XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

het is een soort rock/pop/zomerhit achtig liedje dat ik vandaag op de radio hoorde

ik weet alleen het zinnetje dat klonk als : love you like that, love you like that

en nog iets als: i don't want it any other way I just want to hear you say

maar ik kan er niks over vinden op youtube of google
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een nummer wat ik gister tijdens uitgaan hoorde, het is house achtig maar gaat volgens mij over in hardstyle achtig met wat Nederlandstalige rap ofzo erdoor heen, geen idee hoe ik het beter moet uitleggen, en of m'n beschrijving klopt, maar karma als je het weet..
Ik denk dat ik hem gevonden heb!!! Als dit hem inderdaad is snap ik dat jullie me niet hebben kunnen helpen; 'Nederlandstalige rap' hahaha.

http://www.youtube.com/watch?v=Gy6WjbdDbbg
 
'tijd om die billen te zien, doe wat je moet doen"

iemand die weet van wie dat is?
 
Nummer hoorde ik gister op 3fm
Is volgens mij wel al een paar jaar oud

Begint met alleen een vrouwen stem die zegt:

oehoe oehoe oehoe oehoe(op een rustige manier)

later komt er volgens mij gitaar bij en gaat zij gwn verder met oehoe oehoe oehoe

en het komt nog af en toe terug in dat liedje

Volgens mij is het best bekend liedje;p
 
Nummer hoorde ik gister op 3fm
Is volgens mij wel al een paar jaar oud

Begint met alleen een vrouwen stem die zegt:

oehoe oehoe oehoe oehoe(op een rustige manier)

later komt er volgens mij gitaar bij en gaat zij gwn verder met oehoe oehoe oehoe

en het komt nog af en toe terug in dat liedje

Volgens mij is het best bekend liedje;p

Niemand?
 
het is een soort rock/pop/zomerhit achtig liedje dat ik vandaag op de radio hoorde

ik weet alleen het zinnetje dat klonk als : love you like that, love you like that

en nog iets als: i don't want it any other way I just want to hear you say

maar ik kan er niks over vinden op youtube of google

iemand please? :(
 
Klinkt als een versie van 'The Wanderer'

Goede speler trouwens die Lin.
 
Hmm komt me erg bekend voor alleen ik kom niet op de naam.

Zei je eerst niet iets van Kate Perry :p

Klinkt als een versie van 'The Wanderer'

Goede speler trouwens die Lin.

Ergens anders hadden ze het over dit nummer. Het stukje op 2:32 - 2:38 lijkt er wel veel op. Lijkt me alleen dat ze bij de Knicks een nieuwere versie draaien ofzo

http://www.youtube.com/watch?v=zmAjoDo3YhY

Jeremy Lin wordt een beetje gehyped naar mijn idee. Zoon van immigranten die niks hadden en de zoon wordt een superstar :p
Daar kunnen ze wel wat mee in Amerika :)
 
Ik ben op zoek naar een dance/hardcore/techno track van eind jaren 90 denk ik, kan ook vroeger. Ik had hem vroeger op een cassette opgenomen van de ChannelX show maar vind het nergens meer terug. Het heeft een sample van een ietwat kinderlijke ballade met een intro van een piano/klokjes. ik weet niet of ik me de lyrics nog goed herinner maar er staat me vaag iets van bij als volgt:

it's .... o'clock .... staring at/lying by the telephone ...

Het kan natuurlijk zijn dat de lyrics van geen kanten kloppen, ik heb het sinds 2000 niet meer gehoord. De sample zelf klinkt erg rustig en een beetje droevig maar daarna komt er een stevige beat onder.
Het is echt al een oldie en ik denk van rond dezelfde periode als Universal Nation van Push. Het is een erg vage omschrijving maar heeft iemand een idee welke track ik bedoel? Of over welke sample ik het heb? Daar kan ik mss ook al mee verder!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een dance/hardcore/techno track van eind jaren 90 denk ik, kan ook vroeger. Ik had hem vroeger op een cassette opgenomen van de ChannelX show maar vind het nergens meer terug. Het heeft een sample van een ietwat kinderlijke ballade met een intro van een piano/klokjes. ik weet niet of ik me de lyrics nog goed herinner maar er staat me vaag iets van bij als volgt:

it's .... o'clock .... staring at/lying by the telephone ...

Het kan natuurlijk zijn dat de lyrics van geen kanten kloppen, ik heb het sinds 2000 niet meer gehoord. De sample zelf klinkt erg rustig en een beetje droevig maar daarna komt er een stevige beat onder.
Het is echt al een oldie en ik denk van rond dezelfde periode als Universal Nation van Push. Het is een erg vage omschrijving maar heeft iemand een idee welke track ik bedoel? Of over welke sample ik het heb? Daar kan ik mss ook al mee verder!
http://www.youtube.com/watch?v=-7ivqu50XUA
 
  • Like
Waarderingen: DrX
Back
Naar boven