AndroidHealthClinic

Power pct

• Topic Starter Topic Starter
Zo verwacht mijn HMG deze week.

Ondertussen,week verder,clomid,nolva en HCG. Morgen mijn nw HCG ronde. Mocht de HMG te laat zijn,dan zal ik hem toch een week inlassen met HCG,wil weten wat het doet. Testikels zijn iets voller,maar zeker niet wat ze moeten zijn.....maar ja pas week 1

Zo ben nu aantal dagen verder met hmg en hcg.............spul doet zeer goed zijn werk

Mart, waarom pak je een pct als je toch met hrt begint. Vangt die hrt de klap niet op

Nee heb tijd hrt gedaan, maar werd slechter. Had bijna nix meer.

Op welke dosering dan?

250 per 14 dagen

Das geen shit.
Maar wat als ze weer normaal grootte zijn?
Kuur erin gooien?

ik ga nu mijn laatste week met hcg/hmg in. Ze zijn klein,maar wel kogelrond,dus er wordt daarbeneden hard gewerkt. Dan nog zeker tot aan mijn vakantie clomid en nolva erin.....klein tijdje rust,dan alleen nog mar op 100mg test E pw,kijken hoe mijn testikels zich houden. Heb gekke dingen meegemaakt met testkels,zijn altijd weer ''redelijk'' normaal terug gekomen.

Veel last van erecties overgens,zeker smorgens,das goed teken.

ik ga nu mijn laatste week met hcg/hmg in. Ze zijn klein,maar wel kogelrond,dus er wordt daarbeneden hard gewerkt. Dan nog zeker tot aan mijn vakantie clomid en "nolvadex">nolva erin.....klein tijdje rust,dan alleen nog mar op 100mg test E pw,kijken hoe mijn testikels zich houden. Heb gekke dingen meegemaakt met testkels,zijn altijd weer ''redelijk'' normaal terug gekomen.

beetje off-topic maar gebruik je wel eens Oxy kriel?Ik ben er weer eens mee bezig maar dat is niet normaal hoe dat spul onderdrukt. Zelfs met 1200mg test ernaast heb ik meestal nog geen zin in coïtus .Heb jij dat ook zo fel met oxy?

never oxy voor mij kerel ....never,spul is gewoon een oestrogeen

beetje off-topic maar gebruik je wel eens oxymetholon>Oxy kriel?Ik ben er weer eens mee bezig maar dat is niet normaal hoe dat spul onderdrukt. Zelfs met 1200mg test ernaast heb ik meestal nog geen zin in coïtus .Heb jij dat ook zo fel met oxymetholon>oxy?

ik had daar eerlijk gezegd geen last van. liep 500mg test naast. oxy was 50mg/dag, gesplit in halve tab s morgens en halve s avonds.
oxy is wel een raket voor massa als je er geen t**ten van krijgt :(

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

ik ga nu mijn laatste week met hcg/hmg in. Ze zijn klein,maar wel kogelrond,dus er wordt daarbeneden hard gewerkt. Dan nog zeker tot aan mijn vakantie clomid en nolvadex>nolva erin.....klein tijdje rust,dan alleen nog mar op 100mg test E pw,kijken hoe mijn testikels zich houden. Heb gekke dingen meegemaakt met testkels,zijn altijd weer ''redelijk'' normaal terug gekomen.

denk je dat de HMG op zichzelf iets zou doen, of enkel te gebruiken icm HCG?

waarom doe je niet een tijdje Primo op laag pitje, dat ondedrukt naar t schijnt niet onder 200mg/week

laat gewoon je handel daarbeneden recuperen maat

oxy is eerder een waterbom ;)
voor mij ook nooit meer is goed voor agressie en kracht, maar je fysiek gaat ten onder,wel nooit last van libido gehad tijden oxy-deca-test
heb van 50 tot 100mg ed gebruikt

ik had daar eerlijk gezegd geen last van. liep 500mg test naast. "oxymetholon">oxy was 50mg/dag, gesplit in halve tab s morgens en halve s avonds.
"oxymetholon">oxy is wel een raket voor massa als je er geen t**ten van krijgt :(

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

waarom doe je niet een tijdje Primo op laag pitje, dat ondedrukt naar t schijnt niet onder 200mg/week

jij hebt wel je test hoger gedoseerd dan de oxy en niks anders erbij.De oxy alleen is al het dubbele van de test bij mij , ik zit nu op 300/dag.

ik had daar eerlijk gezegd geen last van. liep 500mg test naast. "oxymetholon">oxy was 50mg/dag, gesplit in halve tab s morgens en halve s avonds.
"oxymetholon">oxy is wel een raket voor massa als je er geen t**ten van krijgt :(

HMG is het beste in combi met HCG,merk dat ik kogelharde knikkers heb,eerst waren het zachte krentjes.

Primo is voor mij vreselijk onderdrukkend. Kan niet tegen het spul zonder test

"oxymetholon">oxy is eerder een waterbom ;)
voor mij ook nooit meer is goed voor agressie en kracht, maar je fysiek gaat ten onder,wel nooit last van libido gehad tijden "oxymetholon">oxy-"deca-durabolin">deca-test
heb van 50 tot 100mg ed gebruikt

oxy is zeker geen waterbom,je krijgt veel extra kilo's en veel kracht maar je moet het combineren met fatsoenlijke andere produkten .Oxy alleen is waardeloos,maar pak het maar eens samen met winstrol-tabs.

300gram oxy PD ?
Shit Broforli, dat deed Yates toch ook?
Wat voor beest ben je?
Draai je ook wedstrijden?

wedstrijden nee,mss binnenkort

Heb jij dan ook zo van dosis moet altijd omhoog?
ON TOPIC, Primo onderdrukt ook.

Terug
Naar boven