MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Meestal heb ik geen moeite met het vinden van nummers die ik hoor, maar hier kan ik ff niet zoveel mee.
Het is een nummer van U2, die ik zaterdag in de lokale pub hoorde, maar aangezien er een teringherrie was van dronken mensen heb ik dat nummer niet, en ook niet een deel van de tekst kunnen verstaan, ok op 1 woord na...America...en nee het is niet de hands that built America..
Het nummer lijkt een beetje op "Hold Me, Thrill Me, Kiss Me", wel anders natuurlijk, maar het laatste wat Bono zegt is "America"....

ne1?

American Prayer
Elvis Presley and America

Nummers waar in America voorkomt of titel is, maar misschien een live versie ofzo dat ie het toevoegt, moeilijk te vinden

Meestal heb ik geen moeite met het vinden van nummers die ik hoor, maar hier kan ik ff niet zoveel mee.
Het is een nummer van U2, die ik zaterdag in de lokale pub hoorde, maar aangezien er een teringherrie was van dronken mensen heb ik dat nummer niet, en ook niet een deel van de tekst kunnen verstaan, ok op 1 woord na...America...en nee het is niet de hands that built America..
Het nummer lijkt een beetje op "Hold Me, Thrill Me, Kiss Me", wel anders natuurlijk, maar het laatste wat Bono zegt is "America"....

ne1?

Bullet the blue sky

Ok ik heb een nieuwe die ik echt MOET hebben.
Dit nummer is van een film die nog niet zo heel lang geleden op tv is geweest.
Weten jullie uit wilke film dit nummer komt dan zoek ik de rest wel op. Als je het nummer zo weet mag je dat natuurlijk ook zeggen ;)

Link: http://www.fanpop.com/spots/top-gear/videos/1715919

Het nummer speelt zich af tussen: 48:43 en 49:04.
je moet heel goed luisteren want je hoort het amper.
Waarschijnlijk iets voor de echte film kenners.

Thanks alot!

Ok ik heb een nieuwe die ik echt MOET hebben.
Dit nummer is van een film die nog niet zo heel lang geleden op tv is geweest.
Weten jullie uit wilke film dit nummer komt dan zoek ik de rest wel op. Als je het nummer zo weet mag je dat natuurlijk ook zeggen ;)

Link: http://www.fanpop.com/spots/top-gear/videos/1715919

Het nummer speelt zich af tussen: 48:43 en 49:04.
je moet heel goed luisteren want je hoort het amper.
Waarschijnlijk iets voor de echte film kenners.

Thanks alot!

Italian Job?

http://www.youtube.com/watch?v=7-IJBCkMw6Q

Geilllll! moet karma verdelen...

ik ben op zoek naar dit liedje, heb hem welis in de disco gehoord maar kan hem nergens vinden, de tekst gaat als volgt:

ding ding ding, wat een lekker ding, kom hier met jouw ding, schuif em er maar in

Ik ben dus op zoek naar een nummer dat ik helaas nergens kan vinden...

Het is een vrij nieuwe nummer geloof ik. het is een soort van dance nummer. er komen maar twee zinnen in voor iets van "all i (just ) want " (zoiets weet ik niet helemaal zeker) tweede zin is "smile at/to you"

misschien dat iemand dit nummer herkend ???het is namelijk vrij bekend

3x karma voor het goede antwoord...:p:D

weet iemand ook hoe dat deuntje heet dat vaak bij basketball of ijshockey wordt gedraaid?? (in amerika) het gaat zo van ta ta ta ta
ta ta ta ta
ta ta ta ta taaaaaaaa
ta ta ta ta
enz

waarom hebk geen geluid meer bij youtube filmpjes :/

ik ben op zoek naar een lied van moby.
vroegah heb ik er leuke momenten bij beleeft :cool:
het is vooral piano die erin voorkomt maar,
ik vind het nergens terug

Terug
Naar boven