ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen zorgen het is niet wat je denkt wat het is..(hoewel ik geen idee hebt wat je denkt)

Dat klinkt heel lekker!Geen zorgen het is niet wat je denkt wat het is..(hoewel ik geen idee hebt wat je denkt)
Het is een heerlijke chocolade Creami met stukjes amandel, 85% chocolade en theelepel 100% pindakaas.![]()
Was die ook.
Ik heb geen creami apparaat helaas hahaWas die ook.
Alleen die brainfreezes.. oef.
Het is ongeveer hetzelfde recept als wat ik wel eens eerder gepost hebt.
Als je hem zou willen hebben wil ik hem best wel nog eens droppen hier.
Ahh.
Kijk je uit dat je lens niet vies word

Haha wat denk je wat voor worst dat is?Zo het ontbijt is ook weer gebakken voor morgenochtend.
6 van deze lekkere zelfgemaakte beukers.
![]()
Kijk je uit dat je lens niet vies word![]()
Ziet eruit als een close up van frolic 🤣Zo het ontbijt is ook weer gebakken voor morgenochtend.
6 van deze lekkere zelfgemaakte beukers.
![]()
Ssst joh niet gelijk al mijn geheimen hier vrijgeven.
)Ja inderdaad🤣🐶
Klinkt goed! Denk alleen dat er weinig van overblijft als ik alles gluten en lactosevrij moet maken🫢 maar kan weleens wat proberen!Ahh.
Als je een redelijke blender zou hebben zou je dit kunnen maken misschien?
![]()
Je zou de jello pudding vervangen door klop pudding en de whey kwa merk en smaak maakt niet zoveel uit. Dat was gewoon het gene wat ik dat moment had.
Ja ik doe altijd havermout in de blender, beetje amandelmelk, eitje en schep whey erdoor (en kaneel). Maar ipv havermout kun je ook gewoon normale mix gebruiken met whey denk. Of whey-drip er overheen ipv door het beslagTrouwens die proteine pannekoekenmix kan je toch gewoon zelf maken met een schep whey er door? Wil ik vanavond eens even proberen
Tuurlijk wel. Dat gaat je vast wel lukken. Dit soort proteine fluff (wat het eigenlijk is) bestaat al heel erg lang en is eigenlijk net zoals een soort van pannenkoek.Klinkt goed! Denk alleen dat er weinig van overblijft als ik alles gluten en lactosevrij moet maken🫢 maar kan weleens wat proberen!
Ja ik doe altijd havermout in de blender, beetje amandelmelk, eitje en schep whey erdoor (en kaneel). Maar ipv havermout kun je ook gewoon normale mix gebruiken met whey denk. Of whey-drip er overheen ipv door het beslag
30mg melatonine? Heb je dat wel goed👻Pre bed
5 eieren
100ml ei wit
20gr 85% cacao
2 sneden brood (normaal niet, maar fruit was overdag op)
Scoop gefermenteerde groente
Sleep stack
400mg magnesium b
20mg zink
Half uur voor slapen 30mg melatonine
5iu gh (hele dag dosis)
10iu lantus
![]()
Iherb kost melatonine niet veel meen 350 10mg tabs voor 15/20€ en heb je ook snel/langzaam werkende + smaakjes. Zou je kruidvat sheepz halen ben je elke maand denk wel 100€ kwijt. Ik heb ook wel echt zieke dromen op deze dosering en mijn diepe slaap score is 40%+ daar waar de meeste 15/20% vd totale slaaptijd als norm hebben.