Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ontbijt
150 gram 5% rundvlees
1 ei
130 gram cor
100 gram Blauwe bessen
20251114_085920.jpg
Ik las eerst alle tekst en scrolde nog niet verder omlaag.
Dacht even dat je alles in 1 bak had gedaan joh :D
(misschien is het wel lekker eigenlijk)

Vind je dit niet duur en onpraktisch dat je met de macros van zon maaltijd rekening mee moet houden wat je de rest vd dag eet.

Het is een goede marketing truc van aanbieders om er de naam fit of cut/bulk aan vast te plakken waardoor vaak beginners ineens denken dat dit het geheim is.

Vind je dit niet duur en onpraktisch dat je met de macros van zon maaltijd rekening mee moet houden wat je de rest vd dag eet.

Het is een goede marketing truc van aanbieders om er de naam fit of cut/bulk aan vast te plakken waardoor vaak beginners ineens denken dat dit het geheim is.
Het kost 6,25 +- per maaltijd, is indd aan de prijs. Ik heb deze maaltijden voor zo nu en dan als ik niet ga koken of ergens anders verblijf neem ik er 2 of 3 mee. Ik heb alleen die met minder dan 20 gram vet uit gezocht, eiwitten en carbs redelijk gelijk, dus ergens anders een maaltijd een beetje aanpassen en ik kom aan de juiste macro's voor die dag. Kost geen tijd of stress. Ik heb ze allemaal al eens gehad dus weet waar ik aan moet passen. Ze staan ook in mijn app waar ik mijn voeding bij houd met alle macro's.

Laatst bewerkt:
Zeker een aanrader. 1 scoop esn stracciatella door je kwark en je kwark smaakt naar een chocola toetje.

IMG_4320.jpeg

Mc donalds betaal je je ook scheel 😝. Eten is sws mega duur tegenwoordig.
Lust je mac 👀

Ik bestel zelf kant en klare kip/rijst/broccoli van musclemeat en portioneer ik zelf de volume in bakjes. Heb ook de kant en klare volkoren pasta en magere rundergehakt

IMG_4321.jpegIMG_4322.jpegIMG_4323.jpeg
En als kcal aangepast worden is het x gram meer van dit of dat en met zon bakje loop je de hele dag te puzzelen met iets anders om het maar kloppend te kriigen.

Zijn nu in de aanbieding bij de appie. Komen nu wel echt goedkoop uit hoor

Terug
Naar boven