MuscleMeat

Potje Unreal Tournament met DBB'ers?

62.194.87.224

dit si zijn ip.. JOINEN !

Christes, die frenk is goed. Rob trouwerns ook.

Ik deed mee voor spek en bonen :(
Spelen jullie enemy territory? Mijn zelfvertrouwen heeft een boost nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Mja was een aardig potje maar die klote Frenk is zo verdomme's goed :( Ik wil teamgame en dan wil ik in 1 team met die aap! :)

yeah ! TDM is gaaf !! en dan de echte CUP settings aan:

Weapon stay (WS) = off
Friendly fire (FF = on
PU's = on
redeemer = off

en dan raggen :D

vooruit nog een screenshotje:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb nog wel wat tips:

type dit in console:

set input m showscores | onrelease showscores

- wanneer je M indrukt, laat ie de scores zien en als je loslaat verdwijnt ie weer. Wanneer je dan bijv. de shield pakt. Tel je er gewoon 55 sec bij. En die tijd onthoud je dan. Je checkt onder het gamen dan de scores ff en wanneer het bijna tijd is ga je alweer naar de shield.

zo kun je de shield "locken" :)

(dat heb ik nu nog niet gedaan.. maar ga dat wel weer instellen, scheelt veel.)

- probeer altijd te vluchten als je zeker weet dat je in nadeel bent: ga dus niet in Deck16 met een piston, iemand aanvallen die een shield met shockrifle heeft.. dat is gewoon kamikaze :)
- zorg dat je voldoende goede wapens hebt verzameld en wat shields/armor hebt voor je gaat jagen op anderen. vermijd aanvallen en ga eerst jezelf "opladen"

als julli enog een potje spelen post de ip dan :)

als je nog eens gaat spelen , post maar het ip weer :)

btw, de laatste patch is ut2003 - 2225 he ?

wij spelen UT 99 met patch 4.36 :D

Btw, extreme is fnatic geworden; fnatic.lauke heeft vorige week GGL de 1on1 tournament gewonnen en daarmee 100.000 dollar gewonnen...

Jah idd Frenk ik ben zelf ook altijd te greedy zeg maar. Dan loop ik daar met een pistol rond en dan toch proberen iemand te killen die een minigun vast heeft. Maar ik moet ook nog ff alle guns op makkelijke knoppen zetten enzo. Wapen wisselen kost nu nog veels te veel tijd en ik druk nog veels te vaak de verkeerde knop in.

Gebruik jij eigenlijk de pijltjes toetsen om te lopen of de letters?

pijltjestoets.

mijn binds:

enter: rocket
shift: shock
delete: flak
page down: pulse
backspace: snipe

en dan autoswitch off. en weapon hidden... zodat ik geen irritant wapen voor me neus heb.

maar mijn bureau is k*t.. ik kan niet lekker gamen zonder last te krijgen van me schouder.. :( moet me bureau is gaan verbouwen ofzo..

Adema zei:
Btw, extreme is fnatic geworden; fnatic.lauke heeft vorige week GGL de 1on1 tournament gewonnen en daarmee 100.000 dollar gewonnen...

lauke.. hehehe daar heb ik vroeger nog welles 1on1's tegen gedaan.. hij was toen al veel beter dan ik (was in mijn topjaren).

ik was toen beter dan dat ik nu ben.. en toen kickte lauke mijn ass met 0-15 oid... kun je nagaan wat voor een niveau die gasten spelen.. bijna 100% flawless..lauke moet bijna millionair zijn denk ik.. die gast wint echt ****ing veel geld

Frenkpie zei:
pijltjestoets.
mijn binds:
enter: rocket
shift: shock
delete: flak
page down: pulse
backspace: snipe
en dan autoswitch off. en weapon hidden... zodat ik geen irritant wapen voor me neus heb.
maar mijn bureau is k*t.. ik kan niet lekker gamen zonder last te krijgen van me schouder.. :( moet me bureau is gaan verbouwen ofzo..

Jah ik gebruik ook pijltjes. Heb nu:

enter: best weapon (shock)
page down: snipe
end: minigun
del: rocket
page up: pulse
home: flack
contr: jump
shift: bukken
num 0: previouw weapon
del: next weapon

Maar die laatste 2 kan ik beter gewoon guns onder zetten denk ik.

Damnit ik ga weer helemaal verslaafd raken aan dit rot spel. Frenk als ik mijn school niet af maak is het verdomme jou schuld! :mad: ;)

Krijg trouwens ook beetje last van lichaam door gamen. Ook een pomp in de onderarmen van het hard drukken op toetsenbord haha.

sorry rob :D

nog wat knoppen:
middle mouse > jump
ctrl > duck

that's it eigenlijk.. verder gewoon snel bewegen en goed aimen ;)

als je wilt wil ik wel ff 1on1 doen.. miss dat ik je nog het e.e.a. kan leren :)

Die kerels die van games hun beroep hebben gemaakt spelen ook acherlijk veel. Zo'n lauke traint waarschijnlijk 8 uur per dag. Al jarenlang.

Zullen we nu een potje doen?

dr. Gonzo zei:
Die kerels die van games hun beroep hebben gemaakt spelen ook acherlijk veel. Zo'n lauke traint waarschijnlijk 8 uur per dag. Al jarenlang.

die kerel zit op de UNI in eindhoven.. dus hij zal vast wel meer dingen doen ;)

Als we het toch over DM hebben... Kent niemand de Mystery Clan? .Mc.
Daar zat zo'n knakker bij... .Mc.DeMoN
Goddamn die kerel schopte kont. In de tijden dat ik DM deed kon ik aardig goed meekomen met 1on1, maar die gast maakte me echt finaal af. Stond ook 1e in de DM 1on1 ladder voor heel lang.

Ze hadden ook nog zo'n member .Mc.EuthAnasiA. Die kerel speelde UT met zijn joystick :roflol: Maar die kerel schopte hard kont. Hij heeft mij beter leren UT'en. Op den duur maakte ik hem bijna in met 1on1, scheelde 2 puntjes ofzo. Ik dacht dat ik zelfs een keer hem had ingemaakt. CTF vond ik altijd leuker, omdat het daar niet zozeer op powerup/weapon control neerkomt, maar op teamplay. De een is attacker, de anweer defender, midfielder etc. Ik deed altijd defend/midfield omdat ik aanvallend niet zo goed ben, maar wel heel goed de basis kan verdedigen.

Mijn binds:
Om te lopen: wasd
ctrl = shock rifle
alt = flack
q = rocket launcher
e = minigun
shift = sniper

Zo heb je de beste guns dichtbij.

middlemouse = jump, maar dat ligt aan je muis. die mx1000 muis die ik heb is gewoon ruk om dat wieltje als jump te gebruiken. vroeger had ik gewoon een 3knops balletjesmuis en daar ging het perfect mee.

weapon = hidden en m'n hud maak ik zo klein mogelijk en doorzichtig.

Ik stel voor dat iedereen ff patch 451 installeert over 439

Meeste servers tegenwoordig zitten ook op 451.
Ook alle innoxx packs en bonuspacks enzo. Wel handig :)

439? ik heb gewoon 436.. kan overal op spelen :)

ok ik heb ook 451 .. is denk ik geen officiele patch. maar zal wel een aantal bugs oplossen die nog in 436 zaten. marc heb je een URL waar mensen dit kunnen downloaden?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven