Knappe vent
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
oh dat,ja zal samen met HMG zijn,eens in de zoveel tijd
Eens in de zoveel tijd? Noem eens een tijdspanne?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh dat,ja zal samen met HMG zijn,eens in de zoveel tijd
ik ga nu mijn laatste week met hcg/hmg in. Ze zijn klein,maar wel kogelrond,dus er wordt daarbeneden hard gewerkt. Dan nog zeker tot aan mijn vakantie clomid en "nolvadex">nolva erin.....klein tijdje rust,dan alleen nog mar op 100mg test E pw,kijken hoe mijn testikels zich houden. Heb gekke dingen meegemaakt met testkels,zijn altijd weer ''redelijk'' normaal terug gekomen.
Veel last van erecties overgens,zeker smorgens,das goed teken.
beetje off-topic maar gebruik je wel eens oxymetholon>Oxy kriel?Ik ben er weer eens mee bezig maar dat is niet normaal hoe dat spul onderdrukt. Zelfs met 1200mg test ernaast heb ik meestal nog geen zin in coïtus .Heb jij dat ook zo fel met oxymetholon>oxy?

ik ga nu mijn laatste week met hcg/hmg in. Ze zijn klein,maar wel kogelrond,dus er wordt daarbeneden hard gewerkt. Dan nog zeker tot aan mijn vakantie clomid en nolvadex>nolva erin.....klein tijdje rust,dan alleen nog mar op 100mg test E pw,kijken hoe mijn testikels zich houden. Heb gekke dingen meegemaakt met testkels,zijn altijd weer ''redelijk'' normaal terug gekomen.
Veel last van erecties overgens,zeker smorgens,das goed teken.
ik had daar eerlijk gezegd geen last van. liep 500mg test naast. "oxymetholon">oxy was 50mg/dag, gesplit in halve tab s morgens en halve s avonds.
"oxymetholon">oxy is wel een raket voor massa als je er geen t**ten van krijgt
---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------
denk je dat de HMG op zichzelf iets zou doen, of enkel te gebruiken icm HCG?
waarom doe je niet een tijdje Primo op laag pitje, dat ondedrukt naar t schijnt niet onder 200mg/week
laat gewoon je handel daarbeneden recuperen maat
ik had daar eerlijk gezegd geen last van. liep 500mg test naast. "oxymetholon">oxy was 50mg/dag, gesplit in halve tab s morgens en halve s avonds.
"oxymetholon">oxy is wel een raket voor massa als je er geen t**ten van krijgt
---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------
denk je dat de HMG op zichzelf iets zou doen, of enkel te gebruiken icm HCG?
waarom doe je niet een tijdje Primo op laag pitje, dat ondedrukt naar t schijnt niet onder 200mg/week
laat gewoon je handel daarbeneden recuperen maat
"oxymetholon">oxy is eerder een waterbom
voor mij ook nooit meer is goed voor agressie en kracht, maar je fysiek gaat ten onder,wel nooit last van libido gehad tijden "oxymetholon">oxy-"deca-durabolin">deca-test
heb van 50 tot 100mg ed gebruikt