XXL Nutrition

Power pct

ben erg benieuwd,post je ook waardes before/after

• Topic Starter Topic Starter
Enige wat voor mij nu telt is dat mijn rozijnen groter worden dan de 1,5cm die ze nu zijn

hahaha....peultjes bedoel je .... ja snap ik...
daar heb ik nog geen last van.....

ga me is ff inlezen in dat artikel

wil mijn eigen test.....zsm wee rop normale waardes hebben

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

maar wellicht toch interessant om te posten,om te kijken wat het doet bij jouw als individue....na zo'nlange kuur en natuurlijk de POWER PCT

30€/dag - holy ****ing shit!!

enfin ja, als het doet wat het moet doen.....

hou ons op de hoogte maat

Succes kriel. Jammer dat je zo gevoellig bent voor testiculaire atrofie. Niks mis met lang "on" zijn.

ja maar zodra ze een tijdje op de normale grote zijn,ga ik op HRT/TRT 100mg pw

zou een goede pct zijn

eerste 2 weken;
75 iu HMG 5/2
200 iu HCG 5/2
20 mg nolvadex ED
20 mg aromasin ED
volgende 4 weken
20 mg nolvadex ED
20 mg aromasin ED

of is dit overkill

Al dat geld erin pompen martin.. we weten toch allemaal dat jij nooit meer hersteld :roflol:

Succes kerel.. houd ons op de hoogte

Al dat geld erin pompen martin.. we weten toch allemaal dat jij nooit meer hersteld :roflol:

Succes kerel.. houd ons op de hoogte

het menselijk lichaam past zich altijd aan. hij komt er wel door.

ik vind het trouwens geen grappige post zoiets.

Geloof me .. martje lacht er wel om..

ja maar zodra ze een tijdje op de normale grote zijn,ga ik op HRT/TRT 100mg pw

teneerste veel succes kriel

ben je niet bang straks als je inderdaad op HRT/TRT dosis zit dat ze niet weer terug krimpen

zit zelf al meer dan een jaar op HRT/TRT wel noodgedwongen want ik maak zelf nada meer aan (ik heb n.l hypogonadisme)

mijn testikels zijn ook maar rozijntjes zoals jij ze noemt
ik heb dit met mijn endo besproken maar die zei als je gevoelig bent voor atrofie heb je dit ook met klein doseringen zodra er extern wat wordt toegediend beginnen ze gelijk al te reageren

nou heb ik een geluk dat ze niet meer op normale grote hoeven te komen omdat ik mijn leven lang aan de test moet zitten maar volgens mij is dit voor jou niet aan de orde of je moet er zelf voor kiezen

hoe sta jij daar tegenover

Ik reageer altijd erg sterk op exogen toegediende middelen. Dus atrofie is bij mij al bij week 4-5 aan de orde.

Ik heb wel ondertussen wat HCG gezet,maar dan zijnze weer een paar dagen goed op formaat,maar zodra je ''actief'' bent krimpen ze weer.

Moet ook zeggen dat ik op hcg goed reageer,en in mijn PCT altijd redelijk terug op formaat ben. Maar HMG/HCG wil ik eens graag geprobeert hebben.

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Geloof me .. martje lacht er wel om..

Ben diep bedroeft frank

Maak ik wel goed (K)

Kriel zet je tijdens de bridge geen hcg?

bridge?

hij bedoeld de 100 mg tot je dood:D

oh dat,ja zal samen met HMG zijn,eens in de zoveel tijd

Terug
Naar boven