AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

house liedje dat ze dagelijks in move gaga in Lloret draaiden: "my name is melissa, and i am 16 years old"
 
Ik zoek alle remixes van een lied met de lyrics:

Do you now where your kid is.... drugs, dirty dancing and pounding pounding disco music..

zoiets :o
 
house liedje dat ze dagelijks in move gaga in Lloret draaiden: "my name is melissa, and i am 16 years old"

m2o-my name is melissa

My name is Melissa, and i am sixteen
I like to touch your body, i like to lick your skin
Don't worry if i am, just a little girl
Everythig you want, i can do more and more...

op bearshare of limewire ofzo kan je het wel downloaden ;)
 
m2o-my name is melissa

My name is Melissa, and i am sixteen
I like to touch your body, i like to lick your skin
Don't worry if i am, just a little girl
Everythig you want, i can do more and more...

op bearshare of limewire ofzo kan je het wel downloaden ;)

YouTube - PALLADIUM MAXIMA FM DANI MORENO

That's him, vind wel geen download. Morgen misschien wel.
 
Ik zoek een liedje van bad boys 2. Het nummer was te horen in de discotheek van de Rus.
 
Ik zoek alle remixes van een lied met de lyrics:

Do you now where your kid is.... drugs, dirty dancing and pounding pounding disco music..

zoiets :o

ik ken dat van ergens, heeft 2manydj's dat niet gemixt ook?

edit:

Samantha Fu - Theme From Discotheque



Do you know where your teenager is at 5 o'clock in the morning?
Young people, things have changed
Today the question for parents is, it's 10 am
Do you know where your children are?

Do you know where your teenager is at 5 o'clock in the morning?
Dirty dancing
Some say they got looking for problems
Dirty dancing and pounding techno music

Pounding techno music (x2)

Problems, dirty dancing and pounding techno music

We'll soon have you
Discodancing at the discotheque(x8)

Do you know where you're teenager is at 5 o'clock in the morning?
Young people, things have changed
Today the question for parents is, it's 10 am
Do you know where you're children are?

Do you know where you're teenager is at 5 o'clock in the morning?
Dirty dancing
Some say, they got looking for problems
Dirty dancing and pounding techno music

Pounding techno music
Pounding techno music
Problems, dirty dancing and pounding techno music (x3)
 
thx, zal eens zoeken via Limewire

Karma voor jou ;) :thumbup:
 
ik ken dat van ergens, heeft 2manydj's dat niet gemixt ook?

edit:

staat op de cd: 2 many dj's - mix album

track numer 25 : hand the phone
 
dat melissa liedje staat op geen van beide

nvm heb het. Origineel valt wel tegen ivm de mix van bv het clipje en met wat ik dagelijks hoorde in Lloret
 
Nou kom ik met een allejezus vage beschrijving ...
Het is zaterdagavond gedraait tussen 7 en 8 op radio 538 .. Het is eigenlijk een heel vrolijk vlot mummer met weinig gezongen tekst erin .. tenminste zo klinkt het ...

Je hoort een zoals het klinkt vrouwenstem die of in een vaag buitenlands taaltje iets zingt, maar het klinkt wat jodelend ... Volgens mij momenteel best een modern nummer. . ik hoor em vaker op 538 momenteel ...

De beat is volgens mij grofweg een beetje zoals het nummer van Pakito - are you ready
 
Niet dat ik zo een r&b fan ben maar naar deze ben ik nog op zoek... ze worden vaak in carré gedraaid ms weet iemand hoe ze noemen?

1. vocal int begin "Is Everybody Up Here, I Wanna See Ya hands over ya head...don't be shit, make a nigger wanna jump" en dan als melodie da van House Of Pain - Jump Around

2. vocal: "what you waiting for...what you backing in... come on...." en dan als melodie Masters @ Work - Work

3. "10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 are you ready......."

Alvast bedankt op voorhand
 
"Come on let's work"

"Yes yes y'all, you don't stop... yes yes y'all"
 
Ik zoek een dance achtig nummer, hoor hem laatste tijd vaak op de radio, maar hoor dan nooit wie het is.

Enige stukje tekst dat ik ken is:
'Just howmuch the sun needs you'
(ofzoiets:o)
 
Niet dat ik zo een r&b fan ben maar naar deze ben ik nog op zoek... ze worden vaak in carré gedraaid ms weet iemand hoe ze noemen?

1. vocal int begin "Is Everybody Up Here, I Wanna See Ya hands over ya head...don't be shit, make a nigger wanna jump" en dan als melodie da van House Of Pain - Jump Around

Kan er even niet opkomen, een heel bekende tijdens uitgaan idd.

2. vocal: "what you waiting for...what you backing in... come on...." en dan als melodie Masters @ Work - Work

Masters at work - work 2007
 
Niet dat ik zo een r&b fan ben maar naar deze ben ik nog op zoek... ze worden vaak in carré gedraaid ms weet iemand hoe ze noemen?

1. vocal int begin "Is Everybody Up Here, I Wanna See Ya hands over ya head...don't be shit, make a nigger wanna jump" en dan als melodie da van House Of Pain - Jump Around

klinkt als Pass The Courvoisier van Busta Rhymes en P. Diddy. Mss moet je es alle remixen afgaan als je tijd teveel hebt ? :o
 
Damn ik zit eigenlijk al een tijdje achter een liedje aan

Vroeger bij dansles draaiden ze hem veel ik denk als een chacha want het want het 1e jaar draaiden ze hem al

Het is een spaans liedje met een vrouwenstem en dan later een mannenstem erbij!

ik heb gewoon spaans gestudeerd maar weet niet meer wat de tekst is echt balen! je hoort hem wel vaker dat is zeker

potverdikkie kan niet verder verzinnen,,,
 
Back
Naar boven