Als je fan bent van Lau ga hem dan maar helpen want hij is nu zo zielig dat hij zijn advocaat niet meer kan betalen die dikke zwijn,zijn advocaat verkoopt nu zijn gouden breitling voor hem zo zielig is hij geworden,maar dat is de straf van god en binnenkort is hij ook niet meer dik,ik hoop als ik ooit een keer vast kom te zitten bij hem wordt geplaatst krijgt hij een vet pak slaag die varken,mensen met pistool dood maken kan een peuter nog zo gevaarlijk is hij niet hij is alleen een vieze zwijn dat hij de lichamen 8 jaar lang heeft verstopt,goed voor hem vuile dikke zwijn,nogmaals voor de fans van lau hoop ik dat ze hun kinderen ook door hun hoofd schieten al bij een winkeldiefstal kapotschieten,want voor hun is diefstal toch diefstal of het wiet is of niet,als je een gezond normaal mens bent vermoord je niemand,een goede crimineel verdient eerlijk zijn geld met dingen te verkopen wat bijvoorbeeld verboden is en niet met diefstal daar heeft iedereen gelijk in. daarom hebben hun ook de jackpotstraf gekregen de dood,nogmaals tot daar is het allemaal te begrijpen. maar niet als Lauje de lichamen gaat begraven en verstoppen. Omdat hij een schijter was mensen doodmaken en dan verstoppen en zeggen dat hij het niet heeft gedaan omdat hij net als de fans van lau himself broekeschijters zijn.
als je mensen vermoord moet je ook zeggen dat je het hebt gedaan dan ben je een man en niet net als lau nu gaan huilen in de cel wat ben je voor man dan oh ja hij is geen man maar een dikke vette zwijn. en geloof me over een paar maanden is hij geen zwijn meer maar zo dun als die ethiopiers, hahahahaha fans van lau ipv van hierop te reageren stuur hem wat zakgeld naar de ebi in vught voor die zielige ter***lijer hahahahahahhaha