MuscleMeat

Power pct

heb genoeg ervaring met oxy om te weten dat je hier geen kilo's mee wint, enkel vocht
heb trouwens nooit iemand geweten die hard kwam te staan op oxy, uiteraart NIET only
oxy en winny is beetje tegenstrijdig, dan ga ik liever op een hoge dosis winny

heb genoeg ervaring met "oxymetholon">oxy om te weten dat je hier geen kilo's mee wint, enkel vocht
heb trouwens nooit iemand geweten die hard kwam te staan op "oxymetholon">oxy, uiteraart NIET only
"oxymetholon">oxy en winny is beetje tegenstrijdig, dan ga ik liever op een hoge dosis winny

heb je al geprobeer tesamen met winny,zeker niet enkel vochttoename,vochttoename is deel minder door de winny,mensen moeten minder elkander napraten gelijk papegaaien, ervaring is wat telt

ik praat altijd uit eraring, zie het nut er niet van in om oxy met winny te combineren, en allebij nog zeer schadelijk ook, hierbij einde discussie topic raakt spoorloos
hierbij mijn excuses voor het offtopic gaan

ik praat altijd uit eraring, zie het nut er niet van in om "oxymetholon">oxy met winny te combineren, en allebij nog zeer schadelijk ook, hierbij einde discussie topic raakt spoorloos
hierbij mijn excuses voor het offtopic gaan

ik zeg niet dat jij niet uit ervaring praat maar soit ,we zijn idd te ver off-topic aant gaan,probeer t maar eens,tis zeker een aanrader.Bestaat allang trouwens maar onder een andere naam,weet niet direct welke het was,is makkelijk via google te vinden iig.

ok ga het zeker en vast zoeken

• Topic Starter Topic Starter
Mijn 5de dag op HMG/HCG morgen nog 1x zetten,crapspul is ****ing pijnlijk.

Testikels zijn nu ongeveer 4-6x groter als voorheen. Continue pijn in testikels,en onaangenaam gevoel,er wordt hard gewerkt daar hehehehehe

Testikels zijn nu ongeveer 4-6x groter als voorheen. Continue pijn in testikels,en onaangenaam gevoel,er wordt hard gewerkt daar hehehehehe

Kriel ik vind het maar niks met al dat ge**** met die ballen van je,voral je leeftijd gezien.

nog nooit iets gevoeld van HCG, zal de HMG dan wel zijn zeker?

Woh dat is echt interessant spul dus na 5 dagen al !! echt goed

Voelt goed hoor lekker rond

Hoe gaat die hier ?

Mwah zijn groter dat op zich. Maar zit nu op dag 25. Moet nog 5 dagen tam met clomid. 100 mg voor 30 dagen hakt er mentaal wel in. Verder beetje misselijk de hele dag, das k*t, staat in de bijsluiter.

Ben ook lang on geweest zeker 15 mnd. Heeft de tijd nodig, als ik maar geen hYpogonadisme heb ontwikkeld in de tijd,...... We wachten ag. Wel ochtenderecties en reaktie op erotische prikkels.

Denk je hypogonadisme ontwikkeld te hebben misschien? Of is het je leeftijd die je wat 'zorgen' baart daar over?

denk hypergonadisme. Zijn wel hard maar wel klein. Ben ook erg lang on geweest,ook regelmatig hcg tussendoor gezet.
Maar eind van het verhaal zit je toch met atrofie.
Wacht wel ff af,meestal ben je er supererg mee bezig,tot je het eigenlijk vergeet,en dan zijn ze weer normale grote....ik wacht af

denk hypergonadisme. Zijn wel hard maar wel klein. Ben ook erg lang on geweest,ook regelmatig hcg tussendoor gezet.
Wacht wel ff af,meestal ben je er supererg mee bezig,tot je het eigenlijk vergeet,en dan zijn ze weer normale grote....ik wacht af

Ik heb nog wat vragen over je ballen, mag ik je pm-en?

Dat klinkt heel fout.

Hoe lang ben je on geweest? Jaren?

hypogonadisme is geen ramp

eenmaal vastgesteld ben je je hele leven ON

wel op bescheiden nivo natuurlijk

ja dat wel,ga zowiezo op TRT,maar is toch vreemd gevoel,je bent dan medicatie afhankelijk.

Maar in iedere pct herstel ik nooit gelijk,dat gaat altijd ff duren.
ik ben 15mnd on geweeest

Terug
Naar boven