Fitness Seller

Polletje

Peiling Peiling Moet DBC aan (o.a.) aan de Oxy?

• Jaaaa! Spannend!

Stemmen: 50 44,6%
  • Neee! Neem dbol!

Stemmen: 18 16,1%
  • Geen van beiden. Allemaal zooi.

Stemmen: 18 16,1%
  • Wat is Oxy?

Stemmen: 26 23,2%

• Totaal stemmers
    112
Wat zitten jullie toch allemaal te zeuren heb 12 jaar geleden 100 dagen aan de oxy gezeten.
Ja dikke 3 maanden lang, maar een dosing van 50 mg per dag.
Jullie met 100 mg per dag en dan nog een hele kuur ernaast dat is echt niet nodig.
Wat is er wel nodig.
Simpel trainen eten en rust.
Dat was mijn eerste kuur en het ging heel goed nergens last van gele koppen hoofdpijn en andere rare aandoeningen.
Wat gebeurde er wel met mij wet super sterk in 3 maanden tijd en daarna bleef ik sterk.
Werd veel voller en zwaarder, en had eingelijk geen verlies daarna.
Ik zeg 50 mg per dag dus 1 tabelt per dag, zonder die andere dingen erbij .

OXY IS SUPER SUPER en in verhouding super goedkoop.
Dus mijn advies is niet meer dan 50 MG per dag en had een kamaraad die brak hem nog doormidden en groeide zelf op 25 mg.
en geen andere middelen erbij en eet gewoon 100 stuks op ben je 3 maanden onder de pannen

gr warrior

• Topic Starter Topic Starter
Hmmzzzz....:rolleyes:...nog maar eens dan:

BEHAALDE RESULTATEN DOOR ANDEREN ZIJN GEEN GARANTIE VOOR SUCCES BIJ UZELF!

STEROIDEN. BIJ IEDEREEN REAGEERT HET ANDERS. :cool:

warrior zei:
Wat zitten jullie toch allemaal te zeuren heb 12 jaar geleden 100 dagen aan de oxy gezeten.
Jullie met 100 mg per dag en dan nog een hele kuur ernaast dat is echt niet nodig.
Wat is er wel nodig.
Dat was mijn eerste kuur en het ging heel goed nergens last van gele koppen hoofdpijn en andere rare aandoeningen.
Wat gebeurde er wel met mij wet super sterk in 3 maanden tijd en daarna bleef ik sterk.

OXY IS SUPER SUPER en in verhouding super goedkoop.
Dus mijn advies is niet meer dan 50 MG per dag en had een kamaraad die brak hem nog doormidden en groeide zelf op 25 mg.
en geen andere middelen erbij en eet gewoon 100 stuks op ben je 3 maanden onder de pannen

gr warrior

:roflol: Ok guys jullie horen allemaal aan de oxy's :rolleyes:

Jaaa! lijkt me spannend. Wel logboek schrijven he, Ik kan met dat log boek met die zelfgemaakte TREN. nog wel herinneren :roflol: :roflol: :roflol:

maarja, oxy's lijkt me nie echt fijn voor de lever :D

nasty^PhysIc zei:
Jaaa! lijkt me spannend. Wel logboek schrijven he, Ik kan met dat log boek met die zelfgemaakte TREN. nog wel herinneren :roflol: :roflol: :roflol:

maarja, oxy's lijkt me nie echt fijn voor de lever :D

Niks is goed voor de lever wat met anabolente maken hebben.
En als je van die drughonden heb die 100 tot 150 mg per dag slikken ja dan word het wel heel gevaarlijk.
Kende ook een jongen die nam ook oxy maar slikte 150 gram per dag en zoop bier in het weekend dat wil je niet weten, is in het ziekenhuis beland.
Als je aan die snoepjes begint wees dan super zuinig op je eigen lichaam en laat je niet gek maken door lui spuit of slik meer

gr warrior

warrior zei:
Niks is goed voor de lever wat met anabolente maken hebben.
En als je van die drughonden heb die 100 tot 150 mg per dag slikken ja dan word het wel heel gevaarlijk.
Kende ook een jongen die nam ook oxy maar slikte 150 gram per dag en zoop bier in het weekend dat wil je niet weten, is in het ziekenhuis beland.
Als je aan die snoepjes begint wees dan super zuinig op je eigen lichaam en laat je niet gek maken door lui spuit of slik meer

gr warrior

Nou, OXY's zijn dus echt wel mijn laatse keus dude, er zijn veel meer AAS die minder schadelijk voor de lever zijn dan die ****ing vieze oxy's

DBC01 zei:
Dusseh Elmo, strijdmakker, wat vind je hiervan dan:

Weeks 1-4 Ox 100mg/day
Weeks 1-9 Deca 400mg/week
Weeks 1-10 Test enath 500mg/week
Weeks 9-12 Winstrol 50mg/eod

ik zou wel wat nemen om de oxy op te vangen, in week 5 stop je plots met de oxy, oke de test en deca werken dan wel maar dat is niet precies in week 5. ik zou wat nemen om het op te vangen, tren of iets

Er is weinig echt goed onderzoek naar BB'ers en hun gezondheid. Vooroordelen heb je meteen. Je hoort alleen de excessen.
Gerrie Kneteman ging dood maar je hoorde niks over wielrennen en gezondheid. Gaat Ronny op z'n 50ste dood dan heeft meteen BB het gedaan. (in zijn geval waarschijnlijk waar ;) )

Met Deca, Oxy en test heb je echter een echte waterbom gepland.
Tegen vocht door Deca en Oxy helpt alleen Nolvadex. Dat is bij langer gebruik nog beter ook! BIj test kun je diverse anti-oestromiddelen gebruiken.

