Fitness Seller

Politie schiet hond dood in California

Sorry hoor, maar wat een sukkel is die eigenaar zeg. Toen hij die hond in de auto zette had hij zelf toch gewoon weg kunnen rijden. Natuurlijk irriteert het als je je werk aan het doen bent en zo'n eikel zit constant te filmen. Dat wil je toch zelf ook niet als je je werk doet.

Dit en wat een ophef over een hond. Die agent verdedigt zichzelf ieder ander in zijn positie had geschoten (behalve de E-hero's hier) en terecht ook hond doet raar gewoon doodschieten gaat toch geen risico lopen

Dat zeggen ze om je bang te maken;)

juist, want flikken zijn 100% eerlijk en zouden nooit iemand zonder reden aanhouden om hun gekrenkte ego te redden...

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 11:52 ----------

Dit en wat een ophef over een hond. Die agent verdedigt zichzelf ieder ander in zijn positie had geschoten (behalve de E-hero's hier) en terecht ook hond doet raar gewoon doodschieten gaat toch geen risico lopen

ieder ander had die vent niet onwettelijk gearresteerd in de eerste plaats en zou dus niet in die situatie terecht zijn gekomen, schuld ligt volledig bij die phaggotflikken

T ging om het feit dat die man de muziek hard aan had staan, en er verderop een gijzeling aan de gang was..
[Link niet meer beschikbaar]

Zou trouwens ook hebben geschoten, hond was toch redelijk agressief en zon hond aan je arm hebben hangen is geen pretje :p

Goede actie, wel lullig voor dat beest natuurlijk. Zijn baasje had beter moeten nadenken, waarom je bemoeien met een actie van de politie en vragen waarom er geen donkere politiemannen aanwezig zijn? In de 1 of andere gare Amerikaanse achterbuurt kan je hoe dan ook niet al teveel risico nemen als politie. Gast had zich afzijdig moeten houden.

Goede actie, wel lullig voor dat beest natuurlijk. Zijn baasje had beter moeten nadenken, waarom je bemoeien met een actie van de politie en vragen waarom er geen donkere politiemannen aanwezig zijn? In de 1 of andere gare Amerikaanse achterbuurt kan je hoe dan ook niet al teveel risico nemen als politie. Gast had zich afzijdig moeten houden.

+1 lekker boeiend voor die hond ik had het zelfde gedaan

Hij stopt dat beest nog in de auto, dat is toch netjes. Raam stond maar een klein stukje open. Zou hij dat niet doen, dan zou die hond wegbranden in de auto. Enig idee hoe snel dat gaat, zeker als het beest zich opfokt? Hersenbeschadiging en coma duurt helemaal niet zo lang als het zonnetje erop staat.

De hond benaderd de mensen, maar gaat een paar keer weer iets terug. Als hij kwade bedoelingen had, dan had hij wel 1 sprint getrokken. Waarschijnlijk had de eigenaar de hond al met 1 hand beweging kunnen terug sturen, maar dat ging een beetje lastig he?

Nee ik vind het slappe zakken

Duidelijk dat die hond ging bijten/z'n baasje beschermen, ik zou ook geschoten hebben

gewoon dom van die vent, je hebt daar niks te zoeken

Die hond incasseerde iets van 4 kogels, alsof 1 kogel niet voldoende geweest zou zijn.
Die hond stond stil, die politie agent liep zelf naar die hond toe en wilde zich over die hond gaan buigen. Wat denk je dat er gebeurt als je een geprovoceerde hond benadert?

Die hond zat uiteindelijk rustig te snuffelen en een beetje te kijken ( waarschijnlijk had zijn baasje hem gecorrigeert), als die politieagent niet heel dreigend(voor die hond is het heel dreigend als iemand je benadert en over je heen gaat staan) richting die hond had gedaan, betwijfel ik ten zeerste of die hond ook maar iets had ondernomen.

Zelf een situatie uitlokken om te kunnen schieten, heel triest.

En als je goed kijkt, zette de eigenaar de hond netjes in de auto, hij had geen eens tijd gehad om de ramen dicht te doen. Als politie agent ben je verantwoordelijk voor de 'assessment' van de situatie, en als je een blaffende hond hoort en ziet dat de ramen open zijn, dan laat je je 'verdachte' toch even de ramen dicht doen, hij was niet agressief, hij was niet gewapend en deed niks verkeerd.
Beeld je eens in als het baasje de sleutels in de auto had gedaan en de auto had gestart zodat hij de ramen dicht kon doen. Wedden dat ze dan zijn banden ofzo lek hadden geschoten, al dan niet het baasje zelf. :p

'merica

Laatst bewerkt:
Schoten ze die hond maar dood... 4 schoten en die hond dan zo te zien stuiptrekken vind ik nog veel zieliger. Wees dan een beetje barmhartig en maak er dan een eind aan.

(vond de hond zelf helemaal niet aggressief, maar als je geen hond gewend bent, of juist gewend bent om aangevallen te worden door van die k*tbeesten dan kan ik er in komen dat je niet wacht of'ie doorbijt)

Ik vraag me af wat cesar hier van vindt.

Dat zomaar je hond vermoord wordt, ik denk dat de man een goede band met zijn hond had. De man leek niet echt bang door zijn provoceren dus kan best zo zijn dat er wraak genomen wordt op de moordende agent. Hopelijk wordt die agent belaagd.

Ik vind het heel erg voor dat beestje, maar om er nu wereldnieuws van te maken gaat me iets te ver. Verder wat EricR zegt.

Tot net aan de aanval van de hond (sprint) ben ik gestopt dan ben ik echt een pussie wat dat betreft :o
ik ben het wel een met EricR ik snap werkelijk niet wat hij daar moest :mad:

dat raampje was denk ik ook niet voor niks zo half open ?!

Niet eens, de agent reikt met zijn arm naar de hond en schiet hem vervolgens dood omdat er een (speelse) reactie komt. Vind het frappant dat die Amerikanen altijd zo overdreven reageren, de hond was duidelijk geen bedreiging.

Dit ruikt trouwens naar 'racial profiling', een Golden Retriever hadden ze nooit doodgeschoten. :mad:

Laatst bewerkt:
Wat maakte vandaag je dag slecht...Dit dus.
K*t flikken ook altijd, stelletje laffe kloothommels.

"Land of the free and home of the brave".

Er moet idd meer gun control komen in de VS...

... voor de cops.

hebben ze in amerika geen pepperspray ofzo, werkt perfect bij dieren

Terug
Naar boven