AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

het komt me bekend voor zijn ook remixen van uitgebracht in 2003
werd toen gedraaid door luke slater en felix da housecat o.a.
was wel een hitje in die tijd
het orginele is wel stukke ouder denk ik
maar weet niet hoe het noemt :o:o:o

het komt me bekend voor zijn ook remixen van uitgebracht in 2003
werd toen gedraaid door luke slater en felix da housecat o.a.
was wel een hitje in die tijd
het orginele is wel stukke ouder denk ik
maar weet niet hoe het noemt :o:o:o

denk man, denk

move like me, talk like me dance like me...

En dan komt de muziek er in geknalt... iemand??

• Topic Starter Topic Starter
Sorry iets te vaag:(

Iemand enig idee welk lied in dit filmpje van Jaguar wordt gespeeld?
Jaguar Movie

Er komt veel in voor "we promised"

In de naam van de groep komt iets met energy..

De clip is zo'n hippi achtig iets met kleuren, dolfijnen en mannen gekleed als indianen..

heb het....

MGMT - Time to Pretend

mijne is nog altijd niet gevonden :(

Zag net een nummer voorbij komen, en hij klonk wel goed... maar geen naam opgevangen?!

In de video zie je een zanger zingen, en alle vrouwen in de clip huilen blauwe geanimeerde/getekende tranen. Alles loopt ook onder hierdoor.

hopelijk vind nu eindelijk eens iemand het nummer dat ik zoek.
het gaat als volgt:
heyo ma ma ma ...
en voor de rest wordt er niet echt veel in gezongen behalve dat stukje dat veel voorkomt :p

Damn dit topic owned wel hehe..

Zelf zoek ik echt al lang tevergeefs achter een nr.. en vrees het nooit te zullen vinde :( .. lol

+/- 6Jaar geleden zag ik een documentaire over de oorlog in Irak die vooral ging over de post traumatische stress waarmee velen te kampen krijgen na zulke missies etc..
En vaak dan nog de dramatische afloop nadien.. ik herinner me nog een moeder sprekend over haar zoon die vertelde dat hij op een gegeven moment een muzieknr had opgezet.. en dat ze dan plots merkte dat hij via dat nr aanhaar liet horen hoe hij zich werkelijk voelde. En terwijl ze dit vertelde hoorde je het nummer/ die jongen heeft daarna ook zelfmoord gepleegd.

Het gaat dus over dit nr lol... een rock/metalachtig nr voor zover ik mij herinner en het leek me echt enorm goed.
Ik herinner me nog een heel klein stukje.. iets van when im looking through the 'scope' of my.. en dan ging het verder geloof ik in de trend van.. dat die andere ook mensen zijn etc.. lichtjes cliche achtig maar het nr leek echt goed.

Het daarna getracht wat opzoek werk te verrichten en heb wel een documentaire gevonden genaamd hidden wounds.. die blijkt te gaan over het leven van 3 soldaten na hun missie in Irak.
Alle drie leden ze aan post traumatische stress waarvan ook 1 zelfmoord gepleegd heeft, dus ik vermoed dat het hier om dezelfde reeks gaat.. jammer genoeg heb ik geen download gevonden voor deze documentaire..
Wel heb ik later het nr van shinedown: 45 gevonden dat er wel sterk op leek maar volgens mij was het toch wel degelijk een ander nummer.
Dus misschien heeft er iemand van jullie deze reeks ook gezien.. mss meer recent of weet toevallig(zeer kleine kans lol..) over welk nr het zou gaan..

Bedankt alvast :)

Terug
Naar boven