- Waardering
- 29
zeg dat nou niet ...straks veranderd ie nog van gedachtenJuggerNaut zei:Werd 's nachts zelfs wakker van een pijnlijke pomp in mijn spieren door die Anapolon.
...J/KVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeg dat nou niet ...straks veranderd ie nog van gedachtenJuggerNaut zei:Werd 's nachts zelfs wakker van een pijnlijke pomp in mijn spieren door die Anapolon.
...J/Kklaas zei:zeg dat nou niet ...straks veranderd ie nog van gedachten...J/K

DBC01 zei:
DBC01 zei:
DBC01 zei:Ach wat naar...een pijnlijke pomp in mijn spieren.
Ach, ik kreeg van 1250mg test en 1000mg EQ alleen wat groen gevoel in m'n kop en wat mega-diarree dus Ana's kan ik wel hebben denk ik![]()

Leviathan zei:Goed idee!![]()
Aangezien er niet veel mensen op dit board met oxy gekuurd hebben, krijg je dan een goed beeld hoe 2 mensen er tegelijkertijd op gaan. Mss krijgen we dezelfde sides, mss ook allebei niet.
DBC heb jij nog wel testikels? of zijn het onderhand krentjes geworden?

G21 zei:That effect can be reduced by concurrent use of stanozolol (Winstrol), which is anti-progestagenic. This progestagenic effect of oxymetholone is only a concern when using aromatizing steroids.
reusje20 zei:zal ik is een leuke link geven naar een log van iemand die zijn kaken niet meer op mekaar kon krijgen van de vocht van de oxy? of zal ik het je besparen ?

reusje20 zei:zal ik is een leuke link geven naar een log van iemand die zijn kaken niet meer op mekaar kon krijgen van de vocht van de oxy? of zal ik het je besparen ?
Kom op met die link

G21 zei:idd lijkt mij ook een goede optie, afgelezen van dit artikel!!
DBC01 zei:Ik krijg lekker Oxy uit Turkije, apothekersprijs. Valt me op dat dat spul anyway aan de prijs is. Wel raar voor zulke rotzooi. Maar ja Compaq PC/laptops is ook rotzooi en betaal je ook veel voor.