MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Ik zoek een recente track, beetje david guetta achtige sound waarin je een vrouwen stem luid iets van "with you" "yeah" of zoiets hoor zingen

op zoek naar de naam van dit nummer ???
Een vriend van me heeft even n stukje piano gestuurd, maar ook hij heeft geen idee. Heb het .wav bestand geupload:

Iemand idee? karma voor het eerste juiste antwoord!

edit: got it: liquido - narcotic XD

Laatst bewerkt:
Zoek een nieuwe (house achtige) plaat, lekkere bass. over het algemeen is het bijna het hele nummer hetzelfde deuntje. Word regelmatig gedraaid op de radio, en af en toe ook bij een radio reclame..

gaat echt zo van Tututudutudutudu

Een soort tutu zeg maar lolz... Fatsoenlijke bass

dacht ergens gelezen te hebben dat de titels iets met black out was, maar kan het zo niet vinden dus zal wel niet.

Zon typisch nummer dus, maar dan vrij recent

Zoek een nieuwe (house achtige) plaat, lekkere bass. over het algemeen is het bijna het hele nummer hetzelfde deuntje. Word regelmatig gedraaid op de radio, en af en toe ook bij een radio reclame..

gaat echt zo van Tututudutudutudu

Een soort tutu zeg maar lolz... Fatsoenlijke bass

dacht ergens gelezen te hebben dat de titels iets met black out was, maar kan het zo niet vinden dus zal wel niet.

Zon typisch nummer dus, maar dan vrij recent

Deze?

http://www.youtube.com/watch?v=WVBIt5-DJ54

[Link niet meer beschikbaar]
Als je klikt op "dance/house", dan op de 2de CD en op "where them girls at- david guetta" hoor je 1 of andere remix die echt nice is. Iemand een idee welke dit is?

ik zoek een nr van een super lekker wijfke die in een band speelt en dan zingt i am not so sweet en dan op die mensen water gooit en op een stoel zet met een touw eromheen.

iemand die me kan helpen?

Hey iedereen
ik ben ook opzoek naar een liedje.
Kan het liedje wel niet beschrijven, maar heb wat dingen onthouden van de videoclip
de video clip is in animatie stijl, beetje helemaal in het geel.
En je ziet een gast met met een koptelefoon aan zijn draaitafel, en door de stad lopen enzo..
heb het ooit op trace tv gezien , maar kan het nerges vinde

De stijl van muziek is een beetje zoals pakito, vele zulle die wel kennen o.a van dit liedje:

http://www.youtube.com/watch?v=dBhFSXRuWtw

Laatst bewerkt:
Lyric van usher maar dan langzaam gezongen door een vrouw:

Know y'all been patiently waiting, I know you need me, I can feel it, I'm a beast, I'm an animal, I'm that monster in the mirror, The headliner, finisher, I'm the closer, winner.Best when under pressure with second's left I show up

Thank you!

Ik zoek een soort dance/techno nummer waarin een vrouw engels praat.

Je in de lyrics iets van * Livin te lifeeee * verder heb ik er niet echt op gelet.
Lang karma voor degene die hem vind :)

Terug
Naar boven