XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Zoek een oud jump nummer , kan hem niet goed omschrijven, maar je hoort een vrouw heletijd " pure energy" roepen en dan een dikke melodietje :d

nee dude, kan je niet helpen... Wanneer je wel een paar zinnen vd lyrics typt bij google ga er daar wel direct de groep verschijnen ! Zeker van...

Wel een hardcore filmke !! Damn !

had paar zinnen in getypt bij Google maar hij vond het niet
thx :)

Going in Blind van P.O.D.

ok thx
karma zodra ik je weer kan geven

deze vond ik op Google:

This life is not like you wanted it.
Those eyes, I can see again. I need you here.
In your mind, nobody's listening.
It's alright not to feel again; just breathe again.

Time after time, I walk the fine line.<<<
Something keeps bringing me back.
And time after time, I'm going in blind.
I don't know which way I need to go.

Its feels like my world is caving in.
And I cry, failing to understand- I wish I can.
It's alright if you're missing him.
In those eyes, you can live again; be free within.

Time after time, I walk the fine line.

Do all these roads lead me back to you?
Count on nothing...
I don't which way I need to go.
Count on nothing...
Do all these roads lead me back to you?
Count on nothing...
I don't know which way I need to go...

Time after time, I walk the fine line.

I am really lost right now.

thx leuk clipje :)

Clip gaat over een kerel en een vriendin en die vriendin komt in het ziekenhuis te liggen en hij neemt haar mee naar buiten en het regent.. ofzo :o

Klinkt heel vaag maar ik heb echt geen flauw idee meer hoe dat nummer heet

Ps. volgens mij was het van een zweedse zanger ???

Karma voor degene die het antwoord geeft :D

wie weet de titel van dat (volgens mij redelijk nieuw) nummer echt zon gangster liedje met zovan sorry voor de vage beschrijving: she hit the floor last thing you know een iets met oh no no no ofzo en iets met de hele tijd van fur ofzo niet van fur tv op mtv maar anders XD iemand die hier wat mee kan? karma voor diegene die het me kan zeggen!

wie weet de titel van dat (volgens mij redelijk nieuw) nummer echt zon gangster liedje met zovan sorry voor de vage beschrijving: she hit the floor last thing you know een iets met oh no no no ofzo en iets met de hele tijd van fur ofzo niet van fur tv op mtv maar anders XD iemand die hier wat mee kan? karma voor diegene die het me kan zeggen!

Low --> van Flo-Rida

Doet me zelf ook vaag denken aan Yeah --> Usher (she hit the floor, next thing you know...)

......die ene....

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog een request, ik zoek het album dat Futurisme heet, en op de voorkant staat een soort blauwe android,ik denk dat veel mensen deze tof gaan vinden!

Ik heb nog een request, ik zoek het album dat Futurisme heet, en op de voorkant staat een soort blauwe android,ik denk dat veel mensen deze tof gaan vinden!

futurism_web.jpg

?

Terug
Naar boven