Fitness Seller

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

een vrouwenstem die zingt:
I Hate You! Sow Much Richt Now! Aaah!

wel het orginele
niet de R&B versie dat onlangs is uitgebracht met het sampeltje er in verwerkt:rolleyes:

weet iemand hoe het nummer noemt of van wie het is? :)

Kelis - I hate you so much right now :)

Schrijf je de naam echt zo?
Of kan het ook anders zijn?

Of de naam juist is kan ik niet garanderen, in ieder geval als je het in google induwt vindt hij de releases onder die naam dus ik veronderstel van wel.
Heb de plaat uit een voorstellingsclip van een Russische dancing in Novgorod..vond het echt wel super klinken.

Kelis - I hate you so much right now :)

bedoelde toch een andere versie nog
denk dat Kelis het sampeltje hier in gewoon gebruikt

toch bedankt karma nog te goed :)

@ Raar Maar Waar, haha van welke song is er nu geen Hardcore versie :D

Ik zoek een hardcore nummer...
zingt een vrouw zoiets als:

Once again be afraid, be afraid

maar goed :D

Ik zoek een (volgens mij vrij oud) nummer, met geen gezang erin, dus alleen melodie, best goed nummer, het lijkt een beetje een film soort muziek, alsof ze een bank gaan overvallen, de 1ste paar geluiden die je hoort is een soort van alsof er tegen een trommel wordt geslagen, zo'n hol geluid... wie weet? :D

Ik zoek een (volgens mij vrij oud) nummer, met geen gezang erin, dus alleen melodie, best goed nummer, het lijkt een beetje een film soort muziek, alsof ze een bank gaan overvallen, de 1ste paar geluiden die je hoort is een soort van alsof er tegen een trommel wordt geslagen, zo'n hol geluid... wie weet? :D

doet mij beetje denken aan de soundtrack van Pulpfiction
ken niet meer de naam van het nummer

Ik zal eens even kijken.

Nee 't is em niet, volgens mij is het ook echt een hit geweest wat ik bedoel, geen soundtrack.

een dance achtig nummer waarin de melodie een vrouw is die kreunt/gilt...

Dit komt uit een msn gesprek, van een maatje van me:

Rens zegt:
ens zegt:
ey ken jij miss nog zon music video van wat jaren terug
Rens zegt:
waar zon rat en patato head zon muziek stuk maken en dat er dan zon skeleton mexicaan met gitaar en nuke lgo op zun shirt op tv speeld
Rens zegt:
en dat ze geen platen contract krijgen en uiteindelijk die rat in space gaat

Ik ken de clip zo voor me halen, maar weet de naam niet meer!!

Iemand????

Terug
Naar boven