Fitness Seller

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ben op zoek naar een nummer, had em zojuist op de radio gehoord.. Het was een house nummer als ik het goed heb, maar hetgeen ze zongen/uitkramen is niet voor het eerst gebruikt.

het gaat als volgt: hanimanimoene hanimanimoene hanimanimoene hanima.. zoiets!

hoop dat iemand snapt welke ik bedoel :p naam van het house nummer zou ik ook wel willen weten.

http://www.youtube.com/watch?v=k1wXN_3OmmQ
 
Hmm hele vaag liedje die ik af en toe op radio heb gehoord.


Iets over monster world, rest kan ik me niet meer herinneren. :(
Het is het proberen waard.
 

volgens mij was het zoiets ja.. alleen was de muziek er omheen anders.
is al weer een paar dagen geleden, bijna alles is uit mijn korte termijn geheugen gezet, dus lastig te herkennen nu. de muziek klonk volgens mij wel wat moderner. als het dit nummer op de radio was had ik het anders wel herkend denk ik.
iig bedankt voor het mee denken :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was dit weekend op 538 juize young buck mixtape, en was 1 lied met lil wayne ofzo (ja ik weet :p) maar was iets van 'im still fly' werd herhaaldelijk gespeeld. Op youtube heb je alleen zo'n nummer van drake.. ook de remix's ervan lijken er een beetje op.. maar 't is niet het nummer dat ik bedoel

Mischien dat iemand hier weet welke ik bedoel? :D
 
Was dit weekend op 538 juize young buck mixtape, en was 1 lied met lil wayne ofzo (ja ik weet :p) maar was iets van 'im still fly' werd herhaaldelijk gespeeld. Op youtube heb je alleen zo'n nummer van drake.. ook de remix's ervan lijken er een beetje op.. maar 't is niet het nummer dat ik bedoel

Mischien dat iemand hier weet welke ik bedoel? :D

http://www.youtube.com/watch?v=GMzU1ECXQbM
 
dance nr, reffrein herhaalt zich de hele tijd, stem lijkt op kylie minoque

two people..... nearly breathing... touching eacht other...

zoiets
 
dance nr, reffrein herhaalt zich de hele tijd, stem lijkt op kylie minoque

two people..... nearly breathing... touching eacht other...

zoiets

Jean Jacques Smoothie - 2 People

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Origineel van Minnie Riperton (Inside My Love).
 
Jean Jacques Smoothie - 2 People

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Origineel van Minnie Riperton (Inside My Love).

ja dat is hem:D
 
Gisteren gebruikte ze bij studio voetbal op het eind een nummer tijdens een compilatie van het afgelopen weekend. Nieuw liedje

?
 
Gisteren gebruikte ze bij studio voetbal op het eind een nummer tijdens een compilatie van het afgelopen weekend. Nieuw liedje

?

hoe gaat ie.. :rolleyes:
en zet ff anders link naar uitzending gemist, want zo gaat niemand je helpen, luie flikker.
 
edit: gevonden
 
Laatst bewerkt:
ik zoek een housenummer uit de NewBeat tijd ('88 of '89)

in het begin zegt een stem die klinkt als door een megafoon:

colombia amazon basin has become the production center for the countries biggest illegal export, cocaine
scar ur face headhunterz en the prophet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven