XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Maaltijd nr.3 op mijn rustdag.
nr3.png

Ik heb geen creami apparaat helaas haha
Ahh.
Als je een redelijke blender zou hebben zou je dit kunnen maken misschien?
icecream.png

Je zou de jello pudding vervangen door klop pudding en de whey kwa merk en smaak maakt niet zoveel uit. Dat was gewoon het gene wat ik dat moment had.

Trouwens die proteine pannekoekenmix kan je toch gewoon zelf maken met een schep whey er door? Wil ik vanavond eens even proberen

Ahh.
Als je een redelijke blender zou hebben zou je dit kunnen maken misschien?
icecream.png

Je zou de jello pudding vervangen door klop pudding en de whey kwa merk en smaak maakt niet zoveel uit. Dat was gewoon het gene wat ik dat moment had.
Klinkt goed! Denk alleen dat er weinig van overblijft als ik alles gluten en lactosevrij moet maken🫢 maar kan weleens wat proberen!

Trouwens die proteine pannekoekenmix kan je toch gewoon zelf maken met een schep whey er door? Wil ik vanavond eens even proberen
Ja ik doe altijd havermout in de blender, beetje amandelmelk, eitje en schep whey erdoor (en kaneel). Maar ipv havermout kun je ook gewoon normale mix gebruiken met whey denk. Of whey-drip er overheen ipv door het beslag

Klinkt goed! Denk alleen dat er weinig van overblijft als ik alles gluten en lactosevrij moet maken🫢 maar kan weleens wat proberen!

Ja ik doe altijd havermout in de blender, beetje amandelmelk, eitje en schep whey erdoor (en kaneel). Maar ipv havermout kun je ook gewoon normale mix gebruiken met whey denk. Of whey-drip er overheen ipv door het beslag
Tuurlijk wel. Dat gaat je vast wel lukken. Dit soort proteine fluff (wat het eigenlijk is) bestaat al heel erg lang en is eigenlijk net zoals een soort van pannenkoek.
Zolang je een goede basis hebt kan je er van alles ingooien wat je maar wil.

Pre bed

5 eieren
100ml ei wit
20gr 85% cacao
2 sneden brood (normaal niet, maar fruit was overdag op)
Scoop gefermenteerde groente

Sleep stack
400mg magnesium b
20mg zink
Half uur voor slapen 30mg melatonine
5iu gh (hele dag dosis)
10iu lantus

image.jpg

Pre bed

5 eieren
100ml ei wit
20gr 85% cacao
2 sneden brood (normaal niet, maar fruit was overdag op)
Scoop gefermenteerde groente

Sleep stack
400mg magnesium b
20mg zink
Half uur voor slapen 30mg melatonine
5iu gh (hele dag dosis)
10iu lantus

image.jpg
30mg melatonine? Heb je dat wel goed👻

30mg melatonine? Heb je dat wel goed👻
Iherb kost melatonine niet veel meen 350 10mg tabs voor 15/20€ en heb je ook snel/langzaam werkende + smaakjes. Zou je kruidvat sheepz halen ben je elke maand denk wel 100€ kwijt. Ik heb ook wel echt zieke dromen op deze dosering en mijn diepe slaap score is 40%+ daar waar de meeste 15/20% vd totale slaaptijd als norm hebben.

Melatonine heeft naast een betere slaap en dus herstel ook meerdere voordelen. De dosis die de meeste mensen als “normaal” beschouwen is nog achterhaald, idem dito met creatine, magnesium, d3 etc.

Terug
Naar boven