Gwillie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb genoeg ervaring met "oxymetholon">oxy om te weten dat je hier geen kilo's mee wint, enkel vocht
heb trouwens nooit iemand geweten die hard kwam te staan op "oxymetholon">oxy, uiteraart NIET only
"oxymetholon">oxy en winny is beetje tegenstrijdig, dan ga ik liever op een hoge dosis winny
ik praat altijd uit eraring, zie het nut er niet van in om "oxymetholon">oxy met winny te combineren, en allebij nog zeer schadelijk ook, hierbij einde discussie topic raakt spoorloos
hierbij mijn excuses voor het offtopic gaan
Mijn 5de dag op HMG/HCG morgen nog 1x zetten,crapspul is ****ing pijnlijk.
Testikels zijn nu ongeveer 4-6x groter als voorheen. Continue pijn in testikels,en onaangenaam gevoel,er wordt hard gewerkt daar hehehehehe
Testikels zijn nu ongeveer 4-6x groter als voorheen. Continue pijn in testikels,en onaangenaam gevoel,er wordt hard gewerkt daar hehehehehe
nog nooit iets gevoeld van HCG, zal de HMG dan wel zijn zeker?

denk hypergonadisme. Zijn wel hard maar wel klein. Ben ook erg lang on geweest,ook regelmatig hcg tussendoor gezet.
Maar eind van het verhaal zit je toch met atrofie.
Wacht wel ff af,meestal ben je er supererg mee bezig,tot je het eigenlijk vergeet,en dan zijn ze weer normale grote....ik wacht af
denk hypergonadisme. Zijn wel hard maar wel klein. Ben ook erg lang on geweest,ook regelmatig hcg tussendoor gezet.
Maar eind van het verhaal zit je toch met atrofie.
Wacht wel ff af,meestal ben je er supererg mee bezig,tot je het eigenlijk vergeet,en dan zijn ze weer normale grote....ik wacht af