XXL Nutrition

post workout in de cut

niet vet worden?

Wie denk je dan dat de plank mis slaat?

Je gaat heus evenveel progressie maken als je 6 goeie maaltijden over de hele dag eet...
Als het doel idd vet verliezen dan zeg ik: cut the fast Crabs! ;)

Glycogeen voorraad bijvullen is prima, 1 probleem is dat wanneer je te veel van het goede neemt tewijl insuline nog hoog zit, dan is de rest overvoorraad --> dus vetopslag en daar gaat je doel dan. :rolleyes:

Glycogeen voorraad bijvullen is prima, 1 probleem is dat wanneer je te veel van het goede neemt tewijl insuline nog hoog zit, dan is de rest overvoorraad --> dus vetopslag en daar gaat je doel dan. :rolleyes:

idd; en meeste overdrijven daarin toch wel sterk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht eerder aan BCAA voor de training en EAA erna :)

Om het even over wielrennen te hebben. Voor die renners is dat niet een superzware prestatie, alleen in de slotfase.
Kijk beter eens naar een tijdrit. Daar nemen ze ook niet nog wat suikers. Ook na de rit gaan ze niet meteen eten enzo. Pas als ze wat later in hun hotel zijn, gaan ze zwaar wreten :)

Eten in een tijdrit is natuurlijk lekker gestroomlijnt he

niet vet worden?

Wie denk je dan dat de plank mis slaat?

Je gaat heus evenveel progressie maken als je 6 goeie maaltijden over de hele dag eet...

Idd niet vet worden maar ook geen spieren verliezen! Die kans is bij jou zeker aanwezig en helemaal als je flink onder onderhoud gaat eten..

En juist in de bulk hoef je geen snelle suikers aan te vullen omdat je in de bulk BOVEN je onderhoud eet wat betekent dat alles in overmaat aanwezig is! Wat niet in de cut is...

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Als je bedoeld teveel bijvoorbeeld dextrose tot je neemt na een training heb je gelij!k dan ga je pieken en overtollige is opslag ( niet meteen vet maargoed )

Maar pak je wel de goede hoeveelheid heb je geen piek en geen vetopslag dus ik zeg GEEN probleem

En even nog iets in een cut je insuline al hoog hebben voor je je snellere carbs krijgt lijkt me erg sterk he

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

idd; en meeste overdrijven daarin toch wel sterk.

Ja maar overdrijf je niet ben je juist erg goed bezig en kun je je spieren goed beschermen!

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Ik dacht eerder aan BCAA voor de training en EAA erna :)

Om het even over wielrennen te hebben. Voor die renners is dat niet een superzware prestatie, alleen in de slotfase.
Kijk beter eens naar een tijdrit. Daar nemen ze ook niet nog wat suikers. Ook na de rit gaan ze niet meteen eten enzo. Pas als ze wat later in hun hotel zijn, gaan ze zwaar wreten :)

Ik zeg ook niet dat je complete maaltijden naar binnen moet schuiven na je training ik zeg zorg voor snelle suikers zoals een aatje, gatorade, druivensuiker, etc. etc.

Oh nee dus jij denkt dat echt dat die mannen geen suikers tot zich nemen na zon wedstrijd? die eten pas 1 tot 2 uur later tot ze keer aan kunnen schuiven bij het hotel yeah right forget it!

Terug
Naar boven