AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

setjes van sidney samson?

en weet er iemand waarom livesetson...com niet meer werkt?

thx
 
Ik zoek een nummer, helaas niet echt een super beschrijving.

Het nummer begint met bambo bambo, word een aantal keer herhaald. dit word door een groep (vrouwen?) gezongen. Daarna dan komt het ritme erin en word het bambo bambo doorgezongen na telkens die 2x bambo zingt een vrouw een stukje in 1 of andere buitenlandse taal en dan weer bambo bambo door die groep en die vrouw zingt weer een stukje....

Hoorde het vandaag weer bij de kennedymars, is een zomers nummer min of meer en alweer ff oud.

Is het deze?

http://www.youtube.com/watch?v=COI7REx7Oxg
 
setjes van sidney samson?

en weet er iemand waarom livesetson...com niet meer werkt?

thx

Je gebruikt zeker Firefox? Werkt wel, je moet alleen rechtsonderin dat tekstboxje op Deze Waarschuwing Negeren klikken. ;)
 
een liedje van de jaren 90 ofzo, was deze nacht op de radio toen ik naar huis reed. :P
een kreet in en af en toe en "walk right in, walk, walk, walk right in.." meer heb ik niet onthouden.
 
ja weet ik, doe ik altijd zo. maar zoals je ziet met die "walk right in" alleen.. het stond niet op de eerste drie pagina's en ik ga niet alle liedjes die daar gezegd worden downloaden :P

als je een lijntje meer tekst weet vind je het meteen, alleen moet je dat lijntje onthouden. :o
 
Heb het eindelijk.

Kosmonova - The Daydream

http://www.youtube.com/watch?v=lBgb-5lFmK0&feature=related

Iemand een mp3 van dit nr??


Ik heb het volgende pakketje voor je.



Kosmonova - Take me away


Tracklist:
1. Kosmonova - Take me away (Short Version)
2. Kosmonova - The Balance
3. Kosmonova - Take me away (Club Mix)




[Afbeelding niet meer beschikbaar]Kosmonova - Ayla (Remixes)

Tracklist:
01 - Kosmonova - Ayla (Intrance RMX)
02 - Kosmonova - Ayla (DJ Taucher '97 Remix)
03 - Kosmonova - Ayla (Kosmonova RMX)


Kosmonova vs. C-Star - The Daydream (video+mp3)

Kosmonova vs. Fiocco - Celebrate (video+mp3)

Kosmonova - Ayla (video+mp3)


Download:
Kosmonova.rar
 
mja ik zoek dit vrij comercieel dansplaatje begin jaren '90

een vrouwenstem die zegt: I' believe in the power of an American Native?
 
Ik zoek een nummer, helaas niet echt een super beschrijving.

Het nummer begint met bambo bambo, word een aantal keer herhaald. dit word door een groep (vrouwen?) gezongen. Daarna dan komt het ritme erin en word het bambo bambo doorgezongen na telkens die 2x bambo zingt een vrouw een stukje in 1 of andere buitenlandse taal en dan weer bambo bambo door die groep en die vrouw zingt weer een stukje....

Hoorde het vandaag weer bij de kennedymars, is een zomers nummer min of meer en alweer ff oud.

pol-ka, pol-ka, pol-ka, pol-ka

Loituma - Leva's Polka:D
 
Schijf gehoord tijdens Switch op stubru zaterdagavond toen ik naar stad reed. Dance plaat met vrouwenstem die zingt "I"m in love with banging in the club, I'm in love with banging in the bed. Get messy (of nasty?)" Op bepaald moment zingt ze ook "nike, adidas, ..... )

Vrees dat het een redelijk onbekende plaat is, omdat ik ze voor het eerst hoorde.
 
Back
Naar boven