Fitness Seller

Polletje

Peiling Peiling Moet DBC aan (o.a.) aan de Oxy?

• Jaaaa! Spannend!

Stemmen: 50 44,6%
  • Neee! Neem dbol!

Stemmen: 18 16,1%
  • Geen van beiden. Allemaal zooi.

Stemmen: 18 16,1%
  • Wat is Oxy?

Stemmen: 26 23,2%

• Totaal stemmers
    112
  • Topic Starter Topic Starter
Ach wat naar...een pijnlijke pomp in mijn spieren.

Ach, ik kreeg van 1250mg test en 1000mg EQ alleen wat groen gevoel in m'n kop en wat mega-diarree dus Ana's kan ik wel hebben denk ik :D

Een groen gevoel? Is dat mos-afzetting dan?

DBC01 zei:

Tegen de tijd dat je (we) klaar zijn met de oxy, doet de testo en deca zn werk wel. In mijn geval werkt de NPP de eerste week al,dus is het alleen wachten tot de test aanslaat.

DBC01 zei:
Enne, zullen we samen berichten? :D

Goed idee! :D

Aangezien er niet veel mensen op dit board met oxy gekuurd hebben, krijg je dan een goed beeld hoe 2 mensen er tegelijkertijd op gaan. Mss krijgen we dezelfde sides, mss ook allebei niet.

DBC01 zei:
Ach wat naar...een pijnlijke pomp in mijn spieren.

Ach, ik kreeg van 1250mg test en 1000mg EQ alleen wat groen gevoel in m'n kop en wat mega-diarree dus Ana's kan ik wel hebben denk ik :D

Het is maar wat je lekker vind uiteraard.
DBC heb jij nog wel testikels? of zijn het onderhand krentjes geworden? :D

Leviathan zei:
Goed idee! :D

Aangezien er niet veel mensen op dit board met oxy gekuurd hebben, krijg je dan een goed beeld hoe 2 mensen er tegelijkertijd op gaan. Mss krijgen we dezelfde sides, mss ook allebei niet.

top! aangezien het middel mij best aantrekt voor een eventuele massakuur volgend jaar winter ben ik erg benieuwd. zou het erg op prijs stellen zo'n log

Een groen gevoel? Is dat mos-afzetting dan?

Nee, reactor-stront.

DBC heb jij nog wel testikels? of zijn het onderhand krentjes geworden?

Testikels reduceren met de helft tijdens de kuur en ongeveer 4 maanden na de laatste inject zijn ze weer normaal in de zin van: Je voelt dat er een positieve verandering is opgetreden als je...nou gewoon, sperma spuit :D
Dus niks aan de hand: gewoon geduld hebben en niet te lang chemisch nakuren; Tribulus is ook een prima opstarter.

heb het inderdaad niet echt goed geformuleerd!

oxy converteert niet naar oestrogeen, maar is wel een prostageen, wat het risico op gyno vergroot zeker in combinatie met wel aromatiserende aas zoal test.
deca is dit ook een prostageen en aangezien je deze twee wou combineren met testo lijkt het me best wel risicovol, alle aas zijn risicovol maar toch!
het lijkt me ook dat je met 100 mg pdg oxy meer je lever belast als met 30 mg dbol!!
ookal is merendeel van de dbol ook vocht, denk ik dat wel redelijk te reguleren valt met een goed dieet en evt proviron/arimidex!!
met oxy loop je wat dat betreft meer risico qua gyno en lever, lijkt mij! :(
correct me if im wrong!

misschien heb jij totaal geen aanleg voor de gyno, dat weet je zelf het best!
misschien ga je wel heel hard op oxy omdat het "nieuw" is voor je lichaam, wie weet!

heb nog een boeiend stukje over oxy gevonden, waarschijnlijk heb je deze al eens gelezen, zo niet is het voor iedereen informatief!!

by Bill Roberts - Like methandrostenolone (Dianabol), oxymetholone does not bind well to the androgen receptor (AR), and most of the anabolism it provides is via non-AR-mediated effects. It is therefore a Class II steroid and is best stacked with a Class I steroid. The drug appears to give the same benefits as Dianabol. Unlike Dianabol, however, it seems that oxymetholone is progestagenic. It has been observed to cause nipple soreness or to aggravate gynecomastia even in the presence of high dose antiestrogens, strongly suggesting that the effect is not estrogenic. That effect can be reduced by concurrent use of stanozolol (Winstrol), which is anti-progestagenic. This progestagenic effect of oxymetholone is only a concern when using aromatizing steroids. With androgens such as Primobolan, oxymetholone stacks very nicely and is a surprisingly friendly drug. In contrast, with testosterone it is a very harsh drug.

