Fitness Seller

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Ik zoek weer een nummer
Een redelijk traag nummer dat mij sterk doet denken aan kayak ( stem van de zanger)
Heb het de laatste tijd een paar keer gehoord op de radio maar weet niet meer zeker of dat nou in de AH was of op de reguliere radio. XD

tekst is iets in de zin van: after all the things..... (traag door een hoge mannenstem)
en You've got to hold on

Laatst bewerkt:
weet iemand hoe het eerste liedje noemt in zyzz zijn shimplysherred vid ?

ik zoek 2 liedjes die ze op radio FG snachts wel draaien, zit gwn in men kop :)

eerste :

refrein "Coz bby tonight .. we falling in love again" maar is wel electro getint, gezonge door een kerel met vrij hoge stem

tweede :

ik denk dat het in setje zit Live @La Rocca van Dj Chukie

heel rustige beat pamfluitachtige sounds :D
en je hoord Dj Chuckie roepen : this is dj chuckie live !!! en dan een manne stem op de muziek : Did you ever get high with your best friend ? Did you ever get ****ed up with your best friend ...

@Strand yep man indd nieuwe Usher :d
en die van chuckie ga ik nooit vinde wrees ik :( spijtig want liedje geeft me zo nostalgische flash doet me denke aan goeie maat die in 2005 overlede is

Ik zoek weer een nummer,

genre: house/dance
stem: vrouwenstem redelijk hoog half kreunend/vaag misschien wel computer ( met veel emotie klinkt het)
tekst: weet een paar fragmenten," YOU-ARE.............." " Come on Come on Come on"( gaat steeds lager/kreunender zingen)
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, hoor het vaak bij het uitgaan

genre r&B hiphop denk ik
denk gezongen door zon typetje als jasan durolo usher.

refrein

we dont drink by the waterbar, its blalala so far.

iemand. vage omschrijving ik weet het, hoor hem ook vaak bij het uitgaan

rustig dancenummer

clip
blanke man en donkere vrouw op elkaar verliefd, daten anderen. Zij een n*ger maar denkt aan hem en op het eind komen ze bij elkaar.

Terug
Naar boven