XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Ik heb vandaag een liedje op de radio gehoord en het was een liedje die trance achtig was. Te tekst ging: of het was "Riiiiiiiise, riiiiiiiiiiise, riiiiiiiiiise, because ....." , of het ging: "Whyyyyyy, whyyyyyy, whyyyyy, because ...."

wat er bij de puntjes komt weet ik niet, ik ken verder het liedje niet. Het is best een bekent liedje, klinkt als trance (is het ook volgens mij). Er is niet veel tekst en de tekst hierboven wordt vaak herhaald en wordt gezegd door een meisje.

BVD.

Volgens mij: Ian Carey: keep on rising
YouTube - Ian Carey Keep On Rising

Groeten Klaas

Nifty : i'm from New york

is een dance plaat nogal chemical brothers achtig

hij is iets meer dan een half jaar oud
werd toen regelmatig gedraaid op Stu-bru
maar vind hem nergens :(

"klaas78" : dat is hem. Heel erg bedankt, karma.

Nifty : i'm from New york

is een dance plaat nogal chemical brothers achtig

hij is iets meer dan een half jaar oud
werd toen regelmatig gedraaid op Stu-bru
maar vind hem nergens :(

[Link niet meer beschikbaar]

Als het goed is dan is dit hem. Ik ben hem al aan het om zetten naar mp3 en dan doe ik hem ff uploaden en posten voor je.

IK hhorde op een hardcore feest van DJ promo een track met jochem meyer erin verwerkt waarin hij het over hdhd heeft........iemand die weet welke plaat dit is ??

weet iemand deze te vinden?
ze zijn van begin jaren 90

Robert Armani: 158 (dancemania)
Digital boy : wave 128 ( italian Hard beats)
Ridell Townsell : nu nu (clubhouse- 1991) chr 109

Karma offcourse :)

weet iemand deze te vinden?
ze zijn van begin jaren 90

Robert Armani: 158 (dancemania)
Digital boy : wave 128 ( italian Hard beats)
Ridell Townsell : nu nu (clubhouse- 1991) chr 109

Karma offcourse :)

En ik heb er nog een voor je. Je moet alleen de volgende keer wel de naam goed schrijven want dat zoekt wat makkelijker. ;)

Lidell Townsell Nu Nu
FileFactory.com - free file hosting

Alleen over Robert Armani heet die plaat 158? Want daar kan ik niks over vinden of is het 't nummer van de plaat?

Laatst bewerkt:
thx man ;)
echt super van je :thumbs:

het nummer noemt: 151
en dus niet 158 :o
ik heb aleen de remix er van, en die staat op robert armani '98'
uitgebracht op dancemania DM276

het orginele is ergens van begin jaren 90 dacht ik
zou ook kunnen dat hij die onder Traxman heeft uitgebracht :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zoek nog een all time hit. Hij kwam vandaag voorbij op TMF all time hits (ofzoiets).

Het is een vrouw en een man(rapper) die samen een wat zwoeler nummer zingen.Vrij bekend nummer maar wel wat ouder(10jaar geleden ofzo) Ze zingt zoiets van'You can say it if you want me..." (kan ook totaal iets anders zijn maar het leek er wel op iig. In de clip zag je die n*ger en die vrouw zingen en zwoel doen op het podium voor een live concert..

iemand?:(

ik ben op zoek naar een liedje in het hip-hop genre, is niet zo lang geleden uitgekomen.
Was natuurlijk een n*ger, was toen zijn liedje uitkwam nog maar 17 ofzo. Clipje gaat als volgt: kerel heeft feestje in huis, komen wat lekkere grieten, feestje eindigd, ouders komen thuis, hij zit braaf in de zetel.
Was een vrij commercieel liedje, veel op tv geweest

Precies, tipsy ja! Wel lauwe plaat

Ik zoek een (volgens mij vrij oud) nummer, met geen gezang erin, dus alleen melodie, best goed nummer, het lijkt een beetje een film soort muziek, alsof ze een bank gaan overvallen, de 1ste paar geluiden die je hoort is een soort van alsof er tegen een trommel wordt geslagen, zo'n hol geluid... wie weet? :D

Terug
Naar boven