Fitness Seller

Politie ranselt allochtone jongeren af

Ja zeker als ze er een enkeltje bij krijgen.

Het eerste wast ik dacht toen ik gelijk op pagina 6 klikte en de eerste post zag was

o.O .. "verrek, 6 pagina's discussie, en het gaat nog steeds over het onderwerp" .. !!

Het eerste wast ik dacht toen ik gelijk op pagina 6 klikte en de eerste post zag was

o.O .. "verrek, 6 pagina's discussie, en het gaat nog steeds over het onderwerp" .. !!

Jij zou inmiddels wel beter moeten weten, ''Sophiej''.

Waar blijven de foto's van je vriendin eigenlijk?

maar hoeveel van jullie hier zijn allochtonen die hierop hebben gereageerd WEINIG!!! dus je weet zelf niet hoe het is want omdat je geen blond haar hebt en blauwe ogen word er meteen gedacht dat je een crimineel bent :S

Agenten van tegenwoordig zijn ook zo dom als een koe ze reet. Ze pakken allochtonen op omdat die een biertje op straat drinkt maar geven nederlandse jongeren een waarschuwing wanneer ze een bushokje kapot gooien :S

En als jij je verplaatst in hun situatie als de jongeren die in elkaar zijn getrapt dan zou je het niet bepaald leuk vinden en zeggen van Goohh jullie hebben wel goed werk verricht. Zelf denk ik dat de jongeren het waarschijnlijk niet eens waren en gewoon een discussie begonnen maar dat de agenten er niet op in wouden gaan en zich bedreigt voelden wat wel vaker gebeurd dat een paar agenten die "goed" opgeleid zijn zich bedreigt voelen door een paar allochtoonse jongeren van 16jaar ofzo

In mijn ogen is dit gewoon een Rodney King geval want als het was opgenomen zou het dan het zelfde worden als het geval van Rodney King.

maar hoeveel van jullie hier zijn allochtonen die hierop hebben gereageerd WEINIG!!! dus je weet zelf niet hoe het is want omdat je geen blond haar hebt en blauwe ogen word er meteen gedacht dat je een crimineel bent :S

Agenten van tegenwoordig zijn ook zo dom als een koe ze reet. Ze pakken allochtonen op omdat die een biertje op straat drinkt maar geven nederlandse jongeren een waarschuwing wanneer ze een bushokje kapot gooien :S

En als jij je verplaatst in hun situatie als de jongeren die in elkaar zijn getrapt dan zou je het niet bepaald leuk vinden en zeggen van Goohh jullie hebben wel goed werk verricht. Zelf denk ik dat de jongeren het waarschijnlijk niet eens waren en gewoon een discussie begonnen maar dat de agenten er niet op in wouden gaan en zich bedreigt voelden wat wel vaker gebeurd dat een paar agenten die "goed" opgeleid zijn zich bedreigt voelen door een paar allochtoonse jongeren van 16jaar ofzo

In mijn ogen is dit gewoon een Rodney King geval want als het was opgenomen zou het dan het zelfde worden als het geval van Rodney King.

Ik denk, dat jij helemaal gelijk hebt.....:rolleyes:

1maar hoeveel van jullie hier zijn allochtonen die hierop hebben gereageerd WEINIG!!! dus je weet zelf niet hoe het is want omdat je geen blond haar hebt en blauwe ogen word er meteen gedacht dat je een crimineel bent :S

2Agenten van tegenwoordig zijn ook zo dom als een koe ze reet. Ze pakken allochtonen op omdat die een biertje op straat drinkt maar geven nederlandse jongeren een waarschuwing wanneer ze een bushokje kapot gooien :S

3En als jij je verplaatst in hun situatie als de jongeren die in elkaar zijn getrapt dan zou je het niet bepaald leuk vinden en zeggen van Goohh jullie hebben wel goed werk verricht. Zelf denk ik dat de jongeren het 4waarschijnlijk niet eens waren en gewoon een discussie begonnen maar dat de agenten er niet op in wouden gaan en zich bedreigt voelden wat wel vaker gebeurd dat een paar agenten die "goed" opgeleid zijn zich bedreigt voelen door een paar allochtoonse jongeren van 16jaar ofzo

5In mijn ogen is dit gewoon een Rodney King geval want als het was opgenomen zou het dan het zelfde worden als het geval van Rodney King.

1. Van de 5 waar we standaard mee op stap gaan , zijn er 2 jongens van turkse kom af ,....... nooit problemen mee, verklaar dat eens dan ?
Denk dat het ook tijd wordt dat vele allochtonen stoppen met het van alles wat niet in hun straatje valt gelijk te bestempelen als discriminatie ,..... ( bvb; bij een auto aanhouding gaat t raapmje open en is vaak het eerste wat er gezegd wordt "waarom ik wel , en mag hij doorrijden,.... dat is discriminatie ) geloof het of niet , maar t is zo.

2. Geloof ik geen z*k van, blanke / NL jongeren krijgen indien verdiend net zo'n straf als allochtonen.
Het verschil zit m eerder in het geven van een grote bek,... zeg maar eens tegen NL jongeren dat ze niet mogen drinken op straat en doe dan hetzelfde tegen allochtonen jongeren ( als agent zijnde ) .

