MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Ik zoek een nummer, helaas niet echt een super beschrijving.

Het nummer begint met bambo bambo, word een aantal keer herhaald. dit word door een groep (vrouwen?) gezongen. Daarna dan komt het ritme erin en word het bambo bambo doorgezongen na telkens die 2x bambo zingt een vrouw een stukje in 1 of andere buitenlandse taal en dan weer bambo bambo door die groep en die vrouw zingt weer een stukje....

Hoorde het vandaag weer bij de kennedymars, is een zomers nummer min of meer en alweer ff oud.
 
ben op zoek naar een nummer

vrouw die zingt van i'm strong i'm strong of i'm gone i'm gone baby baby i'm... met zo een UK garage beatje...
 
oh lees net dat het al een keer gepost was excuses.
 
dat liedje waar felix da housecat mee opende gister op sensation white
 
Ik ben opzoek naar een nummer, waarvan ik me alleen de clip nog kan herinneren:

Je ziet een blonde vrouw met tatoeages, in een rode auto rijden. Dit gebeurd allemaal in een woestijn, cowboy, Amerikaans achtig gebied. Het is een geil vrouwtje, met een leuk nummer.
 
Ik ben opzoek naar een nummer, waarvan ik me alleen de clip nog kan herinneren:

Je ziet een blonde vrouw met tatoeages, in een rode auto rijden. Dit gebeurd allemaal in een woestijn, cowboy, Amerikaans achtig gebied. Het is een geil vrouwtje, met een leuk nummer.



My favorite game --> Cardigans ;)
 
Jaa, dat is hem! Hartstikke bedankt! :D

Karma is onderweg;)
 
Ik zoek nog steeds dat pop nummer. Je hoort een man en een vrouw zingen, ze zingen dit ongeveer: Can't get enough...she's got my love (zoiets :D)
In het videoclipje zie je constant vrouwen op en neer gaan op de muziek met een close up op de borsten :) Op de t-shirts staan woorden uit de lyrics.

Wie helpt me? :cool:
 
Ik zoek nog steeds dat pop nummer. Je hoort een man en een vrouw zingen, ze zingen dit ongeveer: Can't get enough...she's got my love (zoiets :D)
In het videoclipje zie je constant vrouwen op en neer gaan op de muziek met een close up op de borsten :) Op de t-shirts staan woorden uit de lyrics.

Wie helpt me? :cool:



You got my love --> Bastian
 
Ik zoek al een paar maanden volgend nr:

Warning clipje is NFSW !!!!!! (en kan het nergens anders vinden)

[Link niet meer beschikbaar]

luister op 6.09
 
Ik zoek een nummer van een Grolsch reclame voor de Herfstbok van een paar jaar terug, je ziet in deze reclame volgens mij medewerkers van de brouwerij allemaal naar buiten kijken naar de donkere lucht van de herfst.. ofzo :P het is iig een zwoel Jazz liedje, ik dacht iets van Miles Davis misschien?? help me out please ??



Kan 't Wonders never cease zijn van Morcheeba?
Ik weet dat dat v/e bier reclame is, maar niet meer van welk merk....
 
Hmmz ben op zoek naar een liedje , hoorde hem vandaag op de radio. Ken hem van vroeger maar weet niet hoe hij heet. Is een lied uit de jaren 90 waarschijnlijk , heeft een rustige dance beat. Je hoort een vrouw zingen en daarna hoor je in kerkelijk zang een herenstem iets zeggen. Door het liedje zelf hoor je af en toe een rustig fluitmelodie...

wie o wie :d
 
Back
Naar boven