MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Werd net gespeeld voor Newcastle Benfica, er zit in: i like it i like it i like it ohooh..

Karma voor degene die hem vind!

Omschrijving nummer:

Het nummer vertelt een verhaal van een jongen die graag bij een gang wilt. Hij rooft met z'n vrienden en op een avond zien ze een vrouw lopen. Ze lopen naar haar toe en trekken een doek over haar hoofd en de "nieuweling" geef haar een klap waarna de vrouw smeekt om haar te laten gaan maar de jongen luistert niet en begint haar te verkrachten. Dan krijgt ie de opdracht om haar dood te schieten waarop een man zegt "You are a real man if you can look you're vitim in the eye when you do it" waarna de jongen het doek van haar hoofd aftrekt en het zijn eigen moeder blijkt te zijn waarna hij in huilen uitbarst en volgens mij ook zelfmoord pleegt.

Niet echt een vrolijk nummer maar hij is srs goed. Genre is rap.

Karma voor degene die hem vind!

Omschrijving nummer:

Het nummer vertelt een verhaal van een jongen die graag bij een gang wilt. Hij rooft met z'n vrienden en op een avond zien ze een vrouw lopen. Ze lopen naar haar toe en trekken een doek over haar hoofd en de "nieuweling" geef haar een klap waarna de vrouw smeekt om haar te laten gaan maar de jongen luistert niet en begint haar te verkrachten. Dan krijgt ie de opdracht om haar dood te schieten waarop een man zegt "You are a real man if you can look you're vitim in the eye when you do it" waarna de jongen het doek van haar hoofd aftrekt en het zijn eigen moeder blijkt te zijn waarna hij in huilen uitbarst en volgens mij ook zelfmoord pleegt.

Niet echt een vrolijk nummer maar hij is srs goed. Genre is rap.
https://www.youtube.com/watch?v=qggxTtnKTMo

Dat nummer op 2be van die trailer over voetbal en de Spaanse 'furie' of die hun 'comeback' zouden kunnen maken. Het gaat over real Madrid en Barcelona.

En bij band of brothers, die serie over de 2e wereldoorlog geregisseerd door tom hanks en steven spielburg. Wordt er een van de laatste, denk de voorlaatste, opgeruimd door de duitsers, een stuk of vier oudere duisters spelen viool in koor. Iemand merkt op 'the crowds sure now how the clean up' of iets in die trend 'all they need is some mozart'. En dan verbetert een andere die met 'beethoven, it's beethoven'. Dit is ongeveer de conversatie die der plaatsvond. Iemand enig idee hoe dat liedje van beethoven heet, of ja liedje, ik bedoel sonate. Niet muilen he.

Die van beethoven heb'k al. Thanks anyway brahs.

Die eerste nog. lol

Laatst bewerkt:
Ik zoek een redelijk nieuw nummer. Het is een heel realaxt nummer met een chill zachtaardig deuntje. Hij komt wel eens op de radio maar ik ben vaak net te laat om hem te shazammen.

You know you gonna be a goood giiiiiirl, you know you want it, you know you got it.

hee hee hee hee, hee hee hee hee

Die ''hee hee hee hee'' hoor je steeds op de achtergrond.

Ik zoek een redelijk nieuw nummer. Het is een heel realaxt nummer met een chill zachtaardig deuntje. Hij komt wel eens op de radio maar ik ben vaak net te laat om hem te shazammen.

You know you gonna be a goood giiiiiirl, you know you want it, you know you got it.

Nieuwe van Pharell

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 19:23 ----------

Nee man, deze vergeet ik niet. ;)

Hoe kunnen we die vergeten :D

Blurred lines, goede clip ook.

haha klopt ja, thanks mannen :thumbs:

Here goes:

Chill house nummertje veel instrumentaal, wordt ook doorheen gezongen door een man. Is volgens mij van de afgelopen jaren. Vibe van het nummertje is chill. Heb 'm waarschijnlijk net als jullie vaak gehoord maar titel is niet een woord of zin die gezongen wordt volgens mij. Hoorde het net van Frequence afkomen (woon in de buurt).

Het deuntje gaat tududududu tududududu tududududu tududududu tududududu heel de tijd door, en af en toe komt er een toon doorheen voor langere tijd en die omhoog gaat. Voor de rest even niks van de tekst gehoord. Als ik nog op meer kom post ik het erbij, verwacht geen succes zo hehe

Dat tududududu klinkt trouwens trommelachtig

Epic van Sandro Silva & Quintino soms? Lijkt me ook sterk omdat er niet in word gezongen, maar die komt het dichtste in de buurt van jou beschrijving..

Here goes:

Chill house nummertje veel instrumentaal, wordt ook doorheen gezongen door een man. Is volgens mij van de afgelopen jaren. Vibe van het nummertje is chill. Heb 'm waarschijnlijk net als jullie vaak gehoord maar titel is niet een woord of zin die gezongen wordt volgens mij. Hoorde het net van Frequence afkomen (woon in de buurt).

Het deuntje gaat tududududu tududududu tududududu tududududu tududududu heel de tijd door, en af en toe komt er een toon doorheen voor langere tijd en die omhoog gaat. Voor de rest even niks van de tekst gehoord. Als ik nog op meer kom post ik het erbij, verwacht geen succes zo hehe

Dat tududududu klinkt trouwens trommelachtig

:roflol:

lol tududududu

:o

Nee johan komt nog niet in de buurt

In onwetendheid zal ik leven

Terug
Naar boven