MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Ik heb een nummer gehoord dat ik zou graag zou willen vinden, het is een house nummer, en de titel is iets met het woord feelings/feeling/feels/feel, het is echt zo'n mainstream blij house nummer, zo'n soort levels, Gregory's theme feel good nummer, zou mij vet lijken als een van jullie weet welk nummer dat is, denk dat het nummer binnen een tijdbestek van 1-2 jaar gereleased is.
 
Dit nummer heb ik vaak gehoord maar nu zou ik ook de naam ervan willen weten :p.
Het gaat zo:
friday miami, saturday london, sunday i'm not sure but I'll be at somewhere.
Normaal vind ik em wel via google, maar hier kwam ik nie verder mee.
Toevallig iemand die hem weet? zou leuk zijn :)
 
nvm
 
Laatst bewerkt:
kan iemand mij helpen? ik zoek dit liedje, het gaat ongeveer zo:

OE ie OE á á ting teng walle walle bingbeng ofzo???
 
Ik heb een nummer gehoord dat ik zou graag zou willen vinden, het is een house nummer, en de titel is iets met het woord feelings/feeling/feels/feel, het is echt zo'n mainstream blij house nummer, zo'n soort levels, Gregory's theme feel good nummer, zou mij vet lijken als een van jullie weet welk nummer dat is, denk dat het nummer binnen een tijdbestek van 1-2 jaar gereleased is.

Dit?

http://www.youtube.com/watch?v=dQ2-e9s2YBI
 
iemand een download voor Dick maas - rampetampe?
 
Hey ik zoek een jumpremix van dat liedje "bailando bailando amigos adios". Heb zowel in Cherry Moon als in Complexe Cap'tain gehoord dus ik vermoed dat het een recent liedje is. Het is niet die goedkope jumpremix van Loona's remake van dat liedje.
 
Hoorde hem vandaag weer in de sportschool. Toen ik dit lied voor het eerst hoorde werd hij hier ergens in een topic gepost: Samen met dat lied ''Witch doctor (ooh eeh ooh aah aah)''.

Ik kan me van de music video nog herinneren dat er allemaal dansende afrikanen in traditionele kleding waren. Echt typische afrikaanse sound, en dan begint zo'nb dikke afrikaan (man/vrouw?) te zingen.

Klinkt beetje zo: anie mahaanie mahaaaanie! Was for moooney! Was for sooooney!

Iemand???
 
Hoorde hem vandaag weer in de sportschool. Toen ik dit lied voor het eerst hoorde werd hij hier ergens in een topic gepost: Samen met dat lied ''Witch doctor (ooh eeh ooh aah aah)''.

Ik kan me van de music video nog herinneren dat er allemaal dansende afrikanen in traditionele kleding waren. Echt typische afrikaanse sound, en dan begint zo'nb dikke afrikaan (man/vrouw?) te zingen.

Klinkt beetje zo: anie mahaanie mahaaaanie! Was for moooney! Was for sooooney!

Iemand???

http://www.youtube.com/watch?v=WCevP9DJtIY
 
Tip: Meeste dingen kun je vinden m.b.v. Shazam; gaat wel moeilijker als er tekst doorheen gaat :p
 
Back
Naar boven