Fitness Seller

Black Friday deals 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd eigenlijk heb ik zelf nog niks gekocht op die dagen, ik koop het wanneer nodig maar zoals je zegt is het soms verleidelijk om te kopen maar zeg ik bij mijzelf heb ik het wel echt nodig....ivm kerst deel ik een stuk je menig vond de kerstperiodes in de jaren 80 en 90 gezelliger was ook meer gemoedelijker minder hectisch. Maar er werden toch ook kado’s gekocht? Hoort er bij ( familie)

Klopt, het is ook vaak de gedachte volgens mij, die bepaalde herinneringen anders weerspiegeld in de tegenwoordige tijd. Maar ook toen werden kinderen overladen met cadeaus, in families waar er ruimte voor was, financieel gezien. En ook toen was er een extra koopavond, of soms zelfs meerdere. Het is van alle tijden denk ik, maar met weemoed denken we terug aan vroeger, het beeld in je brein vervaagt van de realiteit en vormt er vaak iets van wat je graag wil dat het was.

Ik wilde nog toevoegen dat ik het voor een groot deel wel eens ben je betoog. Ik koop een nieuwe tv ook het liefst zo goedkoop mogelijk, dus doorgaans in de aanbieding via internet of bij een grote keten. Zou ook een beetje een dief zijn van mijn eigen portemonnee als ik dat niet zou doen.

Gaan zitten huilen schiet inderdaad niet op en je moet toch mee op de razende trein in deze maatschappij .

Klopt, het is ook vaak de gedachte volgens mij, die bepaalde herinneringen anders weerspiegeld in de tegenwoordige tijd. Maar ook toen werden kinderen overladen met cadeaus, in families waar er ruimte voor was, financieel gezien. En ook toen was er een extra koopavond, of soms zelfs meerdere. Het is van alle tijden denk ik, maar met weemoed denken we terug aan vroeger, het beeld in je brein vervaagt van de realiteit en vormt er vaak iets van wat je graag wil dat het was.
De nagel op de kop, vraag mij eigenlijk af waarom jij nog niet (Mss wou jij niet) hebben aangesteld als moderator? De laatste tijd ben ik meer actief op het forum, jaren weggeweest, maar jij kan over veel meepraten, ook je schrijfstijl en bepaalde opvattingen doen mij denken aan Tijl

De nagel op de kop, vraag mij eigenlijk af waarom jij nog niet (Mss wou jij niet) hebben aangesteld als moderator? De laatste tijd ben ik meer actief op het forum, jaren weggeweest, maar jij kan over veel meepraten, ook je schrijfstijl en bepaalde opvattingen doen mij denken aan Tijl

Ik voel me vereerd, maar ik denk dat mijn ego daar te groot voor is. Er zijn veel nieuwe Mods aangesteld de laatste tijd en daar denk ik zeker het mijne van, maar ben niet in de illusie dat ik het beter zou kunnen :)

Ook denk ik dat de meeste leden mij liever niet als mod zien, daarnaast zou het me ook ergens beperken om mijn ongezouten mening hier te kunnen ventileren.

Ik zou eerder opteren voor de gekozen mod, voor en door de leden.

last minute cyber week nog 20% extra voordeel bij adidas.nl

Powerlift 4's gekocht voor nog geen 40 euro :D

Zat er al een tijdje te denken aan schoenen met hiel te halen maar ben een beetje nike fanboy, en 200 euro neerleggen voor romaleo's om te proberen vond ik nou ook overdreven. Nu is het een soort cadeautje aan mezelf ipv een investering

he thanks man! Die aanbieding was er nog steeds! Dus heb ze ook besteld, ben benieuwd!

Ik voel me vereerd, maar ik denk dat mijn ego daar te groot voor is. Er zijn veel nieuwe Mods aangesteld de laatste tijd en daar denk ik zeker het mijne van, maar ben niet in de illusie dat ik het beter zou kunnen :)

Ook denk ik dat de meeste leden mij liever niet als mod zien, daarnaast zou het me ook ergens beperken om mijn ongezouten mening hier te kunnen ventileren.

Begrijp je standpunt,

begrijp je standpunt, maar persoonlijk vindt ik het wel meevallen jou ongezouten meningen... altijd mensen met lange tenen, hopelijk komt er eens een poll! Ok terug naar de orde van de dag (topic)

• Topic Starter Topic Starter
Gaat niet gebeuren ;)

Deels mee eens. Als ik kijk naar het bij ons thuisging. Met Sinterklaas deden wij ook altijd cadeautjes. Met Kerst nooit. 's Ochtends naar de kerk, daarna met het gezin spelletjes doen, Top 2000 luisteren, lekker eten. Komt misschien ook doordat ik gelovig ben opgevoed en mijn ouders een beetje tegen het Santa Clause-gebeuren waren. Veel en lekker eten was er trouwens wel bij.

Deels mee eens. Als ik kijk naar het bij ons thuisging. Met Sinterklaas deden wij ook altijd cadeautjes. Met Kerst nooit. 's Ochtends naar de kerk, daarna met het gezin spelletjes doen, Top 2000 luisteren, lekker eten. Komt misschien ook doordat ik gelovig ben opgevoed en mijn ouders een beetje tegen het Santa Clause-gebeuren waren. Veel en lekker eten was er trouwens wel bij.

Maar de geboorte van Jezus in Betlehem is toch ook een gelovige aangelegenheid?

De Top2000 heb ik altijd fijne herinneringen aan, ze staan garant voor een fijne week in mijn brein in elk geval :)

Ik heb mijn stemlijst al klaar hoor.

@Zeenius had jij niet nog een goeie black friday deal op de kop getikt?

Ow wacht, ik heb natuurlijk wel bij Musclemeat 10+ kg kip en ander spul besteld.

Kan echt niet tegen die droeftoeters die wel naar de winkel komen om de spullen uit te testen en te bekijken en daarna sneaky de goedkoopste prijs online gaan zoeken. Ik zie ze na de aankoop nog de winkel in komen om advies te vragen als iets niet goed werkt of ontbreekt.
:roflol:

Ik weet nog dat ouders van vrienden waar ik als 10-jarige kwam spelen vaak zaten te klagen dat we (in de winter) de hele dag op de nintendo zaten te spelen. Vroeger gingen ze naar buiten en hoorde je al dat alles vroeger beter was. Grote onzin vond je dat. Langzaam kom ik er wel op terug, ik weet niet of het er allemaal veel leuker op wordt in een gerobotiseerde wereld. Kan mij niet voorstellen dat kinderjaren (leeftijd 5-15) nu gelukkiger zullen zijn dan in de jaren '90.

Ik weet nog dat ouders van vrienden waar ik als 10-jarige kwam spelen vaak zaten te klagen dat we (in de winter) de hele dag op de nintendo zaten te spelen. Vroeger gingen ze naar buiten en hoorde je al dat alles vroeger beter was. Grote onzin vond je dat. Langzaam kom ik er wel op terug, ik weet niet of het er allemaal veel leuker op wordt in een gerobotiseerde wereld. Kan mij niet voorstellen dat kinderjaren (leeftijd 5-15) nu gelukkiger zullen zijn dan in de jaren '90.

Dat denk ik niet, ik heb beiden meegemaakt en eerlijk gezegd was ik meer van het buitenspelen, hutten bouwen en lol trappen dan van de Nintendo. Je doet er in die jonge jaren een hoop sociale vaardigheden mee op en de manier waarop kinderen nu veelal opgroeien met hun snufferd in een beeldscherm zorgt imo alleen nog maar voor verdere individualisatie en ook een zeer vertekend beeld van de realiteit.

Geluk is een moeilijk te omschrijven iets en nog lastiger te kwalificeren/kwantificeren, maar ik durf wel te stellen dat de meeste jeugd die zo opgroeid als ze dat nu doen, het lastiger zullen gaan krijgen ten opzichte van de generaties die al wat ouder zijn. Dat gezegd hebbende hebben wij als nieuwkomers met de digitale revolutie natuurlijk ook een strijd moeten leveren tegen de gevestigde oudere orde. Zij hebben dat dan weer in mindere mate, omdat opa en oma straks prima digitaal ingevoerd zijn. Maar waar gaat het de komende decennia naartoe met de verdere digitalisering en vooral AI.

Leuk onderwerp wel en alweer behoorlijk off-topic :p

eerlijk gezegd was ik meer van het buitenspelen, hutten bouwen en lol trappen
.. en op dakjes (schuur/oude garages etc) klimmen en erdoor zakken... :roflol: ...
Overigens.. nooit een nintendo of what so ever gehad.... wel met de tijd basic programmeren op de MSX om dan vervolgens na 2000 regels overtikken met compileren erachter te komen dat het spel niet werkte. :rolleyes:

.. en op dakjes (schuur/oude garages etc) klimmen en erdoor zakken... :roflol: ...
Overigens.. nooit een nintendo of what so ever gehad.... wel met de tijd basic programmeren op de MSX om dan vervolgens na 2000 regels overtikken met compileren erachter te komen dat het spel niet werkte. :rolleyes:
Idd, en zomervakantie van smorgens vroeg tot savonds laat buiten ravotten met bmx rijden met de maten, dan ijsje krijgen van 1 van de ouders... mooie tijd ook nooit verveeld in die maanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven