AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kheb zelf een vraag!

Ken alleen de clip uit me hoofd.

Je ziet de band optreden in een zwarte ruimte, soms worden ze even getekend.
Die beelden worden gewisseld met een tekenfilm waarin een man half robot is. Hij heeft ook 1 oog die blauw is en dit oog is een soort schermpje. Hij komt soms op mtv, tmf heb ik hem nog niet zien draaien... Iemand?

http://nl.youtube.com/watch?v=4sqG8MmPqP8
Iglu & Hartly - Violent and Young
die?
 
Jep cool thanks!
 
Ik zoek een zeer populaire track, genre Roger Sanchez-house.

het gaat zo: Tut tuuuuut tut , tut, tut, , tuut tuuuut tut, tut, tut, , tuut tuut tut

Er komt ook een zinnetje in, maar ik ben het kwijt.

Even vlug nagemaakt ter verduidelijking, je hoeft het niet te downloaden het is een stream. [Link niet meer beschikbaar]

Moeilijke...maar misschien deze:
http://nl.youtube.com/watch?v=P1yzy8cr-Ls
 
[Link niet meer beschikbaar]

Ik weet niet of hij al langs is geweest, maar via deze link vind je de meeste liedjes wel terug die je wil hebben.
 
nummer aan het begin van de film snatch, er is een freeze en dan zet een stuk van het nummer in.
Juist het begin ff gechekt, zie niet echt een freeze? Bedoel je het nummer als ze de personages voorstellen?

Kijk anders hier eens:
http://en.wikipedia.org/wiki/Snatch_(film)#Soundtrack

Zelf heb ik ook nog een vraag, heb al een paar keer een nummer op de radio gehoord waarin ze zoiets zingen van "Coming to my hometown", zo'n country nummer, iemand enig idee? Met google vind ik nisk :s
 
Heeey,

Ik zoek een nummer uit de jaren 90. Artiest is onbekend, zelfs het genre of de titel.

Kleine beschrijving van de clip:

Het was een soort van roadmovie achtig verhaal over 3 jongeren die samen op een reis waren. 2 jongens en 1 meisje. Je kon in de clip duidelijk zien dat het meisje en 1 van de jongens een relatie hadden en die andere jongen was goed bevriend met beide. Het eindigde iig met een scene in een zwembad waar ze inbreken en dan met ze drieen induiken en zoenen. Ik weet niet meer of ze dan ook met z'n drieen zoenden, maar dat boeit ook niet zo. :D

Het is volgens mij electronische muziek in de richting van air, rustig en dromerig en prettig in het gehoor.

Sowieso Karma voor wie mij deze clip kan brengen,

Alvast bedankt,
 
Ik hoorde dit stukje uit een remix in erol alkan's setje

Lost in the k-hole
back in the zone again
lost in the k-hole
with all of my crazy friends

Dan gebruikte ik google en vond ik deze volledige lyrics

I woke up this morning
naked in a trashcan
in a long dark alleyway
with a phone in my right hand

Lipstick on my left cheek
and a bruise on the other side
and no recollection
of what i did last night

Now i remember
it's all coming back fast
i was out in the evening
drinking in the blue last

A punk gave me a bump
i thought i was cocaine
it turned out to be ketamine
that's how i lost my brain

Lost in the k-hole
back in the zone again
lost in the k-hole
with all of my crazy friends

I was taken in a white van
to a rave in the docklands
I was walking like an alien
in a warehouse wasteland

The music was twisting
G-G-German techno
I fell asleep in the basement
And i puked on my plimsoles

Next thing i remember
was in the back of a black cab
with a big blonde bombshell
sitting on my lap

She had a place in soho
a dominatrix coïtus pad
she chained me up and whipped me
it was the best fun i ever had

So there i was butt naked
getting spanked like a schoolboy
when in walks her boyfriend
a bazzer by the name of Big Roy

A punch on my right cheek
then he kicked me out the window
i landed in a trash heap
and fell asleep like a hobo

Lost in the k-hole
never going there again
lost in the k-hole
when's this gonna end

So here i am naked
all on my jack jones
I haven't got a scooby
of how i'm gonna get home

The phone starts ringin'
It's the girl from the night before
She said Big Roy's gone now
wanna come back for more?

Van welk liedje zijn dit de lyrics?
 
Heeey,

Ik zoek een nummer uit de jaren 90. Artiest is onbekend, zelfs het genre of de titel.

Kleine beschrijving van de clip:

Het was een soort van roadmovie achtig verhaal over 3 jongeren die samen op een reis waren. 2 jongens en 1 meisje. Je kon in de clip duidelijk zien dat het meisje en 1 van de jongens een relatie hadden en die andere jongen was goed bevriend met beide. Het eindigde iig met een scene in een zwembad waar ze inbreken en dan met ze drieen induiken en zoenen. Ik weet niet meer of ze dan ook met z'n drieen zoenden, maar dat boeit ook niet zo. :D

Het is volgens mij electronische muziek in de richting van air, rustig en dromerig en prettig in het gehoor.

Sowieso Karma voor wie mij deze clip kan brengen,

Alvast bedankt,

Deze misschien?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kan iemand me hiermee helpen?
Gisteren gepasseerd in "We like to party" (ja, fout) op JIM. Was in één of andere marginale keet in Lloret del Mar.
Dance-achtig iets met een kerel die zingt "respirare (?) makes me feel real good" x aantal keer en ook iets van "makes me smell good makes me smell good good good" x aantal keer.
 
kan jij misschien een instrmentale beat vinden
beats die nog niet zijn uitgebracht of bekent zijn
en een beat van een leidje van chris brown - GET AT YA

jawadde :D :roflol:
 
Link (AFL 9!!): http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml
En dan aflevering 9 pakken!

Weet iemand hoe het liedje heet die wordt gedraaid bij het opkomen van de eerste "man"(Als die uit de lift komt). Is soort van dance/club lied, hoor het vaak opstap. Karma voor degene die het antwoord weet!

Hij begint op 2:40 :)

Gr DiZoR,
 
Ik zoek een recent liedje: een rap met een Gents accent. Ik geloof dat ik op StuBru hoorde dat het om Arne Sierens (de theatermaker) en Geike Arnaert gaat maar op google vind ik niets.

Edit: gevonden! Blijkbaar was het Andy Sierens.
Voor de geïnteresseerden:
http://www.youtube.com/watch?v=Li5TnE_JIZ0
 
Ik zoek da nummer waarin een vrouwenstem begeven moment begint te zingen met: oehoe oehoe heel hoog en de klemtoon lang.. is wel bekend dance nummer weet alleen de naam dus niet.. iemand?
 
Back
Naar boven