DBC01 zei:
Dat blijkt. Maar die verhalen over Oxy en waterretentieproblemen als 'niet eens meer de mond kunnen sluiten' vind ik weer zo'n staaltje van uitzonderingsgevallen.

Deze regel mag iedereen in z'n hoofd houden:
Gebruik van AAS is zeer persoonlijk, en geen enkele ervaring kan als maatstaf gebruikt worden. Dat wil dus zoveel zeggen als: Bij ieder gebeuren andere (neven)effecten die niet voor een ander kunnen gelden.

Ik ben behoorlijk resistent tegen steroiden in het bijzonder dus ik ben benieuwd.
En als je toch zo'n last krijgt met bijv. waterretentie dan kun je ook de dosis bijstellen!

europeman zei:
ik zou wel wat nemen om de oxy op te vangen, in week 5 stop je plots met de oxy, oke de test en deca werken dan wel maar dat is niet precies in week 5. ik zou wat nemen om het op te vangen, tren of iets

Idd....in mijn kuur, die ik na volgende week start, vang ik de oxy in week 5 op met trenbolone 100 mg eod. Moet goed gaan :D

warrior zei:
Wat is er wel nodig.

OXY IS SUPER SUPER en in verhouding super goedkoop.Dus mijn advies is niet meer dan 50 MG per dag en had een kamaraad die brak hem nog doormidden en groeide zelf op 25 mg.

gr warrior

Hoop dat n00bs je raad niet gaan opvolgen! :rolleyes:

Damn, deze had ik gemist. Je post ook zo verdomd veel!

Lijkt me een prima stack om veel massa mee te pakken, maar ook veel vocht als daartegen geen voorzorgsmaatregelen neemt.

De oxy hoef je niet op te vangen want in week 5 zit er al zat AAS in je bloed. En dat opvangen vind ik overdreven want dan zou je nooit meer met AAS kunnen stoppen als enige krachtafname (of teruggang massa) het argument is.

Had je nu ook nog een vraag over je dieet?

Waarom een natuurlijk middel voor de prostaat? Zou het niet beter zijn daarvoor wat medicinaals te nemen?

Succes

DBC01 zei:
Dusseh Elmo, strijdmakker, wat vind je hiervan dan:

Weeks 1-4 Ox 100mg/day
Weeks 1-9 Deca 400mg/week
Weeks 1-10 Test enath 500mg/week
Weeks 9-12 Winstrol 50mg/eod

Géén frontload omdat test en Deca ook al prost. werking hebben.
Ik dacht wel aan een natuurlijk prostaat-middel dat de prostaat helpt, de gehele kuur.

Verder nog wat aan te merken?
Ik krijg lekker Oxy uit Turkije, apothekersprijs. Valt me op dat dat spul anyway aan de prijs is. Wel raar voor zulke rotzooi. Maar ja Compaq PC/laptops is ook rotzooi en betaal je ook veel voor.

Elmo zei:
Tegen vocht door Deca en Oxy helpt alleen Nolvadex.

Niet helemaal waar. Je kan progesteron bestrijden met dostinex of het proberen met 200mg B6 per dag. Nolvadex bezet slechts de receptor terwijl dostinex of B6 een anti-p is.

Dostinex, ik dacht op 0,25mg per 3-4 dagen. is ook verkrijgbaar ondere een andere naam en is goedkoper, zal dat nog even opzoeken.

Wel helemaal waar naar mijn mening. Recent onderzoek heeft aangetoond dat Nandrolon en Oxy direct op de oestrogene receptoren werken en slecht een geringe werking hebben qua progesteron. Want zelfs MET het blokkeren van de progesteron traden toch de bekende verschijnselen op zoals vochtvorming, hoge bloeddruk en gyno klachten. Dat komt namelijke door de directe werking van Oxy en Deca op de oestrogeenreceptoren. Daarbij helpt het blokken van de progesteronreceptoren (met Dostinex, Bromo of RU486) dus niet.

Van Dostinex (cabergoline) krijg je wel vaak een ongelooflijk coïtus-drive :D

hardgainers zei:
Niet helemaal waar. Je kan progesteron bestrijden met dostinex of het proberen met 200mg B6 per dag. Nolvadex bezet slechts de receptor terwijl dostinex of B6 een anti-p is.

Dostinex, ik dacht op 0,25mg per 3-4 dagen. is ook verkrijgbaar ondere een andere naam en is goedkoper, zal dat nog even opzoeken.

Nartuurlijke prostaatbeschermer is natuurlijk Saw Palmetto. :)

Terug
Naar boven