- Waardering
- 1.874
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja Numbers of the beast
![]()
Ik ook maar mijn nonkel had die plaat ook en vond het wel goed, ik hoorde ook graag doe maar bv
Ik was meer een Michael Jackson fan in die tijd![]()
Idd.
Dat denk ik niet, ik heb beiden meegemaakt en eerlijk gezegd was ik meer van het buitenspelen, hutten bouwen en lol trappen dan van de Nintendo. Je doet er in die jonge jaren een hoop sociale vaardigheden mee op en de manier waarop kinderen nu veelal opgroeien met hun snufferd in een beeldscherm zorgt imo alleen nog maar voor verdere individualisatie en ook een zeer vertekend beeld van de realiteit.
Geluk is een moeilijk te omschrijven iets en nog lastiger te kwalificeren/kwantificeren, maar ik durf wel te stellen dat de meeste jeugd die zo opgroeid als ze dat nu doen, het lastiger zullen gaan krijgen ten opzichte van de generaties die al wat ouder zijn. Dat gezegd hebbende hebben wij als nieuwkomers met de digitale revolutie natuurlijk ook een strijd moeten leveren tegen de gevestigde oudere orde. Zij hebben dat dan weer in mindere mate, omdat opa en oma straks prima digitaal ingevoerd zijn. Maar waar gaat het de komende decennia naartoe met de verdere digitalisering en vooral AI.
Leuk onderwerp wel en alweer behoorlijk off-topic![]()