een dikke vette zwijn. en geloof me over een paar maanden is hij geen zwijn meer maar zo dun als die ethiopiers, hahahahaha fans van lau ipv van hierop te reageren stuur hem wat zakgeld naar de ebi in vught voor die zielige ter***lijer hahahahahahhaha

Minder minder minder vuile dikke zwijnen

Ik ga het proberen:

Uiteindelijk is dit wat ik bedoel: Hij zit vast, niet omdat hij iets goeds heeft gedaan. En nog iets: Lau G is behalve moordenaar zelf ook crimineel, voordat die jongens die vermoord zijn geboren waren. (Zin is niet goed geformuleerd, maar dat even ter zijde. Ik heb alleen op interpuncties opgelet)

Als jullie criminelen zo erg haten,(spatie)begin maar met Lau G, dan wie weet hoe vaak hij heeft ingebroken of wat dan ook.(spatie)Doe niet alsof Lau G een eerlijke wiet(aan elkaar)kweker was, dan moet je echt wakker worden. Die inbraak was geen twee moorden waard,(spatie)Zijn jullie nou ziek of hoe zit dat nou? (spatie) Ik wil niemand uitschelden of beledigen, (spatie)maar wat hij heeft gedaan kan gewoon niet.

Helaas 'Venlo', u bent gezakt voor de inburgeringscursus Nederlands. Graag verzoeken wij u om uw verblijfsdocument zsm in te leveren bij het stadhuis en het land te verlaten.

mvg

Minister van Integratie

PS: verbeter punten zijn:
Zinsopbouw, grammatica, interpuncties en overige stijlfouten.

Ik ga het proberen:

Helaas 'Venlo', u bent gezakt voor de inburgeringscursus Nederlands. Graag verzoeken wij u om uw verblijfsdocument zsm in te leveren bij het stadhuis en het land te verlaten.

mvg

Minister van Integratie

LOL XD

Jammer man, Venlo heeft NL pasport... dat is dus nou het probleem met Nederland. Strooien met die pasporten... PASPORT SHOWER AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH IEDEREEEEEEN PASPORT AAAAAAH GEERT WILDERSSSSSSS AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Ik ben potverdomme niet vuil!

Nou is opzich niet zo apart toch?
Als jij wat blokken importeert en door stoot maar voor de rest niemand (direct) kwaad doet is het in mijn ogen gewoon handel en kan dat eerlijk.

Of paar kilo wiet kweken in dit geval en verkopen aan de shop.

Mag niet van oom agent maar kan wel eerlijk gebeuren.

Hoe wil je in godensnaam illegale dingen eerlijk doen?

-Hallo meneer ik wil graag één kilo wiet.
-Maar natuurlijk, dat is dat xxx euro.
-Hier aub.
-Dank uw wel, anders nog iets
- Nee dank u.
- Oke, tasje erbij?
- Ja graag.
- Tot ziens.
- Fijne dag nog en graag tot de volgende keer.

Zo ongeveer?

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Ik ben potverdomme niet vuil!

Hoe wil je in godensnaam illegale dingen eerlijk doen?

.

Ik ga het proberen:

mvg

Minister van Integratie

Wie is de minister van Integratie dan wijsneus?

Ik, vandaar dat iedereen een NL paspoort heeft

Ik ga het proberen:

mvg

Minister van Integratie

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

-Hallo meneer ik wil graag één kilo wiet.
-Maar natuurlijk, dat is dat xxx euro.
-Hier aub.
-Dank uw wel, anders nog iets
- Nee dank u.
- Oke, tasje erbij?
- Ja graag.
- Tot ziens.
- Fijne dag nog en graag tot de volgende keer.

Zo ongeveer?

+1 gewoon zoals het hoort.
Had die boyz en familie een hoop ellende gescheeld.

De twee Marokkaanse mannen uit Venray waarvan de lichamen begin mei zijn gevonden, zijn door Lau G. doodgeschoten. Dat heeft de andere verdachte in de zaak, Geert G., verklaard. Zo blijkt tijdens de regiezitting maandag in de rechtbank in Maastricht.

Lau G. heeft sinds hij voor de derde keer in deze zaak op is gepakt, gezwegen. Daarvoor ontkende hij ten stelligste iets te maken te hebben met de verdwijning van de mannen. De advocaat van Lau G. heeft aangegeven dat hij komende woensdag een uitgebreide verklaring af gaat leggen over de gebeurtenissen. Dan wordt G. verhoord door de rechter-commissaris.

G. heeft in de cel een einde proberen te maken aan zijn leven. Er werd gespeculeerd of dit een manier was om via het ziekenhuis te ontsnappen. In zijn cel zijn toen verschillende afscheidsbrieven aangetroffen, gericht aan familie en 1 of 2 gericht aan zijn advocaat.

Toen medeverdachte Geert G. in de cel werd geconfronteerd met de zelfmoordpoging en de afscheidsbrieven van Lau G. doorbrak hij het stilzwijgen. Hij verklaarde dat de Marokkaanse mannen in hadden gebroken in een wietschuur van de twee vrienden Geert G. en Lau G., daar zijn ze door Lau G. doodgeschoten. Geert G. is daar naar eigen zeggen getuige van geweest. Hij heeft aangegeven waar de mannen begraven lagen, de politie heeft ze daar ook aangetroffen.

De inhoudelijke behandeling van deze zaak staat gepland voor begin november 2014.

goed nieuws voor de zaak.

Mooi, hopelijk kan moord bewezen worden. Dan komt hij wellicht niet meer levend de bak uit. :)

Ja, die dikke zwijn moet gestraft worden.

• Topic Starter Topic Starter
Lau de Palingboer

Terug
Naar boven