MuscleMeat

Polletje

Peiling Peiling Moet DBC aan (o.a.) aan de Oxy?

• Jaaaa! Spannend!

Stemmen: 50 44,6%
  • Neee! Neem dbol!

Stemmen: 18 16,1%
  • Geen van beiden. Allemaal zooi.

Stemmen: 18 16,1%
  • Wat is Oxy?

Stemmen: 26 23,2%

• Totaal stemmers
    112
  • Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Ja die discussie over vuurwerk verleg jij even naar de kuurtjes :D

LOL jij met je golfslagbad-voorstellen :D

gewoon veel water drinken en op tijd leverwaarden checken maar dbol is veel giftiger dan oxy itt wat sommigen denken
Geeft ook betere gains en kracht dan dbol

En dan nu de issue: Melkdistel nou wél of niet TIJDENS de Oxy-weken?

Ik heb in geen 5 jaar orals genomen dus ben het een beetje kwijt.

he bro zou direct na de oxy ermee beginnen, MD verhoogt leverenzymen die gif, maar ook as afbreken in je lever wat je minder gains geeft. Bovendien kan je lever 6 weken oral wel aan als je geen aandoening hebt en verder gezond bent/leeft.

Zo ik heb vandaag wat originele Anapolon besteld, 6 dooskes moet toch genoeg zijn? :D

Je kunt ook overdrijven met die giftigheid. Die is mijns inziens zwaar overdreven en wordt ook niet gestaafd met wetenschappelijk bewijs dat het erg schadelijk is.
In dat kader is ook de Dianabol-bashing (afkraken) een nationale sport geworden, zo lijkt het tenminste.

Ik vind dat orals er op dit board bekaaid vanaf komen, onterecht in mijn ogen omdat ze zeker toegevoegde waarde hebben.
En dat Oxy betere gains geeft dan Dianabol zou ik wel eens verklaard willen zien.

Big_T zei:
gewoon veel water drinken en op tijd leverwaarden checken maar dbol is veel giftiger dan oxy itt wat sommigen denken
Geeft ook betere gains en kracht dan dbol

Laatst bewerkt:
Oxy..als ik eraan denk trek ik weer geel weg.

Was 1e kuur (anapolon50 100 tabs / anavar) in mijn maag gesplitst als onwetende..

Sla mezelf nog voor mijn harses dat ik het heb genomen..Kan me die keer nog goed herinneren dat ik geel afdroop vanuit de sportschool naar huis.
:(

Tja als eerste kuur is Oxy natuurlijk zwáár afgeraden :D

Overal lees je dat Oxy uitsluitend wordt aangeraden voor gebruikn als je al e.e.a. aan kuurtjes hebt gehad.
Mijn slotsom is dan deze:

Weeks 1-4 Oxy 100mg/dag
Weeks 1-9 Deca 400mg
Weeks 1-10 Test 500mg
Weeks 9-12 Winstrol 50mg/eod

Vraagje....al ik de Deca en Test frontloaden? :D

Wanneer ben je weer van plan te gaan snoepen?

Verrassing! :D Alweten er een paar hier op het board wanneer ik ga starten.
Zit ook weer een website met prijsvraag en weblog aan vast enzo :D

DBC01 zei:
Weeks 1-4 Oxy 100mg/dag
Weeks 1-9 Deca 400mg
Weeks 1-10 Test 500mg
Weeks 9-12 Winstrol 50mg/eod

Vraagje....al ik de Deca en Test frontloaden? :D

Frontload zou ik niet doen....indien dit al een serieus bedoelde vraag van je is :D

Verder lijkt je kuur aardig op mijn volgende die ik over 2 weken start, ik begin alleen direct na de 4 wkn oxy met trenbolone 75 mg eod en neem NPP 100 mg eod ipv deca, en geen winstrol.

Waarom geen frontload?
Enne, zullen we samen berichten? :D

idd misschien zal oxy ivm je kuurverleden beter werken tijdens je nieuwe kuur, maar van de oxy is vrijwel niets vast te houden!en de teleurstelling naderhand is zo groot als je de helft van de aanwinst weer verliest!! niet dat d-boll geen vocht vasthoud, maar daarvan weet je tenminste wat je tewachten staat!!! in ieder geval succes welke keuze je ook maakt!!!!!

Euh G21....wat valt er met dboll vast te houden wat je niet met Oxy kan vasthouden??

Ik lees veel op internet met nieuwe spullen maar ik hoor evenveel voors als tegens over Oxy...meer meningen?

In Iran vreten ze het hele jaar door Oxy met tussenpozen.
Heb het er laatst nog over gehad met een Iraanse ex-wedstrijdbodybuilder die reeds de 50 gepasseerd is (en nog geen lever transplantatie heeft ondergaan :D )

G21 zei:
idd misschien zal oxy ivm je kuurverleden beter werken tijdens je nieuwe kuur, maar van de oxy is vrijwel niets vast te houden!en de teleurstelling naderhand is zo groot als je de helft van de aanwinst weer verliest!! niet dat d-boll geen vocht vasthoud, maar daarvan weet je tenminste wat je tewachten staat!!! in ieder geval succes welke keuze je ook maakt!!!!!

Ik wil dit geverifieerd hebben.

G21 zei:
Niets vast te houden? Dat hangt maar net af van wat je doet om het vast te houden. Met oxy win je de meeste kilo's dus verlies je ook de meeste kilo's verhoudingsgewijs. Dat je vrijwel niets kan vasthouden van je winst is gewoon niet waar.

van dbol weet je wat je te wachten staat maar van oxy niet? Wat voor een redenering is dat? Voor alles is er een eerste keer, hij kan van oxy flinke winst verwachten, die met een goed dieet en stack zeker voor een groot deel behouden blijft.
Overtollig vocht kan je na een kuur nooit vasthouden, maar dat is ook niet de bedoeling.

Jaaaa! Spannend!
Maar dat zeg ik alleen uit eigenbelang omdat ik nog maar heel weinig gebruikerservaringen ken van oxy.
Als het goedje echt zo heftig is als veel mensen zeggen dan zou ik het niet doen.

Maar als je het toch doet: keep us posted! :D

Werd 's nachts zelfs wakker van een pijnlijke pomp in mijn spieren door die Anapolon.

Terug
Naar boven