XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Ik heb een keer een bandje met een zelfopgenomen top 40 gehad en op dat bandje stond een nummer dat werd gerapt door een vrouw(meisje) en dat ging zo...
Lucy's rap
little little little Lucy's rap
they Call me Lucy couz i'm so blaah blah
your mind,your body,you soul i will catch it
turn me blah blah weet ik niet meer.
was best een aardig nummer vond ik maar nooit nergens meer terug kunnen vinden.Is van zo'n 16,17 jaar geleden.
Weet iemand welk nummer of welke band dit is?
 
Sorry geen idee.


Zoek er ook nog een, was gisteren in een discotheek(dieka) waar ze veel jumpstyle etc. in een zaal draaiden. Op een begeven moment was er een jumpstyle/funk achtig nummer, waarbij je de hele tijd een hoge vrouwen stem iets kon zingen in de trend van' We're flying high into the sky'. Iemand enig idee van wie dit nummer is?
 
Volgens mij is dat hem niet ..
 
Ik zoek het lied / melodie dat draait op het einde van het Fast & furious tokyo drift wanneer ze die auto aan het repareren zijn (wanneer ze die motor in de mustang duwen).
Iemand een idee ?
 
Ik zoek het lied / melodie dat draait op het einde van het Fast & furious tokyo drift wanneer ze die auto aan het repareren zijn (wanneer ze die motor in de mustang duwen).
Iemand een idee ?

mischien een voorbeeld van hoe het liedje gaat, is het engels of japans?
 
Teriyaki Boyz - "Tokyo Drift ?
 
Ik zoek dit nummer al heel lang, het is nog uit de tijd van de eerste houseparties (ik was 15 toen dus bijna 15jr geleden). Met dit nummer werd de avond in de lokale "housetent" altijd afgesloten (stadionfakkels aan op het podium, na het nummer iedereen eruit door de rook :D ).

Het nummer heet als het goed is: "Das ist die welt" van als ik het goed heb Traumreiser. Iemand die dit nummer kan regelen krijgt behalve levenslange karma ook eeuwige roem! :thumb:

Niemand? :(
 
Sorry geen idee.


Zoek er ook nog een, was gisteren in een discotheek(dieka) waar ze veel jumpstyle etc. in een zaal draaiden. Op een begeven moment was er een jumpstyle/funk achtig nummer, waarbij je de hele tijd een hoge vrouwen stem iets kon zingen in de trend van' We're flying high into the sky'. Iemand enig idee van wie dit nummer is?

Volgens mij is van Culture beat of Captain hollywood project Flying high
 
Ik zoek ook nog een funky house nummer, er wordt 'feel the vibe, feel the pressure' gezongen.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zoek:
1. een (belgisch?) nummer van pakweg 5 jaar terug met als lyrics: we'll soon have you... disco dancing at the discotheque of zoiets. in de videoclip werd er gedanst...
2. Nummer van halfweg jaren 90 zoiet met ha ha ha ha ha ha ha (ja, vaag kweet het).
3. Electro nummertje dat ze gebruiken in studio brussel reclame in de cinema.

merci :)
 
Misschien een van Technotronic?
 
Alcazar - crying at the discotheek

misschien?
 
Ik zoek:
1) De theme song van expeditie robinson, maar dan een soort snellere versie hiervan.
2) Het russisch liedje van tv-programma "Terug naar Siberië" (België)
 
Wat ik zoek:
1. een (belgisch?) nummer van pakweg 5 jaar terug met als lyrics: we'll soon have you... disco dancing at the discotheque of zoiets. in de videoclip werd er gedanst...
2. Nummer van halfweg jaren 90 zoiet met ha ha ha ha ha ha ha (ja, vaag kweet het).
3. Electro nummertje dat ze gebruiken in studio brussel reclame in de cinema.

merci :)

1. samantha fu - theme from discotheque ?
 
Ik zoek:
1) De theme song van expeditie robinson, maar dan een soort snellere versie hiervan.

Theme song van ER is van Hans Zimmer, titelsong van de film 'The Rock'.
Kazaa of Soulseek vind zoiets wel snel geloof ik.
 
Thanks tripax!
 
Back
Naar boven