Fitness Seller

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Gevonden tussen de comments:
Push - Universal Nation
 
Ik zoek een nummer, ik kan enkel de videoclip vaag beschrijven.

- De videoclip is zwart/wit
- Je ziet enkele gemaskerde mannen op rolschaatsen door een drukke stad racen. Ze hebben enkele rugzakken vol met geld van een bankoverval
- Het genre vd muziek kan ik niet goed plaatsen, rock denk ik.
- Er wordt niet in gezongen.
- Als ik me niet vergis gaat het om een Belgische groep (niet zeker)
- Videoclip is van voor 2006

Iemand een idee?
 
Gevonden tussen de comments:
Push - Universal Nation

DE beste plaat ooit!!!!!

veel versies van, en keer op keer pracht van nummertjes!
 
Ik zoek een nummer, ik kan enkel de videoclip vaag beschrijven.

- De videoclip is zwart/wit
- Je ziet enkele gemaskerde mannen op rolschaatsen door een drukke stad racen. Ze hebben enkele rugzakken vol met geld van een bankoverval
- Het genre vd muziek kan ik niet goed plaatsen, rock denk ik.
- Er wordt niet in gezongen.
- Als ik me niet vergis gaat het om een Belgische groep (niet zeker)
- Videoclip is van voor 2006

Iemand een idee?
Millionaire - Champagne

Supervet nummer ook :cool:

DE beste plaat ooit!!!!!

veel versies van, en keer op keer pracht van nummertjes!
Hij ontbrak nog aan de collectie, zoals er nog wel vele klassiekers zijn die ik mis. :o:D
 
weet iemand ook hoe dat deuntje heet dat vaak bij basketball of ijshockey wordt gedraaid?? (in amerika) het gaat zo van ta ta ta ta
ta ta ta ta
ta ta ta ta taaaaaaaa
ta ta ta ta
enz

Charge. Eddie Layton was de eerste die het tijdens een baseballwedstrijd speelde.
 
Ik betwijfel dat ik hierop een antwoord krijg maar:
Zaterdag op VT4 - A man apart

ergens midden in de film, Creasy is net weg uit dat hondenhospitaal en wil wraak nemen. Terwijl hij wapens uitkiest speelt er een liedje...Waarschijnlijk filmmuziek, maar miss kent iemand het?
 
Ik betwijfel dat ik hierop een antwoord krijg maar:
Zaterdag op VT4 - A man apart

ergens midden in de film, Creasy is net weg uit dat hondenhospitaal en wil wraak nemen. Terwijl hij wapens uitkiest speelt er een liedje...Waarschijnlijk filmmuziek, maar miss kent iemand het?

Geen idee (heb de film niet gezien) maar mss staat 't hiertussen: http://www.imdb.com/title/tt0266465/soundtrack
 
Zit nu al een week met een nummer in m'n hoofd, nu zou ik graag eens weten hoe het precies heet. Ik ken enkel een rifje van (bas?)gitaar, dus zal deze even vlug in tablatuur zetten.

Code:
[FONT="Lucida Console"]
----------------------------------------------------
----------------------------------------------------
---------2-2----------------------------------------
-----2-2-----2-2------3-3-4-4-6-6------4-4-7-7-4-4--
-0-0--------------4-4--------------5-5--------------
----------------------------------------------------[/FONT]
dit is al een stukje ervan, als je meer nodig hebt, kan ik nog een stukje erbij zetten, maar dit zou normaal al herkenbaar moeten zijn.
 
Hmmm, ik heb een hele moeilijke.
't Is een stukje klassieke muziek, vooral violen geloof ik en het is zo'n typisch deuntje dat spanning inleidt. Ze hebben het eens kort gespeeld in 'De jeugd van tegenwoordig' maar ook 1 of 2 weken geleden in 'Thuis', vrijdagavond toen Sofie gevonden werd tussen die rotsen.

Iemand een idee?

Edit: filmpje op youtube met de muziek:
http://www.youtube.com/watch?v=ADHbl8j7Lho
rond 7:20 tot 8:20.


2de Edit: titel van het liedje staat gewoon in de omschrijving van de video, aight. :D
 
Laatst bewerkt:
Ik zit echt al jaren naar een nummer te zoeken, het is een soort dance trance nummer die begint met dit: http://jomir333.googlepages.com/UnknownSong.mp3
(zelf ff gemaakt, let niet op de simpliciteit aub, normaal maak ik rocknummers:P) en daarna in het nummer wordt het rustig en hoor je een koor zingen iets melodisch en daarna begint dit riedeltje weer. Het is een best oud nummer van ong. 6/7 jaar geleden. ( zoiets)

Wie kan me helpen!

Tnx alvast,

John
 
Tnx HB89, dat was echt vet snel!:P
Ik heb je karma gegeven alleen ik heb Karma power 0, maar ik kon wel gewoon het knopje drukken.
Anyway Tnx alot.

John
 
Hmmm, ik heb een hele moeilijke.
't Is een stukje klassieke muziek, vooral violen geloof ik en het is zo'n typisch deuntje dat spanning inleidt. Ze hebben het eens kort gespeeld in 'De jeugd van tegenwoordig' maar ook 1 of 2 weken geleden in 'Thuis', vrijdagavond toen Sofie gevonden werd tussen die rotsen.

Iemand een idee?

Edit: filmpje op youtube met de muziek:
http://www.youtube.com/watch?v=ADHbl8j7Lho
rond 7:20 tot 8:20.


2de Edit: titel van het liedje staat gewoon in de omschrijving van de video, aight. :D

De soundtrack vd film Requiem for a Dream ;)
 
Ik zoek het volgende nummer:

In de clip zie je een griet met een koptelefoon al jumpend over straat en in een winkelcentrum.
Stukje tekst was volgens mij "Smack that bitch up" van de Prodigy.
 
Ik zoek het volgende nummer:

In de clip zie je een griet met een koptelefoon al jumpend over straat en in een winkelcentrum.
Stukje tekst was volgens mij "Smack that bitch up" van de Prodigy.


DJ Ghost - Pitch Up




idd wel een lekker nummer
 
@ Raar Maar Waar : Njiehiehiehie!
 
Back
Naar boven