Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeh die monster kon ik nu ook wel gebruiken 🤣
Die saus is zo lekker
Net weer 6 trays ingeslagen😃
Ik zou echt glazen bakjes gebruiken als je met enige regelmaat de magnetron gebruikt. Je hebt voortaan magnetron safe plastic bakje, maar als die beschadigd zijn werken die ook niet meer en een kras met een vork kan al genoeg zijn.
Ik gebruik die plastic bakjes van de ikea, die zijn bpa vrijIk zou echt glazen bakjes gebruiken als je met enige regelmaat de magnetron gebruikt. Je hebt voortaan magnetron safe plastic bakje, maar als die beschadigd zijn werken die ook niet meer en een kras met een vork kan al genoeg zijn.
Wel nee. Ik eet al jaren en jaren en plasticbakken die ik met de straling van de magnetron en ik heb geen idee of ze bpa zijn of niet en ik leef nog steeds.Ja moet mij er echt eens in verdiepen. Wat ik kut vind is dat ik 6 bakjes eet op een dag. Halve kast vol met mijn perfecte formaatjes 🙁
(tot nu toe dan)Dit is beetje verstand level “mijn oom rookt 2 pakjes dagelijks en is ook 110 jaar oud geworden”.Wel nee. Ik eet al jaren en jaren en plasticbakken die ik met de straling van de magnetron en ik heb geen idee of ze bpa zijn of niet en ik leef nog steeds.(tot nu toe dan)
Water uit de kraan is ook slecht voor je.
Te veel in zon zitten ook.
1 of andere microdeeltjes die je inademt ook.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Je zou eventueel ook nog de inhoud van je bakkie op een bord of een schaal kunnen kwamen voordat je het gaat bestralen.
Ja joh, of je hebt geluk of je hebt niet.Dit is beetje verstand level “mijn oom rookt 2 pakjes dagelijks en is ook 110 jaar oud geworden”.
Als jij elke dag 200 km pu naar huis vlamt wil ook niet zeggen dat je tegen een boom parkeert, maar je kans is wel hoger dan dat je langzamer rijd.
Nee dat is het nou juist, dat heb je niet. Het is gokken.Damage controle, waar je zelf de touwtjes in handen hebt kan je zelf sturen.
Ninja Creami??

Ooooooooooh.