AndroidHealthClinic

Post workout maaltijd

Leeman

Freaky Bodybuilder
Waardering
90
Lengte
Massa
43kg
Vetpercentage
ik zit al een tijdje te kloten met mijn maaltijd na het trainen. ik had in mijn nieuwe voedingsschema volkoren macaroni gestopt met ei, maar ik vond t echt totaal niet te vreten. nu ben ik nooit zo heel moeilijk met voeding, maar dit leek net sponzige plastic wat ik naar binnen aan het gooien was.

ik eet geen brood meer, zal ik tijdens deze maaltijd gewoon volkorenbrood met kipfilet en kwark en/of ei kunnen eten?

iemand suggesties verder?

Zilvervliesrijst of basmatti rijst met kip, een eitje of 2-3 en een handje groente ;) Smaakt altijd.

Ik vind overigens die volkoren macaroni erg lekker met Tonijn erdoor en een beetje tomaten ketchup (die van heinz bevat geen kleur-smaakstoffen en conserveringsmiddelen) :)

• Topic Starter Topic Starter
ik eet voor de rest al zoveel rijst, vandaar dat ik dat er niet in krijg ook nog s na de training. noodles is een beetje te vreten?

Spagetie, maar dat is een beetje het zelfde als maccaroni..

Pannenkoeken met extra eiwitten ook goed te doen. (gewoon koud kan je ze van te voren klaar maken)

Bij de AH hebben ze biologische volkoren penne.
Heb je een wat groter volume om op te kauwen.
Errug lekker met een blikje tonijn, stukjes paprika, komkommer, rode ui en een beetje
Remia frites-lijn.

penne? :dunno:

:D Heet ook wel penne rigate.
Pastavorm: soort kokertje van ong. 3 cm, doorsnee 1 cm en schuin
afgesneden zijkanten.
Ligt bij AH gewoon in hetzelfde schap als de pasta van Grand Italia
(ie heeft trouwens ook volkoren penne maar ik vind de smaak niet lekker).
De biologische is gewoon van het AH merk zelf.

mmm jammer dat ik totaal niet bij een AH in de buurt woon. s kijken wat er bij deen en dirk van de broek ligt :D thnx voor je support hier trouwens

Zou geen hele ei nemen de maaltijd na het trainen, zit nogal veel vet in. Je wilt in je post workout maal juist carbs+eiwit hebben. Zou gaan voor rijst met kip en groenten.

Terug
Naar boven