Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
here goes:
Chill house nummertje veel instrumentaal, wordt ook doorheen gezongen door een man. Is volgens mij van de afgelopen jaren. Vibe van het nummertje is chill. Heb 'm waarschijnlijk net als jullie vaak gehoord maar titel is niet een woord of zin die gezongen wordt volgens mij. Hoorde het net van frequence afkomen (woon in de buurt).
Het deuntje gaat tududududu tududududu tududududu tududududu tududududu heel de tijd door, en af en toe komt er een toon doorheen voor langere tijd en die omhoog gaat. Voor de rest even niks van de tekst gehoord. Als ik nog op meer kom post ik het erbij, verwacht geen succes zo hehe
dat tududududu klinkt trouwens trommelachtig
Weet iemand hoe dat nummer met een chille beat waar steeds een saxofoon in te horen is? Kom er maar niet op.
Bedankt, maar dat is hem helaas niet. De nummer is iets rustiger, en ik heb er ook geen vocals in gehoord. Nummer is van dit jaar geloof ik.
Nee johan komt nog niet in de buurt
In onwetendheid zal ik leven

wat saxofoon nummers die de laatste tijd wat vaker zijn te horen:Helaas, wel een soortgelijk nummer. Ik blijf nog even verder doorzoeken dan maar.
Weet iemand hoe dat nummer met een chille beat waar steeds een saxofoon in te horen is? Kom er maar niet op.

Ben even de naam van het liedje en artiest vergeten.
Een n*ger zingt het liedje en gaat over een vrouw (volgens mij in de clip zijn baas) zegt volgens mij iets als 'she is no ordinary girl'
In de clip draagt hij een wit pak met hoedje en danst hier ook bij.
Inb4 gayyyy, is niet voor mij dit liedje

Artiest is Nate Dogg? Anders weet ik het ook niet..![]()
Ben even de naam van het liedje en artiest vergeten.
Een n*ger zingt het liedje en gaat over een vrouw (volgens mij in de clip zijn baas) zegt volgens mij iets als 'she is no ordinary girl'
In de clip draagt hij een wit pak met hoedje en danst hier ook bij.
Inb4 gayyyy, is niet voor mij dit liedje