XXL Nutrition

Polletje

Peiling Peiling Moet DBC aan (o.a.) aan de Oxy?

• Jaaaa! Spannend!

Stemmen: 50 44,6%
  • Neee! Neem dbol!

Stemmen: 18 16,1%
  • Geen van beiden. Allemaal zooi.

Stemmen: 18 16,1%
  • Wat is Oxy?

Stemmen: 26 23,2%

• Totaal stemmers
    112
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dan wel met Dianabol! :D

Wat was je toen nog lenig zeg, op die before pic!

Oxy!!! Oxy!!! Oxy!!!!

ik wil dboldc01 wel is zien :p

Ik zou voor de dbol gaan. Oxy is veelste zwaar op de lever. Als ik er ooit mee zou gaan spelen dan is het slechts zeer kort.

Oxy gezienjouw kuur verleden denk ik zelf dat dat jouw heel wat massa op gaat leveren en niet gaan denken aan de kwaliteit van de massa wat arimidex of ferma erbij en klaar ;)

shit lijk Elmo wel :D

Ik zou lekker dbol gaan, met oxy verlies je een hoop en slechter voor je.....

Zou oxy doen....het effect van dbol ken je al dus.....

Gewoon 3-4 wkn

Laatst bewerkt:
:p

Arimidex of Femara zullen niet helpen bij het gebruik van Oxy. (wel tegen aromatisatie van testosteron, D-Bol etc)
want Oxy aromatiseert niet.

Oxy werkt direct op de oestrogeen receptor en daarom helpt in dit geval Nolvadex (of Clomid) omdat dat als antagonist voor de oestrogeen receptor werkt. Dwz hechten beter aan de ER receptor zonder die receptor in werking te zetten en blokkeren als zodanig de werking van andere stoffen die die receptor zouden kunnen activeren.

'T is maar dat je het even weet. ;)

ScHrOeFjE zei:
Oxy gezienjouw kuur verleden denk ik zelf dat dat jouw heel wat massa op gaat leveren en niet gaan denken aan de kwaliteit van de massa wat arimidex of ferma erbij en klaar ;)

shit lijk Elmo wel :D

Elmo zei:
:p

Arimidex of Femara zullen niet helpen bij het gebruik van Oxy. (wel tegen aromatisatie van testosteron, D-Bol etc)
want Oxy aromatiseert niet.

Oxy werkt direct op de oestrogeen receptor en daarom helpt in dit geval Nolvadex (of Clomid) omdat dat als antagonist voor de oestrogeen receptor werkt. Dwz hechten beter aan de ER receptor zonder die receptor in werking te zetten en blokkeren als zodanig de werking van andere stoffen die die receptor zouden kunnen activeren.

'T is maar dat je het even weet. ;)

sl*t!

:D

Ken je vetgehalte niet,maar neig jij niet naar zo'n vet en waterbolletje? :eek:

Lekker de oxy pakken en zien dat het toch wel krachtiger uitpakt dan dboll..........
mg voor mg gezien is het zelfs minder schadelijk dan dboll maar dat weet je waarschijnlijk al wel. (geloof maar niet dat er mensen zijn die zich goed voelen op 150 mg dboll ED)

En wat maakt die paar weken ploffen nou uit, dat verlies erna zo weer....je bent hardcore of niet :eek: :D

Ben je er nu nog niet over uit D-boll of niet?? :D

Neem nou maar gewoon D-bol, daar wordt je echt groot van.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk Oxy, gezien mijn kuurverleden zoals Admin en Schroef al zeggen.

DBC01 zei:
Ik denk Oxy, gezien mijn kuurverleden zoals Admin en Schroef al zeggen.

Goedzo, geen dbollc :thumbs:

Als je nou al die centjes van die kuur eens aan die houten pop gaf dan hielp je een heleboel poolse kindertjes...

Terug
Naar boven