3. Als jij goed had gelezen hebben die jongeren een arrestatie/aanhouding opzettelijk in de weg gestaan ,....... dat is strafbaar !! Als hun nomaal behandeld willen worden zullen ze dat zelf ook moeten doen en de agenten hun werk laten doen ,... als hun maatje echt onschuldig was had dat echt wel naar boven gekomen ( niet dat ik dat ook maar voor 1 sec geloof,.. anders had hij niet hoeven vluchten en hadden z'n maatjes de politie niet weg hoeven houden )

4. Bedreigd voelen door jongeren van 16 jaar ? triest he dat dat de werkelijkheid is ,......... Echter gaat dat niet over de al dan niet "ballen" vd politie , maar over de instelling van diezelfde jongeren ( totaal respectloos !! ) en de regels over behandeling dmv geweld die de agent in kwestie met de handen geboeid laat staan.
Laat 1 ding duidelijk zijn : een agent hoeft zich niet bedreigd te voelen !! hij/zij moet ten alle tijden onbelemmerd zijn werk kunnen uitvoeren ! en als hij /zij daar wel in belemmerd wordt zou dat voor mij een goede reden zijn om licht fysiek geweld toe te laten passen.

5 Dat bedoel ik ,.. gaan we weer vergelijken met Amerika,..... Rodney King ,....... Weet je het volledige verhaal of ken je enkel de media hype ? Ik zal in eerste instantie zeggen dat het idd buiten proportioneel was en niet had moegen gebeuren in deze mate ,... maar dat er geweld zou worden gebruikt had R. King toch echt aan zichzelf te danken !!
Rodney is voor de aanhouding lang achtervolgt geweest voor "speeding" ofwel te hard rijden, nu is dat opzich geen ernstig vergrijp ,.... maar het negeren van een stopteken daarentegen is dat wel ! Ik weet niet of je wel eens achtervolgingen hebt gezien op TV , maar uit vrees voor tegenstand al dan niet met behulp van wapen wordt de bestuurder altijd met fysiek geweld ingerekend !!
Zoals ik al zei , was het bij Rodney TE , maar dat het niet zachtje zou gaan gebeuren was zijn eigen fout !!

Daarbij komt dat het ook tot op de dag van vandaag nog dibieus is over of er nu nog een deel video zou zijn waarop t zien is dat rodney de agenten in kwestie aan zou hebben gevallen,.....

ja nu moest ik dus lachen

:roflol:
laatst met die dagenlange autobranden zijn ze ook goed aangepakt zeker :rolleyes: allemaal allochtonen en de politie deed niks.

en iedere relschopper moet hard worden aangepakt alleen allochtonen wat harder blijkt weer want die luisteren niet naar een waarschuwing maar hebben een paar klappen nodig voor de willen luisteren :D

tjah soms moet je een grote bek geven om naar geluisterd te worden. Macb Cutler en XXltje hoe oud zijn jullie en waar wonen jullie laat me dat maar eerst ff vragen?

Want ik ben zelf ook onredelijk behandeld door agenten en bedreigt dat ze hun honden zouden los laten na een avondje stappen in het boerse Purmerend.

BTW Macb het is met een paar vrienden van me gebeurd dat ze agenten een paar simpele vragen stelden op een normale toon waarna de agenten fel terug reageerde en begon te dreigen met pepperspray en alles uiteindelijk moesten ze 2dagen in de cel zitten omdat de agenten vonden dat ze bedreigt werden.

Dwight,

ik zeg ook niet dat het altijd terecht is wat de politie doet, alleen je gaat me niet vertellen dat het meerendeel van de agenten anders reageert tegen allochtonen dan de autochtone crack ho down the street.

komt nog eens bij, dat je het gewoon het vaakst in het nieuws ziet, marokkaanse of antilliaanse jongeneren die overlast veroorzaken...dus tja..."ze" hebben er zeker (deels) zelf voor gezorgd dat ze de laatste jaren gestigmatiseerd worden.

BTW Macb het is met een paar vrienden van me gebeurd dat ze agenten een paar simpele vragen stelden op een normale toon waarna de agenten fel terug reageerde en begon te dreigen met pepperspray en alles uiteindelijk moesten ze 2dagen in de cel zitten omdat de agenten vonden dat ze bedreigt werden.

dat je het netjes vraagt wil niet zeggen dat de vraag kan
"mag ik uw moeder even in haar anus bevredigen meneer de agent?"

inderdaad in NL kan je tegenwoordig alles flikken, en dan daarna ook nog op je 'rechten als burger' gaan staan, en dat de politie het niet kan maken om mensen af te ranselen. Daar word ik nou echt compleet schijtziek van, en dat geldt niet zozeer alleen voor allochtonen. Als jij dingen wil uithalen die verboden zijn of wat dan ook, denk dan vantevoren na over de consequenties die dat kan hebben. Natuurlijk kan dit een incident zijn waarbij de politie fout gehandeld heeft, maar ze hebben hiermee wel iets duidelijk gemaakt. wat mij betreft is politie vs. criminaliteit gewoon "oog om oog, tand om tand"..

Totdat dergelijk feit voor een dbb member gebeurt, en vooral jij yzord. Jij zal klagen tot een ongekend niveau. 'waarom vallen ze toch een hardwerkende brave man en niet de k*tallochtonen, grrrrrr' :x

Terug
Naar boven