MuscleMeat

pols gebroken, helpt aas voor sneller herstel of behoud van de spieren?

Kentius

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
beste ls,

ik heb een motorongeluk gehad, pols gebroken dus kan ik een heletyd niet trainen, denken jullie of uit ervaring dat test of een ander middel helpt in het herstel of helpt in het behouden van myn spieren aas kan helpen met een ligte dosis?

thanks

Beter kan je vitamine D nemen om het hertstel van je bot te versnellen. Deze verhoogt de opname van calcium in de botten.

Zonder calcium is vitamine D vrij nutteloos ervoor, neem er dus ook genoeg calcium bij.

Zonder calcium is vitamine D vrij nutteloos ervoor, neem er dus ook genoeg calcium bij.

Nutteloos zou ik het nu niet noemen, want het is anti-oestrogeen in de botten. Dus het heeft zelfs met weinig calcium positieve effecten erop.

En hoe zit het met AAS? Ben er ook benieuwd naar, wat doet AAS als je niet traint?

Aas verhoogt ook de opname van calcium in de botten. Het effect op je spieren als je niets doet is de vraag. Vitamine D verhoogt ook testosteron, dus in principe ook voldoende voor beter spierbehoud.

• Topic Starter Topic Starter
al veel goede reacties, super.. ben benieuwd naar de reacties/ervaringen over aas

Persoonlijk zou ik wat test en deca op minimale dosering zetten.

Maar ik raad het niet aan.
Als je eigen aanmaak nog goed in orde is zou ik deze periode aangrijpen om algeheel herstel in te gaan zetten.

Benentraing 2x per week en 2x per week cardio. als je hersteld bent zou ik een kuurtje pakken en het zit er zo weer aan.

ON gaan tijdens een blessure is gewoon idioot. Benen trainen, wat cardio en een stevige kuur als je hersteld bent lijkt me hier veel beter op zn plaats.

Ik kan me de vraag best voorstellen, maar het lijkt me niet het doel of de bedoeling van AAS gebruik. Ik zou je blessure gebruiken als een moment om je rust goed te pakken om na herstel weer keihard te kunnen knallen!

oke duidelijk, zat er zelf ook aan te denken dat het geen net heeft.. gewoon goed blijven eten en zonodig benen trainen voor de kilos... thanksss

Hey Ken, klote om te horen van je ongeluk! Mijn advies is ook; goed blijven eten en rusten! Hoe lang moet je in het gips?

Mooi k*t inderdaad man! Ik hoorde 't vandaag van je ongeluk..
Ik zou ook goed eten + rusten en benen 2x per week pakken.

In elk geval sterkte ermee..

Gr. Ramon ;)

Voldoende eten met 'n negatieve PRAL waarde (groenten), zodat je lichaam in ieder geval geen calcium uit je botten onttrekt om PH van je bloed op peil te houden.

deca geven dokters bij complexe breuken voor n sneller herstel.

gr

s

thanks , ja ik blijf dan goied eten en rusten.. tot nu toe nog geen kilos verloren..
ik moet waarschynlyk 6 weken in het gips, hopelyk snel weer te kunnen trainen word gek hier..

ltrz

deca is indd goed voor herstel misschien goede periode voor je benen en conditie optimaal te focussen? deca laag dosseren met sustanon ofzo

Terug
Naar boven