Fitness Seller

Pot eiwit mee naar buitenland.

Frenkpie zei:
hmm.. ik had het er net over met m'n moeder maar ze zei dat ik het beste nix mee kon nemen naar turkije want ik heb dan grote kans om me koffer op te moeten doen en de zak met muesli in te leveren... had te maken met t overbrengen van ziektes en infecties?

Iemand al es op vakantie geweest naar turkije en eten meegenomen in de koffer zonder problemen?

Ik had een appeltje over toen ik naar San Fransisco ging... toen ik hem liet zien aan de stewardess met de vraag of ik die gewoon mee kon nemen keek ze ernaar alsof het zwaar vervuild chemisch afval was.... big no-no. (Maar goed, dat waren Amerikanen, die houden wel van overdrijven)

Neem een pot mee in me hand bagage en 2 potten amino caps. Als zew moeilijk gaan doen dan laat ik ze het etiket zien. aangezien alle spanjolen amper engels spreken en al helemaal geen nederlands kunnen lezen zal ik wat bewegingen moeten maken om het duidelijk te maken dus drink beweging maken en dan paar biceps poses doen ofzo :D

Juriaan zei:
Neem een pot mee in me hand bagage en 2 potten amino caps. Als zew moeilijk gaan doen dan laat ik ze het etiket zien. aangezien alle spanjolen amper engels spreken en al helemaal geen nederlands kunnen lezen zal ik wat bewegingen moeten maken om het duidelijk te maken dus drink beweging maken en dan paar biceps poses doen ofzo :D

hehe :D

Juriaan zei:

Dan zullen ze denken dat het tren poeder is oid wat je wil importeren, je weet toch wat normale mensen van bb denken... :o

Juriaan zei:

Een smokkelaar met veel lef zou van pure coke, tabletten kunnen laten drukken en op de wijze zoals jij beschrijft de douane passeren... :D

Maw denk dat ze moeilijk gaan doen!

Juriaan zei:

Jeetje, is het zooo moeilijk om een zinnetje Spaans uit je hoofd te leren:

Esto es la proteína, usted imbécil, me da músculos grandes grandes.

:D (oid)

Zou het gewoon niet gokken. Na een week verlies je toch bijna niks!
Eet gewoon een keer lekker wat je wil, zit er allemaal weer zo aan!

:roflol: :roflol: :roflol:

You must spread some Reputation around before giving it to wazzup again.

Je kan altijd even de douane bellen van te voren en info vragen.
Echter ik weet dat proteine in Turkije niet naar binnen komt.
Verder zou ik me niet druk maken als je het toch wilt proberen, echter zorg wel dat je nieuwe (afgesloten, ongeopende) potten invoert.

2hard2die zei:
Verder zou ik me niet druk maken als je het toch wilt proberen, echter zorg wel dat je nieuwe (afgesloten, ongeopende) potten invoert.

Meen je dat nou? Was van plan gewoon whey/dextrose, zma capsules en vendetta mee te nemen, maar was nav dit topic al van plan bij de douane te informeren.

2hard2die zei:

En als je dan terug komt, dan moet je dus voor die tijd je pot leeg hebben anders moet je met een geopende pot terug. Dat word nog flink shakes zuipen als je maar een week gaat.

Dextrose kan wel. Het beste is dan meteen veel mee te nemen, 2kg in zo'n grote luchtdichte zak. Het beste kan je dan ook nog een gouden ketting omdoen, zonnerbril om en zenuwachtig rondlopen bij de douane.

Prettige vakantie :thumbs:

ik ga op vakantie en neem mee:

n 4 kilozak casseine-eiwitten smaak aardbei
2 kilopot wei-eiwit vanille
750 gram wei-eiwit banaan
vloeibare amino's voor aan de bar
1 weightgainer 3 kilo banaan
1 weightgainer 1 kilo aardbei
1 potje nitrous
1 pot vendetta
een bus aminozuren
1 pot stack 2
lijnzaadolie (ook in koelbox)
pot creatine van 300 gram
200 gram glutamine
240 capsules BCAA's
een tal shakebekers
ingevroren biefstukken en kipfilets in mn koelbox
11 kilo havermout, 3 pakken cornflakes en 4 halve broden voor de refeed (waarschijnlijk wordt dat een bezorging per post)
2 dozijn kalkoenfilet
6 kilo magere kwark
en een theelepel om alles af te wegen

en nu nog kijken hoe ik mn kleding en de rest van mn spullen mee moet nemen:dunno:

maw, geniet toch lekker van die vakantie, ok, je bent bangwat massa in te leveren maar dat is r toch binnen no-time weer aan..

genieten moet je doen daar, dus lekker ijscos eten als je zin hebt, op de hoek vette hap kopen en niet teveel druk maken om je eiwitten..daar heb je de weken, wat maanden daarna wel weer om je druk over te gaan maken

enieg wat ik meenam waren multi's en probiotica
je zou evt kunnen denken om amino's mee te nemen maar verder zou ik zeggen, geniet ervan nu t nog kan
eenmaal thuis mag je weer aan de bak

Extend zei:
Espi, ik dacht dat 80% caseine was en 20% whey? Niet andersom? Correct me if Im wrong..
Bedankt.. je hebt volkomen gelijk.. ik had me in de haast verschreven!

De post is gecorrigeerd!

De reden waarom eipoeders niet gezond zijn is dat de oxydatie van het eigeel (miss ook van eiwit?) door blootstelling aan zuurstof minder gezonde stofjes oplevert. In het boek van de Eades (Protein Power Life Plan www.eatprotein.com ) wordt er uitgebreid bij stilgestaan .. hier is een link.
[Link niet meer beschikbaar]
De bewuste passage, die ook over eibereiding gaat.
Avoid eating lipid peroxides and cholesterol peroxides. Remember, one of glutathione's primary jobs is to destroy peroxides before they can cause any damage, and whenever a peroxide is destroyed, a glutatnione molecule is neutralized. \we p0roduce plenty of our own peroxides that require destruction without bringing any on board via our diet. Those that we consume deplete our glutathione. Where do we get lipid peroxides in the diet? All kind of places, some obvious, some not so obvious. One common source is scrambled eggs. Egg yolks containe a large amt of cholesterol that is easily oxydized when subjected to heat and air. When we scramble eggs we break the yolk and expose the cholesterol to both heat and air, producing a slurry of cholesterol peroxides. Although for Hedonists and Dilettantes an occasional omelet will do little harm, we recomend that most of the time you adopt a Purist approach and eat your eggs poached, boiled or fried in such a way that the yolks remain intect. En dan zeggen ze nog dat eipoeder dus een big :no: is en dat dat ook in koekjes en andere banketprodukten zit verwerkt met uiteraard de kankerverwekkende transvetzuren (margarines).

Sindsdien stoom ik de eieren gaar. Aan de ene kant bakken en de bovenkant wordt gaargestoomd. Geen of bijna geen omeletten meer en ZEKER geen eipoeder.

• Topic Starter Topic Starter
mja jezus. dan kun je overal wel rekening mee houden. Je krijgt echt overal ziektes van tegenwoordig.

KaLe zei:
mja jezus. dan kun je overal wel rekening mee houden. Je krijgt echt overal ziektes van tegenwoordig.

leven is nu eenmaal dodelijk :)

Dood ga je toch, het gaat erom wat je tot die tijd doet. Een beetje gezond verstand doet wonderen.

Terug
Naar boven