MuscleMeat

Black Friday pakkers. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Myprotein...

Heb ik iets gemist tijdens wiskunde???

Code: 40bfnl -> 40% korting (Totaalbedrag: 66,98)
Code: MICHA43 -> 43% korting (Totaalbedrag: 72,38)

Rond dit bedrag lijkt het erop dat 40% meer korting geeft dan 43%... Even goed checken dus!
Misschien dat de code MICHA43 niet op alle producten geldt?

Het is toch wel goed opletten ook ... Soms is het ook zo dat op dit soort dagen alle andere codes niet gelden....
 
Misschien dat de code MICHA43 niet op alle producten geldt?

Het is toch wel goed opletten ook ... Soms is het ook zo dat op dit soort dagen alle andere codes niet gelden....

Als ik de code invoer krijg ik onderstaande meldingen bij alle producten te zien:

40bfnl -> Black Friday korting - 40% OP ALLES!
MICHA43 -> 43% discount on everything!
 
Als ik de code invoer krijg ik onderstaande meldingen bij alle producten te zien:

40bfnl -> Black Friday korting - 40% OP ALLES!
MICHA43 -> 43% discount on everything!
:thinking:
Enige wat ik dan nog kan bedenken... het verschil tussen de ENG en NL site en iets met omrekenen en afronding oid...
Maar er zit iig iets niet goed :o Das duidelijk....
 
Myprotein heeft de prijzen weer lekker omhoog gegooid zie ik, dan kun je wel 40% korting geven:o.. 9 van de 10 deals zijn toch bullshit op zo'n dag als deze over het algemeen
 
Belsimpel.nl heeft ook vrij goede black friday deals.
 
De actie geld niet op combideals en lopende aabiedingen... Misschien daar iets van besteld?
Maar goed.. misschien is Ralf terug :roflol:
Ja heb het ondertussen ook gezien. Kwam dus inderdaad door dat er een product in mijn winkelmandje was dat al in aanbieding was.
 
10% korting bij simpleproducts.de > Black10

Net een Swiss bar besteld + paar nieuwe clamp collars. Wilde ik toch al hebben, maar scheelt nu toch weer een paar euro.
 
Back
Naar boven