XXL Nutrition

Politie overdrijft een beetje.....

K*tagenten in een k*tland, oneervol ontslag is wat ze verdienen.

t*ring hoeveel politie was er wel niet :o
mietjes !

tjah, overal zitten scheve lui tussen. Natuurlijk is dit hilarious :D

triggerhappy prutsers

Haha en dan die moeder nog ff peppersprayen!

Het is gewoon terecht, moet tie maar omdraaien en normaal doen die mafkees.
En ik weet zeker dat jullie het ook leuk vinden om gewoon iemand neer te schieten met een taser, ik iedergeval wel en nu is het nog "legaal" ook

• Topic Starter Topic Starter
Het is gewoon terecht, moet tie maar omdraaien en normaal doen die mafkees.
En ik weet zeker dat jullie het ook leuk vinden om gewoon iemand neer te schieten met een taser, ik iedergeval wel en nu is het nog "legaal" ook

hij lag al op de grond... vent deed niks verkeerd...

je ziet duidelijk dat ie zich verzet en commentaar geeft op de politie, ook vraagt de agent of hij z'n handen op zijn rug wil doen, hij laat ze weer ernaast vallen en is gewoon een beetje een lulletje rozenwater maar dat neemt niet weg dat ie zich verkeerd opstelt.

Dat zouden ze in NL ook moeten doen. Moet je maar meteen luisteren.

zal hem leren zo zonder respect te gaan liggen op de grond.

Moeilijk te zien wat er precies gebeurt trouwens als er zoveel mensen in beeld staan. Misschien zagen ze zijn glock wel ineens in de broekband :)

Laatst bewerkt:
Wtf bende mongols ... Gaan ze er met 6 rond staan en gaan ze nog lekker taseren ... Ontslagen moeten die lui worden !

Ik vraag me af waarom die agenten standaard moeten schreeuwen. "GET DOWN, HANDS ON UR BACK NAAAAAOOOOOOO." Kheb hierdoor het gevoel dat de mogelijkheid tot escalatie alleen maar groter wordt.

Schreeuwen doe je alleen tegen potentieel gevaarlijke verdachte mensen, niet tegen dit soort mensen...

Wel vaag dat ie uberhaupt handboeien om krijgt en daar ook nog voor op de grond moet gaan liggen. Ze hadden hem ook gewoon meteen de politie auto in kunnen zetten als ie verder geen wapens heeft.

tasergunned yo azzzz mother****aaa, **** yeeeaaaah

ik snap niet dat dikke agenten in dienst mogen blijven, is altijd leuk hoe die n*gers hem boeken voor die vetz*kken en die agentjes na 2 seconde moe van het rennen, lijken wel pinguins. kzag gister een programa van chigago arrestatie team die zich alleen met bendes bezig houden, dronken bestuurders mochten gewoon doorrijden. en zijn ook echt van die agenten met tattoos, steroiden gebruikers, schreeuwen met zon accent en zo, en moeten hun eigen wapens kopen, dus hebben sommige gewoon een m4 met laser. die zijn wel stoer zeg.

Terug
Naar boven