AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Hier eentje: het refrein gaat dubidub dub dub oho! het is gezongen door een vrouw en de clip is zwart wit en gaat over spoken.
hoop dat jullie weten welke ik bedoel loop er al heeeel lang naar te zoeken!
 
Ik zoek naar het liedje waarin een vent zegt: i like to squirt that venom
 
wat een k*tnummer :roflol:
 
De clip: Een jonge loopt over straat en er is niemand te bekenen , en opeens staat er een aziatishe vrouw voor hem en gaat strippen en gooit melk over zich heen enzo.

Tekst :this is the place to be , and youre in it.

Volgens mij is dat ook de titel maar kan hem al een tijdje niet vinden. :(

Iemand?
 
Hier een vage beschrijving van een liedje, hoop dat iemand er iets mee kan!
Het is een (euro)dance/trance nummer uit de jaren 90 weet alleen nog hoe de clip een beetje gaat.(A)
In de clip wordt je soort van "rondgeleidt" door een ruimteschip, door een klein poppetje in een zwevend ufo'tje, dan kom je in een ruimte waar een aantal grote tv schermen staan, waar je dan stuk van de clip op ziet ofzoiets.

Ik weet dat het niet veel is(A) wou dat ik meer kon herrineren, want kan er echt niet tegen dat ik de naam van het nummertje niet weet:P
Owjah en de artiest en het nummer hadden geloof ik ongeveer de zelfde naam(?)
alvast bedankt!
 
Ben al een tijdje op zoek naar twee nummers, maar kom er maar niet achter! Denk dat ze al ietsje ouder zijn, want hoor ze nooit op de radio.

Eerste nummer is een dance/trance plaat met een Keltisch deuntje. Je hoort zo'n typisch Keltisch instrument en een vrouw die op een gegeven moment wat dingen zegt.

Tweede nummer is ook een dance plaat, met volgens mij een soort viool-achtig instrument, lekker deuntje.

Hoorde ze gisterenavond beide weer eens, maar aangezien ik wat op had, staat een betere beschrijving me even niet helder voor de geest. Ik weet dat het ontzettend vaag klinkt, maar wie weet heeft iemand een idee waar ik op doel! :p

Deze misschien? vanaf ongeveer 0:40

http://www.youtube.com/watch?v=smvLz2q0_WQ

ik zoek een nummer dat ik de laatste tijd veel tijdens het uitgaan hoor.
club/house genre, zit een heel hoge vrouwen stem in. Kan me op het moment helaas even geen tekst herinneren, misschien schiet me later nog wat meer te binnen.
Ik hoop dat jullie wat kunnen met deze schaarse info, het zou net zo goed al een wat ouder nummer kunnen zijn.
Uiteraard karma.

Als je iets meer info hebt qua tekst/beat wordt het al makkelijker :p

Ook maar een wilde gok:
http://www.youtube.com/watch?v=aIDzHxb8b_s
 
Nee dat is hem helaas ook niet, het is gewoon een computer vrouwenstem en dan denk ik house.
Maar ik kan zelfs de melodie op het moment niet herrineren.... erg slecht maarja ik moet denk ik maar wachten totdat ik hem weer eens hoor.
 
Hier een vage beschrijving van een liedje, hoop dat iemand er iets mee kan!
Het is een (euro)dance/trance nummer uit de jaren 90 weet alleen nog hoe de clip een beetje gaat.(A)
In de clip wordt je soort van "rondgeleidt" door een ruimteschip, door een klein poppetje in een zwevend ufo'tje, dan kom je in een ruimte waar een aantal grote tv schermen staan, waar je dan stuk van de clip op ziet ofzoiets.

Ik weet dat het niet veel is(A) wou dat ik meer kon herrineren, want kan er echt niet tegen dat ik de naam van het nummertje niet weet:P
Owjah en de artiest en het nummer hadden geloof ik ongeveer de zelfde naam(?)
alvast bedankt!



ahhh ik heb hem al gevonden!
http://www.youtube.com/watch?v=JyD0JEFhNc4
 
Een hardcore nummer (beetje van een tijd terug)

De tekst: once again be afraid be afraid (of be your friend kan ook ) ook beetje vrouwenstem achtig

Zoek ik al een hele tijd en knap als je hem hieruit kan opmaken maar goed
 
De clip: Een jonge loopt over straat en er is niemand te bekenen , en opeens staat er een aziatishe vrouw voor hem en gaat strippen en gooit melk over zich heen enzo.

Tekst :this is the place to be , and youre in it.

Volgens mij is dat ook de titel maar kan hem al een tijdje niet vinden. :(

Iemand?
niemand?
 
Ik zoek ook een liedje. Het is een rock nummer, en het wordt gezongen door een man en zijn pratende hond.. :dunno:
 
Back
Naar boven