Oxymetholone does not convert to estrogen, and thus antiestrogens are not required if no aromatizable AAS are being used. However, in concert with aromatizing drugs, oxymetholone is notorious for worsening "estrogenic" symptoms, possibly by producing progestagenic symptoms which the bodybuilder confuses as estrogenic, or by altering estrogen metabolism, or by upregulating aromatase.

Compared to what bodybuilders expect of it, the drug is reasonably mild when no aromatizing steroids are present. I consider its potency approximately comparable to Dianabol. It is not unusual for a first time user to do quite well on an oxymetholone-only cycle, but more advanced users will want to stack with another steroid. Typical use is 50-150 mg/day, which should be divided into several doses per day.

Because oxymetholone is 17-alkylated, it is stressful to the liver. It is better to limit use to no more than 6 weeks or preferably four weeks before taking a break of at least equal length. Many users feel that it is more effectively used in the beginning parts of the cycle, rather than in the last few weeks.

:(

zal ik is een leuke link geven naar een log van iemand die zijn kaken niet meer op mekaar kon krijgen van de vocht van de oxy? of zal ik het je besparen ?

G21 zei:
That effect can be reduced by concurrent use of stanozolol (Winstrol), which is anti-progestagenic. This progestagenic effect of oxymetholone is only a concern when using aromatizing steroids.

Dan is het advies om de eerste 4 wkn winstrol ernaast te gebruiken niet zo heel gek geweest.

idd lijkt mij ook een goede optie, afgelezen van dit artikel!!

[Link niet meer beschikbaar]

dan onder kuren/resultaten
en dan de sth kuur van curiouso
wel eerst ff inloggen

Winstrol is geen goede optie heren! Diverse onderzoeken hebben aangetoond dat Oxy maar zeer gering progesteron verhoogt.

Daarom zal Winstrol niet helpen omdat Oxy zeer waarschijnlijk direct werkt op de oestrogeen receptor.
Dat kan komen door de chemische samenstelling waarbij een er "zuur" waterstof molecuul op dezelfde plaats zit in de A-ring als dat ook het geval is bij estradiol (een actief oestrogeen) waardoor een sterke agonist zou kunnen zijn aan de oestrogeenreceptor. Wordt nu een beetje te chemisch...
In dit geval helpt mijns inziens alleen het blokken van de oestrogeenreceptor met Nolva of Clomid.

G21 zei:
idd lijkt mij ook een goede optie, afgelezen van dit artikel!!

Dusseh Elmo, strijdmakker, wat vind je hiervan dan:

Weeks 1-4 Ox 100mg/day
Weeks 1-9 Deca 400mg/week
Weeks 1-10 Test enath 500mg/week
Weeks 9-12 Winstrol 50mg/eod

Géén frontload omdat test en Deca ook al prost. werking hebben.
Ik dacht wel aan een natuurlijk prostaat-middel dat de prostaat helpt, de gehele kuur.

Verder nog wat aan te merken?
Ik krijg lekker Oxy uit Turkije, apothekersprijs. Valt me op dat dat spul anyway aan de prijs is. Wel raar voor zulke rotzooi. Maar ja Compaq PC/laptops is ook rotzooi en betaal je ook veel voor.

DBC01 zei:
Ik krijg lekker Oxy uit Turkije, apothekersprijs. Valt me op dat dat spul anyway aan de prijs is. Wel raar voor zulke rotzooi. Maar ja Compaq PC/laptops is ook rotzooi en betaal je ook veel voor.

haha prachtig die humor :D

De oxy ontkom je in elk geval niet meer aan DBC, een ruime meerderheid vindt dat je aan de oxy moet:p

Dat blijkt. Maar die verhalen over Oxy en waterretentieproblemen als 'niet eens meer de mond kunnen sluiten' vind ik weer zo'n staaltje van uitzonderingsgevallen.

Deze regel mag iedereen in z'n hoofd houden:
Gebruik van AAS is zeer persoonlijk, en geen enkele ervaring kan als maatstaf gebruikt worden. Dat wil dus zoveel zeggen als: Bij ieder gebeuren andere (neven)effecten die niet voor een ander kunnen gelden.

Ik ben behoorlijk resistent tegen steroiden in het bijzonder dus ik ben benieuwd.
En als je toch zo'n last krijgt met bijv. waterretentie dan kun je ook de dosis bijstellen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven