MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Zo nu gaan we eens kijken welke nummers mensen voor mij kunnen vinden ( karma spreekt natuurlijk)
goed om te beginnen

Basment jaxx - track ID

een track die ik ergens in de jaren 90 heb opgenomen toen ie een paar keer gedraaid werd op 3voor12 bpm op 3 fm.
Er werd bij aangekondigd dat het een white label was (een promo dus) en waarschijnlijk gemaakt was door Bassment jaxx.
De titel was waarschijnlijk iets van brixton / brickstune...

hier onder een valt ie te beluisteren :

Basment jaxx - track ID.mp3

tape black - ID track and artist

Deze track was de intro van een dj set gemixt door dj Cross / crossfader ( resident dj voor 538 dance department )

iemand een idee ?

tape black - ID track and artist

Goed nummer dat;)

Uiteraard!
Bedankt maat :D

Ik zoek een hip hop nummer waarin ze zeggen:
New York, New York, New York

Ik heb geen idee welk nummer het is, maar ik weet wel dat het geen New York State of mind van Nas is.

Ik zoek een hip hop nummer waarin ze zeggen:
New York, New York, New York

Ik heb geen idee welk nummer het is, maar ik weet wel dat het geen New York State of mind van Nas is.

Was dat niet een nummer van 50 cent? Ben niet meer zo thuis in de hiphop

Liedje wat je vaker op van die feestjes ala extrema hoort. Melodietje gaat zo

teh teh deh deh deh deh en dan iets met feel fire burning, feel the love calling ofzo???

Karma cumshot voor wie hem weet :D

Laatst bewerkt:
Ik hoorde laatst zo'n track op de radio in de gym maar ik kon hem maar niet vinden, hij ging zo van: take it awaaaaaaayyy. Of take me awaaaay:P Beetje trance achtig nummer was het.

2de is riverside van sidney samson.
eerste kom ik jammergenoeg niet op, wel eens vaker gehoord, misschien zoeken op youtube naar house van 2009:P

Terug
Naar boven