XXL Nutrition

Politie verijdelt plan om vliegtuigen op te blazen

Dan bereid je maar voor op strenge controles, verbaast me niet dat ik niet in mijn boxershort door de metaal-detector moest. En vooral niet beginnen te koken in de VS bij de customs-afdeling :D . Die kunnen me vragen stellen, maar het beste was het vragenlijstje die je al in het vliegtuig moet invullen.

Voorbeeld: Heeft U actief deelgenomen aan de holocaust tijdens WOII?

So true:roflol: Een vriend van me had het daar ook al over hij noemde voorbeelden als
;
-Heeft u welleens neigingen gehad tot het neerschieten van groepen mensen
-Kunt u overweg met zware explosieven
- Werkt u of heeft u gewerkt voor een geheime instelling:roflol:(geen gein)

OT; Verschrikkelijk dat dit moet gebeuren, je zou maar even lekker op vakantie gaan naar Amerika en een 1 of anderen Ali Baba wil het vliegtuig met inhoud en al de grond in boren.

Je zou zo'n iemand toch maar in de gaten hebben en te pakken krijgen, ik had diegene doodgeslagen.

tja daar noem je ook iets. stop je toch een heleboel noppenfolie in je koffer ;)

Die vragenlijsten zijn juridische handvaten, als over 1 van die punten hebt gelogen kunnen ze je gelijk voor lange tijd weren uit de USA. In principe boeit het de USA weinig dat je een Nazi was, die hebben aardig wat ex-Nazi's opgenomen in hun gelederen na WO II.

OT; Verschrikkelijk dat dit moet gebeuren, je zou maar even lekker op vakantie gaan naar Amerika en een 1 of anderen Ali Baba wil het vliegtuig met inhoud en al de grond in boren.

Je zou zo'n iemand toch maar in de gaten hebben en te pakken krijgen, ik had diegene doodgeslagen.

uiteraard

Terug
Naar boven