Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

moet me bureau is gaan verbouwen ofzo..Adema zei:Btw, extreme is fnatic geworden; fnatic.lauke heeft vorige week GGL de 1on1 tournament gewonnen en daarmee 100.000 dollar gewonnen...
Frenkpie zei:pijltjestoets.
mijn binds:
enter: rocket
shift: shock
delete: flak
page down: pulse
backspace: snipe
en dan autoswitch off. en weapon hidden... zodat ik geen irritant wapen voor me neus heb.
maar mijn bureau is k*t.. ik kan niet lekker gamen zonder last te krijgen van me schouder..moet me bureau is gaan verbouwen ofzo..

dr. Gonzo zei:Die kerels die van games hun beroep hebben gemaakt spelen ook acherlijk veel. Zo'n lauke traint waarschijnlijk 8 uur per dag. Al jarenlang.

Maar die kerel schopte hard kont. Hij heeft mij beter leren UT'en. Op den duur maakte ik hem bijna in met 1on1, scheelde 2 puntjes ofzo. Ik dacht dat ik zelfs een keer hem had ingemaakt. CTF vond ik altijd leuker, omdat het daar niet zozeer op powerup/weapon control neerkomt, maar op teamplay. De een is attacker, de anweer defender, midfielder etc. Ik deed altijd defend/midfield omdat ik aanvallend niet zo goed ben, maar wel heel goed de basis kan verdedigen.