MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
1762776357560331850696205587560.jpg
Gerookte kipfilet met volkoren bolletjes.
Het ruikt precies naar hema rookworst, erg lekker.

Ik zou echt glazen bakjes gebruiken als je met enige regelmaat de magnetron gebruikt. Je hebt voortaan magnetron safe plastic bakje, maar als die beschadigd zijn werken die ook niet meer en een kras met een vork kan al genoeg zijn.

Ik zou echt glazen bakjes gebruiken als je met enige regelmaat de magnetron gebruikt. Je hebt voortaan magnetron safe plastic bakje, maar als die beschadigd zijn werken die ook niet meer en een kras met een vork kan al genoeg zijn.
Ik gebruik die plastic bakjes van de ikea, die zijn bpa vrij

Ja moet mij er echt eens in verdiepen. Wat ik kut vind is dat ik 6 bakjes eet op een dag. Halve kast vol met mijn perfecte formaatjes 🙁

Ja moet mij er echt eens in verdiepen. Wat ik kut vind is dat ik 6 bakjes eet op een dag. Halve kast vol met mijn perfecte formaatjes 🙁
Wel nee. Ik eet al jaren en jaren en plasticbakken die ik met de straling van de magnetron en ik heb geen idee of ze bpa zijn of niet en ik leef nog steeds. :D (tot nu toe dan)
Water uit de kraan is ook slecht voor je.
Te veel in zon zitten ook.
1 of andere microdeeltjes die je inademt ook.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Je zou eventueel ook nog de inhoud van je bakkie op een bord of een schaal kunnen kwamen voordat je het gaat bestralen.

Wel nee. Ik eet al jaren en jaren en plasticbakken die ik met de straling van de magnetron en ik heb geen idee of ze bpa zijn of niet en ik leef nog steeds. :D (tot nu toe dan)
Water uit de kraan is ook slecht voor je.
Te veel in zon zitten ook.
1 of andere microdeeltjes die je inademt ook.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Je zou eventueel ook nog de inhoud van je bakkie op een bord of een schaal kunnen kwamen voordat je het gaat bestralen.
Dit is beetje verstand level “mijn oom rookt 2 pakjes dagelijks en is ook 110 jaar oud geworden”.

Als jij elke dag 200 km pu naar huis vlamt wil ook niet zeggen dat je tegen een boom parkeert, maar je kans is wel hoger dan dat je langzamer rijd.

Dit is beetje verstand level “mijn oom rookt 2 pakjes dagelijks en is ook 110 jaar oud geworden”.

Als jij elke dag 200 km pu naar huis vlamt wil ook niet zeggen dat je tegen een boom parkeert, maar je kans is wel hoger dan dat je langzamer rijd.
Ja joh, of je hebt geluk of je hebt niet.
Of je steekt een naald in je reet of je doet het niet :D
Als we gaan mierenneuken om een plasticbakkie...

• Like
Waarderingen: M!ke
Damage controle, waar je zelf de touwtjes in handen hebt kan je zelf sturen.

Damage controle, waar je zelf de touwtjes in handen hebt kan je zelf sturen.
Nee dat is het nou juist, dat heb je niet. Het is gokken.
Net als die oom van je de 2 pakkjes per dag rookt en 110 is geworden.
Dat had ook anders kunnen uitpakken en dan had die misschien amper de 30 gehaald.

Havermout, bosvruchten, cookies cream whey melk en amandelen.
20251111_073053.jpg

20251111_104814.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven