Fitness Seller

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nummer hoorde ik gister op 3fm
Is volgens mij wel al een paar jaar oud

Begint met alleen een vrouwen stem die zegt:

oehoe oehoe oehoe oehoe(op een rustige manier)

later komt er volgens mij gitaar bij en gaat zij gwn verder met oehoe oehoe oehoe

en het komt nog af en toe terug in dat liedje

Volgens mij is het best bekend liedje;p


deze?: http://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8
 
Ik ben op zoek naar een dance/hardcore/techno track van eind jaren 90 denk ik, kan ook vroeger. Ik had hem vroeger op een cassette opgenomen van de ChannelX show maar vind het nergens meer terug. Het heeft een sample van een ietwat kinderlijke ballade met een intro van een piano/klokjes. ik weet niet of ik me de lyrics nog goed herinner maar er staat me vaag iets van bij als volgt:

it's .... o'clock .... staring at/lying by the telephone ...

Het kan natuurlijk zijn dat de lyrics van geen kanten kloppen, ik heb het sinds 2000 niet meer gehoord. De sample zelf klinkt erg rustig en een beetje droevig maar daarna komt er een stevige beat onder.
Het is echt al een oldie en ik denk van rond dezelfde periode als Universal Nation van Push. Het is een erg vage omschrijving maar heeft iemand een idee welke track ik bedoel? Of over welke sample ik het heb? Daar kan ik mss ook al mee verder!

http://www.youtube.com/watch?v=6v2mmGC4sY4
 
Ik ben op zoek naar een dance/hardcore/techno track van eind jaren 90 denk ik, kan ook vroeger. Ik had hem vroeger op een cassette opgenomen van de ChannelX show maar vind het nergens meer terug. Het heeft een sample van een ietwat kinderlijke ballade met een intro van een piano/klokjes. ik weet niet of ik me de lyrics nog goed herinner maar er staat me vaag iets van bij als volgt:

it's .... o'clock .... staring at/lying by the telephone ...

Het kan natuurlijk zijn dat de lyrics van geen kanten kloppen, ik heb het sinds 2000 niet meer gehoord. De sample zelf klinkt erg rustig en een beetje droevig maar daarna komt er een stevige beat onder.
Het is echt al een oldie en ik denk van rond dezelfde periode als Universal Nation van Push. Het is een erg vage omschrijving maar heeft iemand een idee welke track ik bedoel? Of over welke sample ik het heb? Daar kan ik mss ook al mee verder!

Dat zijn ze niet, maar wel in de goeie richting. Ik heb even snel een muziekje op m'n computer ineen geflanst van wat ik me nog van de melodie herinner. Het trekt op niet veel, melodie en ritme zijn niet helemaal juist, maar misschien herkent iemand dit wel:

http://www.youtube.com/watch?v=0pwS10Tjx7Q

Alvast bedankt!
 
Dat zijn ze niet, maar wel in de goeie richting. Ik heb even snel een muziekje op m'n computer ineen geflanst van wat ik me nog van de melodie herinner. Het trekt op niet veel, melodie en ritme zijn niet helemaal juist, maar misschien herkent iemand dit wel:

http://www.youtube.com/watch?v=0pwS10Tjx7Q

Alvast bedankt!
Dat stukje van :03 en :04 komt sowieso van een bestaand nummer, weet alleen de naam niet. :o
 
Laatst bewerkt:
haha danger hardcore team, die hadden echt zoveel van dit soort nummers. total eclipse of the heart hadden ook zo gemaakt :roflol:

volgens mij waren dat gewoon 2 dudes die niks beters te doen hadden
 
oke dbbers ik zoek een nieuw liedje ...
Ik denk dat het begin 2000 ergens uitkwam
En de hele tijd zie je een brunette zingen in een kamer ( vrouw heeft kort haar)
Het is redelijk bekend
 
Wie kent dat liedje wat nu vrij veel op de radio word afgespeelt.

Ik kan het niet echt goed uitleggen:

Het is een best blij nummer je hoort iets van every day every day of loving the day loving the day ..... whatever it takes whatever it takes .... theres nothing bla bla bla?????? en op het eind hoor je een soort speeldoos en een piano en hoor je hem zingen tadadadadam tadadadadam zoiets.

Bedankt alvast!
 
Laatst bewerkt:
'tijd om die billen te zien, doe wat je moet doen"

iemand die weet van wie dat is?
hij was laatst weers gedraaid op een dik feestje, alle chicks gelijk in slutmode
niemand die het kent?
 
hello? jaar lang gratis karma
 
Net op slamfm een trance nummer met deze lyrics:

i'll wait for you to come along and see my tears i'll promise you if you take me i will be true

Komt van zo'n clubbing mix oid. Iemand enig idee?
 
Net op slamfm een trance nummer met deze lyrics:

i'll wait for you to come along and see my tears i'll promise you if you take me i will be true

Komt van zo'n clubbing mix oid. Iemand enig idee?

Staat tracklist niet op slamfm.nl?
 
Staat tracklist niet op slamfm.nl?
Het was zo'n clubbin' mix van een "onbekend" talent. (DJ Blighty?) dus denk niet dat er een tracklist van is? Misschien wel, geen idee.
Maar ik zie al dat hij een site heeft met soundcloud en dergelijke waar zijn spul geplaatst wordt. Zal wel even kijken over een weekje of het erop staat.
 
Back
Naar boven