Wat zitten jullie toch allemaal te zeuren heb 12 jaar geleden 100 dagen aan de oxy gezeten.
Ja dikke 3 maanden lang, maar een dosing van 50 mg per dag.
Jullie met 100 mg per dag en dan nog een hele kuur ernaast dat is echt niet nodig.
Wat is er wel nodig.
Simpel trainen eten en rust.
Dat was mijn eerste kuur en het ging heel goed nergens last van gele koppen hoofdpijn en andere rare aandoeningen.
Wat gebeurde er wel met mij wet super sterk in 3 maanden tijd en daarna bleef ik sterk.
Werd veel voller en zwaarder, en had eingelijk geen verlies daarna.
Ik zeg 50 mg per dag dus 1 tabelt per dag, zonder die andere dingen erbij .
OXY IS SUPER SUPER en in verhouding super goedkoop.
Dus mijn advies is niet meer dan 50 MG per dag en had een kamaraad die brak hem nog doormidden en groeide zelf op 25 mg.
en geen andere middelen erbij en eet gewoon 100 stuks op ben je 3 maanden onder de pannen
gr warrior
Ja dikke 3 maanden lang, maar een dosing van 50 mg per dag.
Jullie met 100 mg per dag en dan nog een hele kuur ernaast dat is echt niet nodig.
Wat is er wel nodig.
Simpel trainen eten en rust.
Dat was mijn eerste kuur en het ging heel goed nergens last van gele koppen hoofdpijn en andere rare aandoeningen.
Wat gebeurde er wel met mij wet super sterk in 3 maanden tijd en daarna bleef ik sterk.
Werd veel voller en zwaarder, en had eingelijk geen verlies daarna.
Ik zeg 50 mg per dag dus 1 tabelt per dag, zonder die andere dingen erbij .
OXY IS SUPER SUPER en in verhouding super goedkoop.
Dus mijn advies is niet meer dan 50 MG per dag en had een kamaraad die brak hem nog doormidden en groeide zelf op 25 mg.
en geen andere middelen erbij en eet gewoon 100 stuks op ben je 3 maanden onder de pannen
gr warrior

...nog maar eens dan:
Ok guys jullie horen allemaal aan de oxy's 
)