- Waardering
- 1
MMMmelk is goed voor elkWakaera zei:Whipppieee, nog een bewijs dat melk goed is, want espi zegt het![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MMMmelk is goed voor elkWakaera zei:Whipppieee, nog een bewijs dat melk goed is, want espi zegt het![]()

Frenkpie zei:hmm.. ik had het er net over met m'n moeder maar ze zei dat ik het beste nix mee kon nemen naar turkije want ik heb dan grote kans om me koffer op te moeten doen en de zak met muesli in te leveren... had te maken met t overbrengen van ziektes en infecties?
Iemand al es op vakantie geweest naar turkije en eten meegenomen in de koffer zonder problemen?

Extend zei:Espi, ik dacht dat 80% caseine was en 20% whey? Niet andersom? Correct me if Im wrong..
Juriaan zei:Neem een pot mee in me hand bagage en 2 potten amino caps. Als zew moeilijk gaan doen dan laat ik ze het etiket zien. aangezien alle spanjolen amper engels spreken en al helemaal geen nederlands kunnen lezen zal ik wat bewegingen moeten maken om het duidelijk te maken dus drink beweging maken en dan paar biceps poses doen ofzo![]()

Juriaan zei:Neem een pot mee in me hand bagage en 2 potten amino caps. Als zew moeilijk gaan doen dan laat ik ze het etiket zien. aangezien alle spanjolen amper engels spreken en al helemaal geen nederlands kunnen lezen zal ik wat bewegingen moeten maken om het duidelijk te maken dus drink beweging maken en dan paar biceps poses doen ofzo![]()

(oid)2hard2die zei:Je kan altijd even de douane bellen van te voren en info vragen.
Echter ik weet dat proteine in Turkije niet naar binnen komt.
Verder zou ik me niet druk maken als je het toch wilt proberen, echter zorg wel dat je nieuwe (afgesloten, ongeopende) potten invoert.
2hard2die zei:Je kan altijd even de douane bellen van te voren en info vragen.
Echter ik weet dat proteine in Turkije niet naar binnen komt.
Verder zou ik me niet druk maken als je het toch wilt proberen, echter zorg wel dat je nieuwe (afgesloten, ongeopende) potten invoert.

Bedankt.. je hebt volkomen gelijk.. ik had me in de haast verschreven!Extend zei:Espi, ik dacht dat 80% caseine was en 20% whey? Niet andersom? Correct me if Im wrong..
is en dat dat ook in koekjes en andere banketprodukten zit verwerkt met uiteraard de kankerverwekkende transvetzuren (margarines). KaLe zei:mja jezus. dan kun je overal wel rekening mee houden. Je krijgt echt overal ziektes van tegenwoordig.

Get big, or die tryinKaLe zei:mja jezus. dan kun je overal wel rekening mee houden. Je krijgt echt overal ziektes van tegenwoordig.