MuscleMeat

Politie schiet hond dood in California

Just another day in da hood. Roll'on!

Die n*ger is degene die de schuld moet krijgen die provoceert. Hond en politie reageren zoals hoort

Die n*ger is degene die de schuld moet krijgen die provoceert. Hond en politie reageren zoals hoort

is filmen en verder niets fout doen provoceren dan?:eyes: flikken hadden geen recht om hem aan te houden, alleszins niet op basis van wat te zien was in het filmpje.

[Link niet meer beschikbaar]

Damn, zielig voor die hond die probeert enkel zijn baasje te beschermen.
Waarom word die kerel eigenlijk gearresteerd? omdat die filmt?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Rosby, a husband and father, said police should have taken his handcuffs off so he could corral the dog. There also was no need to arrest him, he said.

dit dus, snap niet waarom ze die man gelijk in de handboeien slaan. dan kan je verwachten dat die hond zijn baas probeert te helpen.

is filmen en verder niets fout doen provoceren dan?:eyes: flikken hadden geen recht om hem aan te houden, alleszins niet op basis van wat te zien was in het filmpje.

wel provoceren in de zin van: hij ziet dat het de politie irriteert en toch gaat hij verder.

Dacht niet dat ze in Amerika politiek correct handelen, in Nederland zou het hele land op de kop staan als een hond vermoord word, maar in Amerika word de agent denk ik niet eens vervolgt.

Wat een angsthaas, de hond deed geeneens iets.

Overigens vergassen ze honden aan de lopende band in de VS als ik me niet vergis?

Viral marketing voor GTAV

politie mag geen mensen arresteren op basis van wat hen irriteert, enkel op basis van overtreden wetten;)

Verstoren van de openbare orde ;) heb dat zelf bijna een keer gehad, kwam alleen kijken naar een incident op straat, als ik niet weg ging zou ik gearresteerd worden.

Ow wat erg eigen schuld moet dat klote beest maar in de auto blijven zitten

Verstoren van de openbare orde ;) heb dat zelf bijna een keer gehad, kwam alleen kijken naar een incident op straat, als ik niet weg ging zou ik gearresteerd worden.

dat is niet verstoren vd openbare orde. Tuurlijk KAN je gearresteerd worden, net zoals hier gebeurde en zoals die hond ook effectief werd neergeschoten zonder reden. Of het wettelijk is is echter een heel andere zaak:)

Sorry hoor, maar wat een sukkel is die eigenaar zeg. Toen hij die hond in de auto zette had hij zelf toch gewoon weg kunnen rijden. Natuurlijk irriteert het als je je werk aan het doen bent en zo'n eikel zit constant te filmen. Dat wil je toch zelf ook niet als je je werk doet.

Laffe klootzakken

Terug
Naar boven