Fitness Seller

Politie ranselt allochtone jongeren af

tjah soms moet je een grote bek geven om naar geluisterd te worden. Macb Cutler en XXltje hoe oud zijn jullie en waar wonen jullie laat me dat maar eerst ff vragen?

Want ik ben zelf ook onredelijk behandeld door agenten en bedreigt dat ze hun honden zouden los laten na een avondje stappen in het boerse Purmerend.

BTW Macb het is met een paar vrienden van me gebeurd dat ze agenten een paar simpele vragen stelden op een normale toon waarna de agenten fel terug reageerde en begon te dreigen met pepperspray en alles uiteindelijk moesten ze 2dagen in de cel zitten omdat de agenten vonden dat ze bedreigt werden.
ik heb ooit eens 6 daagjes op politieburo gezeten in Purmerend voordat ik alle boetes had betaald die ik had openstaan.........

ik heb er altijd een grote bek gehad, mocht zelfs dagelijks bellen op hun kosten en apart gelucht worden van ander tuig.......:D

dus een grote bek levert altijd wat op, maar gebruik wel eerst je hersens VOORDAT je iets stoms gaat zeggen!

geen enkele agent heeft mij ooit met geweld of pepperspray gedreigd en/of opgesloten voor alleen een grote bek!
;)

• Topic Starter Topic Starter
Totdat dergelijk feit voor een dbb member gebeurt, en vooral jij yzord. Jij zal klagen tot een ongekend niveau. 'waarom vallen ze toch een hardwerkende brave man en niet de k*tallochtonen, grrrrrr' :x

Loop niet te huilen, jij klaagt dan ook net zo hard. Nou niet zo schijnheilig gaan doen.

Er zijn geen turken die goed geïntegreerd zijn :D en nee, dat is niet racistisch bedoelt.

Nu de Zandvoortse stranden nog even preventief ruimen

In het geval van Cyan gaat die vlieger niet op. Cyan is een Turk, en woont in België. En wat zei dat nieuwsbericht van een paar maanden geleden ook alweer ? Belgen zijn oorspronkelijk Turken. Dus Cyan is zeer goed geintegreerd. :cool:

en als het zo door gaat zijn nederlanders ook oorspronkelijk marokkanen

Alle homo sapiens komen oorspronkelijk uit Afrika! :thumbs:

Mooi zo, hoe harder, hoe beter.

Het moet niet gaan om hardere klappen, want dat krijg je weer terug.
Hogere straffen geven, DAT IS PAS EFFECTIEF.
Ik denk dat die gasten niet bang zijn voor wat klappen op hun bek, angst voor langere cel dagen daar zijn ze pas bang voor.

hey zo zou de politie veel vaker mottuh doen man! gewoon keihard op die ''stoere'' k*t jeugd trappen met alles wat ze hebben! gewoon die t*ring pubertjes met derde beens van 10 cm, en 3 euro op zak op hun plek zetten.

Laatst bewerkt:
Ach valt allemaal nog wel mee, zit zelf in brazilie en ben laasts in een favela geweest en als je die verhalen hoort dan is nederland een paradijs. Nou wil ik absoluut niet de aanpak hier aanprijzen maar denk dat die relmarrokanen hier eens dit soort geintjes zouden moeten proberen. Overigens is het behoorlijk bruut wat hier gebeurt download voor de gein Tropa de Elite maar eens. Wat daar gebeurt is dagelijkse realiteit hier.
Maar on topic: aanpakken die hap, als ik dat nu weer lees over dat gedoe in bloemendaal, ongelofelijk die gasten moet je zo hard op hun fl**ker geven dat ze het woord bloemendaal niet meer eens uit durfen spreken. Maar helaas is dat weer makkelijker gezegd dan gedaan zoals met zoveel dingen:(

Terug
Naar boven