XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Dj Assass1n - frag out

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 18:05 ----------

Nee maar kan niet helaas zeggen want deze ga ik de komende tijd echt vaak luisteren, damn wat een dope nummer dit!!
Inderdaad,word gelijk happy als ik het hoor :)

Hoor de laatste tijd een liedje op de radio op de beat van dre day met daarop een vrouw die aan het zingen is. Iemand een gedacht wat het is?

Dit is de beat van dr day:
[Link niet meer beschikbaar]

Hoe heet dat ****ing me me me me me me me me me me me liedje

Druk verdomme elke zin in op youtube maar kom er op een of andere manier niet in de buurt.

• Like
Waarderingen: mat
Hoe heet het liedje bij 8:37?????

alvast bedankt

Vannacht clip op MTV gezien van n rlx housenummertje, beetje funky bassline als ik me niet vergis, maar ben t vergeten. Het was iets met white of white light. Nog niet eerder gehoord dus waarschijnlijk niet al te lang uit. Kan t ook nergens vinden op yt, searchonzippy o.id. Thx in advance, karma shall be granted. Grtz

Hoe heet het liedje bij 8:37?????

alvast bedankt

damn zo close bij deze, zat te denken aan hardstyle revolution, pillars of creation.... het is iig een opbouw uit een hardstyle nummer, niet het daadwerkelijke ''mooiste'' stuk om het zo maar te zeggen..

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 18:09 ----------

tonight van noisecontrollers?

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 18:10 ----------

damn zo close bij deze, zat te denken aan hardstyle revolution, pillars of creation.... het is iig een opbouw uit een hardstyle nummer, niet het daadwerkelijke ''mooiste'' stuk om het zo maar te zeggen..

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 18:09 ----------

tonight van noisecontrollers?

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 18:10 ----------

Super, dat is hem, dankje!!

Kent iemand de naam van deze song aub? :-)

yw

Ok, ik zoek een wat ouder nummer. Het had een geanimeerde videoclip in een cartoony stijl.
Funky liedje dat al eerder op dbb als superrelaxt autorij nummer is benoemd. In de clip is zo'n gast die steeds op zn mobieltje een bericht verstuurd met iets als 'party at...' ofzo. relatief onbekende artiest waarvan ik alleen dat nummer ken... Iemand een idee?

Ok, ik zoek een wat ouder nummer. Het had een geanimeerde videoclip in een cartoony stijl.
Funky liedje dat al eerder op dbb als superrelaxt autorij nummer is benoemd. In de clip is zo'n gast die steeds op zn mobieltje een bericht verstuurd met iets als 'party at...' ofzo. relatief onbekende artiest waarvan ik alleen dat nummer ken... Iemand een idee?

misschien staat ie hier tussen ?
http://www.creativebloq.com/animation/best-animated-music-videos-912838

Het nummer dat ik zoek (ben erg blij als ik hem heb): het nummer begint met een zeldzaam soort geluid. Een soort tintelig.Typisch jaren 80/90 lied. Daarna komt het nummer mooi op, met bas en al. Dan hoor je een vrouw zingen. Het refrein is gaat ong. zo: "oh oh oh!!! *en dan zegt ze iets van geloof ik* you and me togheter?" x3

Het is een beetje fleetwood mac achtig. Alleen hoor je een vrouw zingen. En dat: "oh oh oh" doen de vrouwen in groepsverband. Het refrein zeurt continue door mijn hoofd heen, haha.

Het nummer dat ik zoek (ben erg blij als ik hem heb): het nummer begint met een zeldzaam soort geluid. Een soort tintelig.Typisch jaren 80/90 lied. Daarna komt het nummer mooi op, met bas en al. Dan hoor je een vrouw zingen. Het refrein is gaat ong. zo: "oh oh oh!!! *en dan zegt ze iets van geloof ik* you and me togheter?" x3

Het is een beetje fleetwood mac achtig. Alleen hoor je een vrouw zingen. En dat: "oh oh oh" doen de vrouwen in groepsverband. Het refrein zeurt continue door mijn hoofd heen, haha.

Neen, had hem al gevonden. Hij bleek wel van Fleetwood Mac te zijn:p Everywhere

Jeeeeeejj!!! Bedankt voor het meedenken

Ik hoor de laatste tijd op de radio een dance/hardcore achtig nummer met een rastaman die er doorheen praat.
Het enige wat ik kon verstaan van die rastaman is GOOOOD VIBES.
A.U.B HELP!

Terug
Naar boven