MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Ik heb een keer een bandje met een zelfopgenomen top 40 gehad en op dat bandje stond een nummer dat werd gerapt door een vrouw(meisje) en dat ging zo...
Lucy's rap
little little little Lucy's rap
they Call me Lucy couz i'm so blaah blah
your mind,your body,you soul i will catch it
turn me blah blah weet ik niet meer.
was best een aardig nummer vond ik maar nooit nergens meer terug kunnen vinden.Is van zo'n 16,17 jaar geleden.
Weet iemand welk nummer of welke band dit is?

Misschien is het nummer wel van Lucy Pearl

Iemand de titel van dit nummer van slipknot?

Aan het eind van het filmpje staat dat het "the shape" heet maar dat klopt niet.

edit: Wait and bleed dus.

Laatst bewerkt:
Was maandje terug nog veel op de radio, nooit gehoord hoe die heet maar wil hem graag hebben.
Stem leek een beetje op gwen stefani en was op een houseachtig beatje.
refrein was iets van: i can teach u little girl hey o hey.

Was maandje terug nog veel op de radio, nooit gehoord hoe die heet maar wil hem graag hebben.
Stem leek een beetje op gwen stefani en was op een houseachtig beatje.
refrein was iets van: i can teach u little girl hey o hey.

Bodyrox ft.Luciana - Yeah yeah

heeft iemand dat bekend deuntje uit robocop "ta ta tata tata ta" :p

Wie weet deze?

het liedje wat je hoort in het midden zeg maar...

thema lied van discotheek Versuz??

wie kent het openingslied van de discotheek Versuz in hasselt.dit trancenummer draaien ze altijd als openingslied

Ik ben op zoek naar een typisch jaren 80 nummer.

Dit komt er in voor:

I'm obeeeeesic, up and over

Hoogstwaarschijnlijk heb ik de tekst fout (wie zingt er nu over obesitas?) maar het klint in ieder geval zo...

Ik ben al een tijd op zoek naar een oud hip-hop nummer...

Het begint met een intro uit Robocop (dat "please put down your weapons, you've got 20 seconds to comply yaddiya"-stuk) en daarna dus een flink oldschool rap-nummer (eind jaren tachtig, wellicht iets ouder nog, maar ik had hem voor 1990 ergens op bandje staan als het goed is). Volgens mij heet het iets van "Silver Bullet", maar ik heb het als zodanig nog nooit kunnen vinden, dus wellicht dat daar de fout al zit.

Any help is appreciated :D

Wie weet deze?

het liedje wat je hoort in het midden zeg maar...

Ik weet het niet zeker... Ik herken het niet, maar de productie en het net-niet gehalte van de muziek doet me denken aan iets wat ik gehoord heb ooit van die band waar Levrone in zit... Fullblown ofzo...

Terug
Naar boven