- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werd net gespeeld voor Newcastle Benfica, er zit in: i like it i like it i like it ohooh..
https://www.youtube.com/watch?v=qggxTtnKTMoKarma voor degene die hem vind!
Omschrijving nummer:
Het nummer vertelt een verhaal van een jongen die graag bij een gang wilt. Hij rooft met z'n vrienden en op een avond zien ze een vrouw lopen. Ze lopen naar haar toe en trekken een doek over haar hoofd en de "nieuweling" geef haar een klap waarna de vrouw smeekt om haar te laten gaan maar de jongen luistert niet en begint haar te verkrachten. Dan krijgt ie de opdracht om haar dood te schieten waarop een man zegt "You are a real man if you can look you're vitim in the eye when you do it" waarna de jongen het doek van haar hoofd aftrekt en het zijn eigen moeder blijkt te zijn waarna hij in huilen uitbarst en volgens mij ook zelfmoord pleegt.
Niet echt een vrolijk nummer maar hij is srs goed. Genre is rap.
Ik zoek al een tijdje een nummer met de volgende beschrijving:
Begint 'dance' achtig en dan na een seconde of 40 iets in de trand van "i wanna go crazy (klinkt meer als kreeze), i wanna go down'. En dan nogmaals 2 zinnen die hierop lijken.
Teksten worden gezongen door een vrouw.
Laat even weten...

Ik zoek een redelijk nieuw nummer. Het is een heel realaxt nummer met een chill zachtaardig deuntje. Hij komt wel eens op de radio maar ik ben vaak net te laat om hem te shazammen.
You know you gonna be a goood giiiiiirl, you know you want it, you know you got it.
hee hee hee hee, hee hee hee hee
Die ''hee hee hee hee'' hoor je steeds op de achtergrond.

Ik zoek een redelijk nieuw nummer. Het is een heel realaxt nummer met een chill zachtaardig deuntje. Hij komt wel eens op de radio maar ik ben vaak net te laat om hem te shazammen.
You know you gonna be a goood giiiiiirl, you know you want it, you know you got it.
hee hee hee hee, hee hee hee hee
Die ''hee hee hee hee'' hoor je steeds op de achtergrond.
Here goes:
Chill house nummertje veel instrumentaal, wordt ook doorheen gezongen door een man. Is volgens mij van de afgelopen jaren. Vibe van het nummertje is chill. Heb 'm waarschijnlijk net als jullie vaak gehoord maar titel is niet een woord of zin die gezongen wordt volgens mij. Hoorde het net van Frequence afkomen (woon in de buurt).
Het deuntje gaat tududududu tududududu tududududu tududududu tududududu heel de tijd door, en af en toe komt er een toon doorheen voor langere tijd en die omhoog gaat. Voor de rest even niks van de tekst gehoord. Als ik nog op meer kom post ik het erbij, verwacht geen succes zo hehe
Dat tududududu klinkt trouwens trommelachtig